جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۵
تطابق آخرزمانی یک سناریوی سیاسی است!

برنامه جریان انحرافی برای دیدار سفیانی با شعیب ابن صالح

پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 161685
جریان انحرافی در دولت نشان داده اند كه تعمد زيادي در تطبيق دادن مقولات عصر حاضر با تحولات آخرالزماني دارند. 

به گزراش جهان برخی معتقدند که ماجراي دعوت از شاه اردن، بخشي موهوم از يك پروژه احتمالي با عنوان ورود "سفياني" به ايران است.
 
رسانه هاي نزديك به جريان انحرافي لانه كرده در دولت، از حدود يك سال قبل پروژه تطبيق دادن برخي مقولات به روايات معتبر و غير معتبر آخرالزماني را كليد زدند.
 
اين در حالي بود كه گردانندگان اين جريان ها اخيرا حتي نقاب را نيز از چهره برداشته و رسما احمدي ن‍ژاد را شعيب بن صالح مي نامند و از عبدالله اردني، پادشاه اردن نيز با عنوان سفياني آخرالزمان ياد مي كنند.

ماجرا اما زوايا و ابعاد ديگري نيز دارد كه وقتي به تمام آنها در كنار يكديگر مي نگريم ارتباطاتي موهوم اما معنا دار را از آنها در مي يابيم.

از چهره جنجالي دولت به عنوان حامي اصلي اين جريان ياد مي شود و او نيز به هيچ وجه اين مسئله را تكذيب نمي كند. رسانه هايي كه حامي " م " محسوب مي شوند اخبار و مطالب مرتبط با تطبيق مقولات عصر حاضر با روايات آخرالزماني را منتشر مي كنند.

شخصي كه رسما احمدي نژاد را شعيب و عبد... اردني را سفياني ناميده است با تأييد مشايي و حكم او وارد دولت شده است و در ادامه اين "م" و حامي اصلي اين جريان است كه براي دعوت از عبدا... اردني يا همان سفياني كه آنها مي گويند به اردن مي رود و او را به ايران دعوت مي كند.

اين حلقه هاي ناجور كه البته ماهيت و شخصيت‌هاي راهبرنده آنها نيز هيچ يك قابل تكذيب نيستند مفاهيمي را به ذهن متبادر مي كنند كه به نظر مي رسد بايد پيرامون آنها حساس تر بود.

برخی معتقدند که قرار است عبدا... اردني(سفیانی) به ايران بيايد و پس از آن از اين ماجراي مشكوك بهره برداري هايي پيرامون وقايع آخرالزماني صورت گيرد.

جريان انحرافي لانه كرده در دولت كه همچنان بر شعيب بن صالح بودن احمدي ن‍ژاد و آخرالزماني بودن وقايع كنوني كشورهاي اسلامي تأكيد دارد و در علن و غير علن نيز پادشاه اردن را سفياني وعده داده شده معرفي مي كند،  از ماجراي دعوت شاه اردن به ايران و يا حضور  او در ايران قصد دارد گام ديگري را در جهت هدف قرار دادن اعتقادات مردم و سست كردن اين اعتقادات بردارد.و صد البته آينده نزديك همه چيز را مشخص خواهد كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Seychelles
تشکر از جهان
مردم چه گناهی دارند با این تفکرات عجیب وغریب؟
United States
من موندم چرا کسی جلوی این اشخاص رو نمیگیره که خودشون رو وکیل امام زمان(عج) قرار میدن
مردم فقط بايد گوش بفرمان مقام عظماي ولايت باشن و بس
Iran, Islamic Republic of
اولا ادعاهای شما بدون سند و غیرقابل قبول است.
دوما اتفاقا شواهدی وجود دارد که خلاف نظر شما را اثبات می کند. چه طور ممکن آن ها پادشاه اردن را سفیانی بخوانند و همزمان بخواهند که با شعیب صالح دیدار کند؟!!
اتفاقا این گزاره با ادعای شما، مبنی بر اعتقاد آن ها به این حوادث و پشت صحنه بودن آن ها تناقض جدی دارد.
مگر جایی در روایات آمده است که شعیب با سفیانی دیدار می کند که آن ها بخواهند چنین دیداری را ترتیب بدهند؟
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تاکید کردند که سفیانی را باید کنترل کرد.شاید می خواهند از طریق دیدار شعیب با سفیانی این کار را انجام دهند.خدا را چه دیدی بالاخره اینها تلاش دارند دنیا را مدیریت کنند .پس لازم است که سفیانی را مدیریت کنند
Iran, Islamic Republic of
ای بابا
روانی شدیم از دست این میم

خدایا خودت نجاتمون بده
Iran, Islamic Republic of
از زمان حذف آقاي متكي اين جريان انحرافي دارن حسابي جولان مي دهند
Iran, Islamic Republic of
مبادا دشمنی بیش از حد با مشائی چشممان را کور کند.اینها تحلیل و تخیلند و نه خبر. سعی کنید اخبارتان مستند باشد.احمدی نژاد خود از این مصداق سازیها اعلام برائت کرده.حال چگونه ممکن است بخواهد سفیانی را نصیحت کند؟
Iran, Islamic Republic of
اگه این مطالبی که شما میگین درسته که خدا این افراد رو هدایت کنه و اگه بعدا معلوم بشه که این تطبیقها حقیقت دارن اونوقت وای بر نویسنده این مطلب تقاضای هدایت داریم.
Iran, Islamic Republic of
شاید می خواست سفیانی را بیارن کلکشو اینجا بکنن بعد دنیا بهم بریزه
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان حق نداره صلاحیت میم را تایید کنه
Iran, Islamic Republic of
سایت رهوا و محرمانه نیوز رسما این مستند ظهور بسیار نزدیک است را کوبیدند و آن را ترویج خرافات نامیدند. این تحلیل شما واقعا بچگانه و خنده دار بود. من خودم از مخالفان سرسخت آقای "م" هستم.
Norway
1% احتمال بدهید که الان، سالهای منتهی به ظهور است...

برخی روایات واقعا همخوانی دارند...مثل نا آرامی در ممالک عرب که از ماه صفر شروع میشه...یا مرگ عبدالله، پادشاه عربستان، که مخفی میشه!
یا همین سفیانی، روایات عجیب با عبدالله ثانی مطابقت داره!

ضمن اینکه، محققان وهابی اخیرا ادعا کردند که عبدالله ثانی، نعوذ بالله همان نواده منتظَر حضرت محمد(ص) و امام موعود مسلمین است...براش نقشه هم کشیدن، گفتن برای تصرف سرزمینهای اشغالی و نجات فلسطین اول باید نسل فارسهای رافذی رو از ریشه دربیاره...
Iran, Islamic Republic of
جهان جون
کی گفته بچه هایی که این cd رو ساختن مربوط به دولت و آقای م میشه؟؟؟
من تا حدودی میشناسمشون...
Europe
اگه شعیب بودن احمدی نژاد درست بود آقای نویسنده .... باید بیای از حرفهای بدون سندت عذرخواهی کنی