پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

پیشنهادات قیمت نان به ستاد هدفمندی رفت

جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب: 354320
معاون وزیر صنعت از ارائه پیشنهادات این وزارتخانه به ستاد هدفمندی یارانه‌ها در مورد افزایش یا عدم افزایش قیمت نان در سال ۹۳ خبر داد و گفت: تصمیم نهایی به عهده ستاد هدفمندی است.
به گزارش جهان، عباس قبادی در گفت‌وگو با تسنیم، درمورد تصمیمات دولت برای افزایش قیمت نان اظهار داشت: شرکت بازرگانی دولتی قبل از سال جدید پیشنهادات و توضیحات خود را در مورد وضعیت قیمت نان در سال ۹۳ به دولت ارائه کرد و تصمیمات نهایی به عهده ستاد هدفمندی یارانه‌ها است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اعتبار ۸۸۰۰ میلیارد تومانی که برای یارانه نان، آرد و گندم در بودجه سال ۹۳ تعیین شده است آیا باز هم امکان افزایش قیمت نان در سال ۹۳ وجود دارد گفت: تقریبا نیمی از این یارانه ۸۸۰۰ میلیارد تومانی برای پرداخت یارانه نقدی نان که هرماهه به حساب مردم واریز می‌شود، تعلق دارد و نیمی دیگر برای جلوگیری از افزایش قیمت نان است که احتمالا کافی نیست. اما باید دید تصمیم ستاد هدفمندی یارانه‌ها در این زمینه چه خواهد بود.

معاون وزیر صنعت ادامه داد: هنوز ستاد هدفمندی یارانه‌ها تصمیمی برای وضعیت نان اتخاذ نکرده است و شرکت بازرگانی دولتی وضعیت افزایش قیمت نان و عدم افزایش قیمت نان در سال ۹۳ را به دولت ارائه کرده و باید دید نهایتا چه تصمیمی اتخاذ می‌کند.

قبادی در پایان از خرید حدود دوهزار تن گندم به صورت تضمینی با قیمت ۱۰۵۰ تومان خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خواهشمندم نان را از سفره ی مردم حذف نکنید.