چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
۱

نوبخت: بودجه ۹۴ را سر وقت می رسانیم

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 377622
سخنگوی دولت با اشاره به عملکرد یک‌ساله دولت یازدهم گفت: بودجه سال ۹۴ در زمان مقرر خود به مجلس تقدیم خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس محمد‌باقر نوبخت سخنگوی دولت یازدهم در اختتامیه جشنواره شهید رجایی که صبح امروز شنبه هشتم شهریورماه در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار شد با اشاره به عملکرد دولت یازدهم، اظهارداشت: در سالی که گذشت سیاست دولت مبتنی بر افزایش قدرت خرید خانوار‌ها و تعادل در حوزه اقتصادی بود که بودجه سال ۹۲ به جهت ناهماهنگ بودن در این سیاست مشکلاتی را برای مردم فراهم کرد و بر این اساس سیاست دولت در این زمینه تغییر کرد.

سخنگوی دولت یازدهم با بیان اینکه بودجه سال ۹۳ در زمان مقرر خود در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت، تصریح کرد: در سال ۹۴ نیز به همین شکل بودجه در زمان مقرر خود به مجلس تقدیم خواهد شد.

نوبخت با اشاره به تدوین پیش‌نویس سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه یادآورشد: با توجه به اینکه در سال آینده برنامه پنجم توسعه به پایان می‌رسد نظام تدوین برنامه ششم توسعه انجام شد که بنا به دستور مقام معظم رهبری این پیش‌نویس که شامل ۱۶ جلد ضمیمه است در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به نظام اصلاح نظام اداری در کشور خاطرنشان کرد: دولت در نظر دارد اصلاح نظام اداری کشور را در هشت برنامه مشخص انجام دهد که این اصلاح با برنامه ششم توسعه متناظر است.

نوبخت با اشاره برنامه جامع نظام اصلاح اداری خاطرنشان کرد:

این نقشه با هشت برنامه جامع در اسفندماه سال گذشته در شورای عالی اداری به تصویب رسید که باید گفت برنامه تحول متناسب با آنچه در نگاه رئیس‌جمهور بود آماده شد.

وی ادامه داد: برنامه اصلاح نظام اداری متناسب با برنامه ششم توسعه در حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هم اکنون تحصن باور نکردنی ای توسط نخبگان قبول نشده آزمون استخدامی در برابر وزارت نفت در حال برگزاری است!!!