شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۶
مبلغ قرارداد آندو فاش شد

رکورد گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران!

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب: 230426
تیموریان قبول کرده بود که ۱.۸میلیارد برای فصل جدید به اضافه ۱۵۰ میلیون تومان که از سال قبل طلب داشت یعنی در مجموع حدود ۲ میلیارد تومان از استقلالی‌ها دریافت کرده و از خیر پیشنهاد قطری ها بگذرد.
به گزارش جهان به نقل از گل، به نظر می‌رسد آندرانیک تیموریان هافبک سابق استقلال را باید گران‌ترین بازیکن حال حاضر ایران لقب داد. چرا که گفته می‌شود مبلغ قرارداد او با باشگاه الخریطیات قطر ۳ میلیارد تومان است.

یکی از نزدیکان تیموریان فاش کرد که آندو با قراردادی ۳ میلیاردی به باشگاه قطری پیوسته است. نکته این‌جاست که باشگاه استقلال برای حفظ این بازیکن باارزش، مبلغ ۱.۸ میلیارد تومان پیشنهاد کرده بودند که مورد موافقت آندو قرار گرفته بود. تیموریان قبول کرده بود که ۱.۸میلیارد برای فصل جدید به اضافه ۱۵۰ میلیون تومان که از سال قبل طلب داشت یعنی در مجموع حدود ۲ میلیارد تومان از استقلالی‌ها دریافت کرده و از خیر پیشنهاد قطری‌ها بگذرد. اما دو روز بعد استقلالی‌ها زیر قول و قرار می‌زنند و اعلام می‌کنند قادر به پرداخت این مبلغ نیستند.

بعد از این اتفاقات، آندو قرارداد یک‌ساله خود را با باشگاه قطری به امضا رساند. او دو هفته دیگر برای حضور در تمرینات الخریطیات راهی قطر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باشگاه ها را خصوصي كنيد ببينيد كسي ديگر اين پول ها را مي دهد؟؟؟؟ وقتي پول اكثر باشگاه هاي ما از طريق بيت المال تأمين مي شود آن وقت مديران عامل دست و دل باز مي شوند.
Iran, Islamic Republic of
فتح الله خان چی شد تو که قانون مدار بودی!
Iran, Islamic Republic of
چه به روز اين فوتبال امده كه بازيكن درجه دو كه اصلا فوتبال نميفهمه مثل تيموريان 2 ميليارد ارزش پیدا میکنه؟!
هر چه بگندد نمکش میزنند وای به وقتی که بگندد نمک.
Iran, Islamic Republic of
همینه که اقا اندو اینقدر جنگنده وباتعصب روبروی قطر بازی کرد وبردیم!
Iran, Islamic Republic of
آقا اگه دايي، باقري و خداداد عزيزي الان دوران بازي شان بود آنوقت باشگاه‌ها چقدر قرارداد با اين بازيكنان امضا مي‌كردند.