جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

تکذیب شایعه درگیری هادی نوروزی و طاهری

پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب: 447723
حاضران در تمرین دیروز پرسپولیس می‌گویند که هادی طبق معمول بی سر وصدا تمرین کرد
به گزارش جهان به نقل از جام، معمولا بعد از هر اتفاقی بازار شایعات داغ است و در مورد هادی نوروزی هم در این مدت شایعاتی شنیده شده که یکی بعد تمرین دیروز با طاهری درگیری شدیدی داشت و همین درگیری باعث سکته شد. در حالی که این شایعه از اساس اشتباه است.

حاضران در تمرین دیروز پرسپولیس می گویند که هادی طبق معمول بی سر وصدا تمرین کرد و چون مصدوم بود چند دور دور زمین راه رفت و بعد در کنار خوردبین تمرین را نگاه کرد.اما نکته جالب کری هادی برای آبی ها بود. بعد از تمرین او می گفت برای استقلالی ها سورپرایز دارم و میخوام بعد از گل 4 نشون بدم و کلی هم سر این مساله با لیدرها خندید و رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
من یه پسر بچه 12 -13 ساله را در داخل ورزشگاه سوار کردم که پرسیدم پرسپولیسی هستی اول گفت بله و بلافاصله گفت دروغ نکویم استقلالی هستم ولی هادی خیلی به خونه ما می امد فگرمی کنم جهت کمک مالی به خانه ایشان می رفت وهادی خدا بیامرز بهش گفته بود اگر من مردم به تشیح جنازه اش بیایید و بعد از مرکش با بچه هایش بازی کند و خیلی اصرار داشت به شمال برود و هزینه تا بابل رفتن را می خواست بداند