پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

متفاوت‌ترین عکس‌های امام ‌خمینی(ره) در فرهنگسرای نیاوران

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 117422
 به گزارش ایلنا:

عصر جمعه هفتم خرداد نمایشگاه عکسی با عنوان «امام آفتاب» با همکاری آژانس عکس ایران در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.

در این نمایشگاه تعداد 87 قطعه عکس بر مبنای سال‌های عمر پر فضیلت آن حضرت درمعرض دید عموم قرار گرفته است.

نمایشگاه «امام آفتاب» نمایشگاه عکسی است که فرهنگسرای نیاوران جهت بزرگداشتی به علت تقارن زاد‌روز تولد قمری با سالروز شمسی رحلت امام خمینی (ره) تدارک دیده است.

این فریم‌ها از متفاوت‌ترین عکس‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی از دوران نوجوانی تا ارتحال و نیز زمان اقامت در نجف، کویت، فرانسه و ... حضرت امام(ره) را شامل می‌شود.

عکس‌های به نمایش درآمده منتخب هزاران عکس از آرشیوهای گوناگون است که توسط عکاسان مطرح ازجمله علی کاوه، محمود کلاری، واهاک وارطانیان، محمداسد نقشبندی، محمد جعفری، عزیزا... نعیمی و... گرفته شده است.

در این عکس‌ها سعی شده ابعاد مختلف شخصیتی امام به ویژه گوشه‌هایی از ساده‌زیستی، معنویت و عشق از زوایای نگاه عکاسان مدنظر قرار گیرد.

نمایشگاه «امام آفتاب» تا تاریخ 15 خردادماه از ساعت 10 تا 19 (روزهای تعطیل 14 تا 19) درگالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برپاست.
https://jahannews.com/vdcewf8zwjh8zei.b9bj.html
jahannews.com/vdcewf8zwjh8zei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *