جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

درخواست فرانسه از فتح درباره قاتل عرفات

چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 421280
عضو کمیته مرکزی جنبش فتح از درخواست فرانسه برای عدم اعدام قاتل رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین البته در صورت اثبات قتل وی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «توفیق الطیراوی» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح اعلام کرد که فرانسه حدود ۲۰ روز پیش نامه‌ای به تشکیلات خودگردان فلسطین فرستاده و در آن خواستار تعهد فلسطین به عدم اعدام قاتل «یاسر عرفات» رئیس اسبق تشکیلات خودگردان (در صورتی که ثابت شود به قتل رسیده) شده است.

الطیراوی به رادیو «صوت فلسطین» گفت: قضات فرانسوی تحقیقات خود درباره فوت عرفات در سال ۲۰۰۴ و اینکه آیا وی ترور شده یا به قتل رسیده را پایان و پرونده را به دادستانی ارجاع داده‌اند.

وی افزود: حدود ۲۰ روز پیش نامه‌ای از طرف فرانسوی‌ها به دست ما رسیده و در آن از ما درخواست شد برای عدم اعدام قاتل عرفات تعهد بدهیم و ۱۵ روز به ما مهلت پاسخگویی داده شد.

الطیرای افزود ما پس از مشورت با مقامات مربوطه و«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پاسخ داده‌ایم حوزه کاری قضات فلسطینی مستقل است و در امور آنها دخالت نمی‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *