سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

دوره آموزشی فیلمنامه نویسی در حوزه

شنبه ۱۲ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 123182
معاون فرهنگی مدیریت منطقه یک حوزه های علمیه خواهران از برگزاری دوره آموزشی فیلمنامه نویسی با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای طلاب حوزه علمیه خواهران خبر داد.
فاطمه حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به استقبال طلاب از برگزاری دوره های نقد فیلم، مدیریت منطقه یک حوزه های علمیه خواهران با همکاری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقدام به اعلام فراخوان دوره آموزشی فیلمنامه نویسی در سطح خواهران حوزوی کرده است.

وی افزود: در این فراخوان بیش از 350 نفر از اساتید، معاونان، فارغ اتحصیلان و طلاب حوزه های علمیه خواهران استان تهران ثبت نام کرده اند متقاضیان شرکت در دوره فیلمنامه نویسی باید در دو آزمون کتبی و شفاهی (مصاحبه) شرکت کنند آزمون کتبی این دوره روز سه شنبه 11 خردادماه برگزار شده و نتایج آن توسط معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام خواهد شد پس از اعلام نتایج نیز، پذیرفته شدگان به مصاحبه دعوت خواهند شد.

حبیبی افزود: جلسات نقد فیلم که از آبان ماه سال 88 آغاز شده، در سطح اساتید، معاونین فرهنگی، فارغ التحصیلان و طلاب مدارس علمیه استان تهران برگزار و در آن فیلم های سینمایی مطرح در فضای فرهنگی جامعه، اکران شده و توسط کارشناسان و منتقدان سینمای کشور نقد و بررسی می شود.

معاون فرهنگی مدیریت منطقه یک حوزه های علمیه خواهران افزود: ‍علاوه بر کسب امتیاز لازم در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری، گذراندن دوره های نقد فیلم نیز یکی از معیارهای اولویت شرکت در دوره فیلمنامه نویسی است. ‍

https://jahannews.com/vdcevx8zwjh8wzi.b9bj.html
jahannews.com/vdcevx8zwjh8wzi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *