جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۷۴

کدام موقعیت اضطراری پایتخت را تعطیل کرد؟

خبری که صداوسیما آنرا منتشر نکرد!
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۳۸
کد مطلب: 112788
تعطیلات غیرمترقبه روزهای شنبه و يكشنبه، 25 و 26 اردیبهشت در تهران که ازسوی دولت اعلام شد تعجب خیلی ها را برانگیخت؛ چرا که عملا حدود 5 روز، اصلی ترین اقدامات اجرایی کشور که در پایتخت متمرکز است معطل می ماند، بدون آنکه کسی پیشتر از آن خبری داشته باشد.
کدام موقعیت اضطراری پایتخت را تعطیل کرد؟
به گزارش سرويس جامعه جهان، این اتفاق درحالی صورت می گیرد که بنا بر نامگذاری سال جاری به سال «همت مضاعف و کار مضاعف» از سوی مقام معظم رهبری درابتدای سال، سخن بر سر کوتاه و کم کردن تعطیلات مطول برای گسترش بیشتر فعالیت های جمعی و عمومي در کشور بود.

اکنون اما دولت دراقدامی کم سابقه باتعطیل کردن دو روز و پیوند آن با تعطیلات دیگر، درحد خود شوکی بزرگ به مناسبات اقتصادی و اجتماعی وارد ساخته است. عجیب تر آنکه هیچ دلیل موجهی برای این تعطیلات ازسوی مسؤولان اعلام نشده و اکثر توجیهات ارائه شده تنها حدس و گمانه زني های سایتها و خبرگزاری ها بوده است و مواردی همچون برگزاری اجلاس سران جی 15 وحضور مقامات 19 کشور در تهران و یا پيشواز براي عزاداري شهادت حضرت زهرای اطهر(س) نمی تواند دلیل مناسبی برای این کار باشد؛ چرا كه هیچ یک از اینها نمی تواند «موقعیت اضطراری درپایتخت» تلقی شود که به تبع آن تهران تعطیل گردد. اخذ تصمیمات خلق الساعه و شوک واردکردن به نظام ها و ساختارهای اجتماعی و معطل ساختن امور اجرایی آنقدر که زیان آفرین است، ثمردهی ندارد. 

فراموش نكرده‌ايم كه رهبر معظم انقلاب در چند سال گذشته بارها بر اين نكته تاكيد فرمودند كه بايد نسبت به فراواني تعطيلات كشور فكري بشود.

اساسا کارشناسان و صاحب نظران به همین روش مدیریتی كشور ایراد دارند و آنرا قابل نقد می دانند زیرا تجربه سالهای گذشته نیز نشان داده دولت از اخذ این قبیل تصمیمات که بدون هیچ «پیش آگاهی عمومی» صورت می گیرد ابایی ندارد.
 
در چنین مقطعی و درست در آغاز سال جديد، تصمیم درست آن بود تا درپی فراخوان رهبر معظم انقلاب به «همت مضاعف و کار مضاعف»، دولت محترم طي اقدامي مبتكرانه از تعطیلات رسمی کشور کاسته و بر تلاش اجتماعی و تکاپوی اقتصادی می افزود تا زمینه برای شتاب بخشی به روند توسعه یافتگی ایران فزونتر شود، نه اینکه با افزایش ناگهانی تعطیلات روند کارهای عادی و جاری را نیز دستخوش تاخیر کنیم.

قرائت دقیق از فرمایش رهبر معظم انقلاب، ما را بر آن می دارد که از همه فرصتها درهمه لحظات و با همه ظرفیت ها بهره بگیریم تا بتوانیم به افزایش تولید ملی و رفاه عمومی و تعالی جمعی - با آن سرعت و شتابي كه ايشان مشخص نموده اند - نائل آییم؛ در غیر این صورت در، همچنان بر همان پاشنه سابق خواهد گشت و توسعه نیافتگی توسعه خواهد یافت! 

لازم به ذکر آنكه با احتساب پنجشنبه‌ها كه فقط در تهران تعطيل است حدود چهار ماه و نيم در تهران و دو ماه و نيم در ساير نقاط كشور تعطیلی سالانه داریم. این میزان تعطيلي باعث شده است ایران در تعطیلات رسمی و غیر رسمی از متوسط جهانی هم بالاتر باشد.
 
چندی پیش معاون رئیس جمهور ضمن تاکید بر کاهش تعطیلات در کشور برخی از آثار اقتصادی - اجتماعی تعطیلات در کشور را بدین شرح بر شمرده بود:

1- ركود كارهاي اداري و اقتصادي كشور  2- سرگرداني مردم بخصوص آنانكه براي كارهاي اداري يا اقتصادي به تهران يا شهرهاي ديگر رفته‌اند. 3- كاهش بهره‌وري در بخش‌هاي مختلف جامعه  4- اخلال در روند جاري امور كشور  5- عقب افتادگي در كارها و  6- هزينه كردن بيت‌المال و منابع ملي بدون كمترين بهره برداري براي رسيدن به چشم انداز 20 ساله

نکته جالب این است که صدا و سیما روز گذشته در هیچ یک از اخبار سراسری خود این خبر را اعلام نکرد که احتمالا یا با این خبر موافق(!) نبوده و یا خبر به دستش نرسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باز گیر الکی دادیدن ها!!
Iran, Islamic Republic of
سلام
مقامات عالی رتبه 19 کشور به ایران می آیند . تامین امنیت ایشان و سهولت در رفت و آمدشان کار راحتی نیست . بیرون گود نشستید و ....
Iran, Islamic Republic of
باسلام شما به جای نشر کذب به فکر کارمضاعف وتلاش مضاعف باشید
Iran, Islamic Republic of
به همین خاطر است که ما یک کشور پیشرفته هستیم - امار بیکاری در کشور ما روز به روز داره کم می شه - رشد اقتصادی با سرعت زیادی داره رشد می کنه - رفاه مردم داره بیشتر می شه شاید یکی از دلایلش همین تعطیلی ها باشه ...
Iran, Islamic Republic of
به همین خاطر است که ما یک کشور پیشرفته هستیم - امار بیکاری در کشور ما روز به روز داره کم می شه - رشد اقتصادی با سرعت زیادی داره رشد می کنه - رفاه مردم داره بیشتر می شه شاید یکی از دلایلش همین تعطیلی ها باشه ...
Iran, Islamic Republic of
چرا اينقدر بي تقوايي مي كنيد. بجاي اينكه اينقدر فضا رو خراب كنيد دليلشو خب بپرسيد. از شنبه تهران ميزبان حدود 20 رئيس جمهور از كشورهاي دنياست. اجلاس گروه 15 و مثل همه كشورهاي دنيا لازمه تهران به اين شلوغي كمي خلوت تر بشه
Iran, Islamic Republic of
واقعا خسته نباشيد! خيلي همت مضاعف داريد! كدام دور گود نشستن؟ فكر نيروهاي روزمزد و ساعتي را نمي كنيد؟
از قديم گفتن سواره از پياده خبر نداره.
كارمندها و مسئولين كه مشتاق تعطيلي هستن
Iran, Islamic Republic of
سال همت مضاعف و کار مضاعف
سالی که نکوست از بهارش پیداست
Iran, Islamic Republic of
تصميمي كه هيأت دولت گرفته است و بايد مثل هميشه به آن احترام گذاشت آقاي جهان شما كه پركارتر از اين دولت سراغ نداريد حتماً دليل محكمي داشته است كه اين دور روز را تعطيل كرده.
Iran, Islamic Republic of
متأسفم

شما آدم نمیشید
Iran, Islamic Republic of
در واقع میتوان چنین القا کرد که شکوفایی اقتصاد ما انچنان خیره کننده است که نیازی به تاکید به همت وکار مضاعف در دولت احساس نمیشود!!! واقعا که ؟.
Iran, Islamic Republic of
جهان شما چرا اينقدر داريد فرافكني ميكنيد؟؟
يعني شما بهتر از هيئت دولت ميدونيد؟؟
ده بيستا رئيس جمهور ميخوان بيان تهران بعدشم حالا خوبه كل كشور تعطيل نشده بلكه فقط تهران تعطيله
دولت و شخص رئيس جمهور ميدونن كه چجوري فرمان آقا رو مبني بر همت و كار مضاعف عمل كنن
نمونش هم سخنان محكم ايشان در آمريكا بود
في امان الله
Iran, Islamic Republic of
من فقط به خاطر همین نقد های بجای جهان وارد این سایت می شوم.
واقعا جای تاسف دارد
Iran, Islamic Republic of
این به معنای کاملا بی توجهی به نظرات رهبر انقلاب است.من البته دولت را کاملا را راستای ولایت می دانم اما این کار دولت را نپسندیدم
Iran, Islamic Republic of
برای حضرت زهرا 5 روز را تعطیل کردیم در حالی که فرزند حضرت زهرا از کار ناراحت هستند
Iran, Islamic Republic of
این انتقاد در راستای اصولگرایی واقعی است .چرا دولت خود را مظان اتهام قرار می دهد.ما همه علاقه مندان این دولت هستیم .خدا شاهده ما برای بعضی انتقادات هیچ جوابی نداریم که بدیم چرا دولت مارا کمک نمی کند در برابر زیاده خواهان بایستیم.اون از مشایی اون از رحیمی و و و و و
خدا عاقبتمان را ختم به خیر کند
Iran, Islamic Republic of
رکود اقتصادی بازهم بیشتر و بیشتر کارگر بی کار و حقوق نگرفته تعطیلات می خواهد چه کار به فکر رونق اقتصاد باشید نه رکود بیشتر
Iran, Islamic Republic of
سلام
زمان خاتمی هم برای اجلاس سران یک هفته ای تعطیل شد بعد یک فیلم هم ساختند که قرار بود تو تهران بمب گذاری بشه - شاید بحث امنیتی هست با وجود اینکه کشور هم دچران جلبک زدگی شده از 22 خرداد پارسال
Iran, Islamic Republic of
این اجلاس در تهران بوده است چرا مملکت را تعطیل کردند
Iran, Islamic Republic of
بهتر است ياد بگيريم هميشه بدون توجه به مسائل سياسي، درست تحليل كنيم. با توجه به اينكه و عوامل توليد بويژه بهره‌وري نيروي كار در كشور پائين است، تعطيلات نه تنها ضربه‌اي به اقتصاد كشور وارد نمي‌كند بلكه هزينه‌ها را به ميزان بالايي كاهش مي‌دهد كه بسيار نافع نيز مي‌باشد. حتي اگر نيمي از نيروي كار دولتي كاهش يابد هيچ تاثيري بر درآمدهاي كشور ندارد ضمن آنكه هزينه هاي مرتبط امور تسهيلاتي و رفاهي اعم از هزينه‌هاي برق، اب، وسايل الكترونيكي، مخابراتي، حمل و نقل درون شهري كاهش يافته و حداقل درآمدهاي گردشگري افزايش مي يابد ضمن آنكه اين نوع تعطيلات واقعا در روحيه و شادابي نيروي كار بي انگيزه دولتي موثر است. حداقل آنكه اثرات روحي مفيدي دارد.
Iran, Islamic Republic of
اگر تعطیلی برای حضور خارجی ها بود شهادت حضرت زهرا را دیگر وسط نمی کشیدید
Iran, Islamic Republic of
به نظر من هم نقد به جاییست.
اصولا عادت كرديم هر كاري كه دولت انجام ميده رو نقد كنيم
اگه تعطيل نكنه يه بحثه تعطيل بشه يه بحث ديگه
عادت كرديم كه فقط ايراد بگيريم
يه ذره واقع بين باشيد و ببينيد اين تهران افتضاح رو مي تونن 19 تا كشور تحمل كنن؟
حداقل دولت داره ابرو داري مي كنه شما هم لطفا يه ذره عفت و حيا داشته باشيد
همين طوري نشستيد و هي خبرهاي چرند و پرند مي زنيد يه ذره اگه عرضه داريد كار يدي انجام بديد بعد نگران وضع اقتصاد مملكت باشيد
Iran, Islamic Republic of
حالا که اجلاس سران 15 کشوره 2 روزتعطیل کردن، فکر کنم برای اجلاس کشور عضو اکو در سال آینده حداقل یک ماهی تعطیل کنند
Iran, Islamic Republic of
نباید توقع داشته باشیم اقای احمدی نژاد بخواهد مانند ریاست جمهور های قبلی رفتار کند ودر بیشتر موارد بی برنامه و به طور روز مره گی عمل کند . ودر ضمن اگر در جامعه فرهنگ کار وبهر ه وری وخلافیت فراگیر شود بهتر خواهد بود تا این که تعطیلات را کم کنند.
Iran, Islamic Republic of
هر چند تا به حال هيچ يك از نظرات بنده را نمايش ندادنه ايد، ولي عزيزان احمدي نژاد دارد تقاص وزير نكردن كدامتان را پس مي‌دهد؟
Iran, Islamic Republic of
دوستان نقد جهان درسته ما از دنيا خيلي عقبيم يك ساعتم يك ساعته
چه به رسه به 2 روز تعطيلي
Iran, Islamic Republic of
سلام
یکی از دوستان در مورد مطلب بنده در مورد دور گود نشستن جوابی داده بودند .
اولا هیئت دولت ، مراکز دولتی را تعطیل اعلام کردند . مراکز خصوصی سر کار هستند . کارگران عزیز هم که روز مزد هستند به کارشان ادامه دهند .
ثانیا الاَهم فی الاَهم باید باشد . اگر واقعا مطلب امنیتی در میان باشد و این تصمیم واجب باشد چی ؟
ثالثا شما نظر رهبر معظم را در این رابطه از کجا فهمیدید ؟ شاید آقا هم به خاطر بعضی صلاحدیدها موافق باشند . حق ندارید در مورد این موضوع خاص نظر آقا را پیش بینی کنید
رابعا در اینکه عزیزان سایت جهان شبانه روز و حتی ایام تعطیل هم فعال هستند شکی نیست اما اگر منظور این دوستمان بنده هستم که من به لحاظ مسئولیتی که دارم 3 هفته است که بدون تعطیلی در خدمت مردم هستم و اطاعت فرمان رهبری کرده ام .
Iran, Islamic Republic of
شانس آوردیم که سازمان ملل یا شورای امنیت در کشور ما نیست والا تمام سال را تعطیل میکردیم
وقتی که دوستان عزیز خواننده تقصیر گزارش رسمی دولت از روابط نامشروع قبل از 15 سالگی را به گردن خاتمی و دولت سازندگی می اندازند حتما در این تعطیلی هم مقصر آنها هستند
Iran, Islamic Republic of
مگه این آقایان می خواهند از روی میدان مین رد بشوند که نگران امنیت آنها هستید. یا تهران اینقدر نا امن است که برای رفت وآمد حداکثر دویست نفر باید تعطیلش کرد!
Iran, Islamic Republic of
ما با اجازه همه دوستان میریم شمال ... دست آقای دکتر هم درد نکنه ... شاید مسئله امنیتی باشه شایدم نه بهر حال ما رفتیم
Latvia
چرا هرجا كم مي آوريد از رهبري خرج مي كنيد! با توجه به موقعيت خاص كشور و فشار آمريكا براي منزوي كردن ايران ، رفتار ديپلماتيك دولت بايد حمايت شود نه اينكه به بهانه دو روز تعطيلي ! اينگونه بر تصميمات دولت در اين شرايط حساس خرده بگيريد. لطفا كمي منصف و جامع نگر باشيد.
Iran, Islamic Republic of
آخه من موندم،حداقل آدمهائی رو که تو هیئت دولت نشستن رو به عنوان آدمهای کوچه بازارای صرف هم تصور کنdl یعنی به مطلبی که شما گفتین توجه نداشتن!خوب برار حتما یه اهمیتی داشته این مطلب!
Iran, Islamic Republic of
متوسط کار مفید در روز در ایران بیست وپنج دقیقه است... با تعطیل کردن دو یا سه روز و یا باز کردن این روز ها زیاد مشکلی پیش نمیاد .. اگه واقعا دلسوزید دنبال این باشید که متوسط ساعت کار مفید رو ببرید بالا .. با یک ساعت بالا رفتن کار مفید می دونید چه تحولی ایجاد میشه ؟
Iran, Islamic Republic of
سلام
دوست عزیزی در مورد امنیت تهران و میدان مین مطلبی مرقوم نموده بودند .
به لطف خدا و همت نظام مقدس جمهوری اسلامی الحمد لله امنیت بر قرار است ولی در همه جای دنیا که ادعای امنیتی بیش از ما را دارند هم برای اجلاسهای مهم تعطیل می شوند . اجلاس سران اتحادیه اروپا ، اجلاس سران ناتو و ....
Iran, Islamic Republic of
همت مضاعف - فراغت مضاعف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خدا كند فقط در ايام تعطيلات و با سفر هاي مردم جهت تفريح و خوشگذراني ،حرمت ايام فاطميه حفظ شود و گناه و بي بندوباري در اين ايام كم شود كه اگر به اين صورت نشود خدا به داد ما برسد كه در ايام شهادت حضرت زهرا (س) عده اي دنبال عياشي و ابتذال و فساد باشند و ما مسبب آن باشيم.
Iran, Islamic Republic of
فكر كنم موضوع اصلي تعطيلي زلزله باشه ( به كسي نگو )
Iran, Islamic Republic of
زمان خاتمي هم تعطيل كرده بودند. نترسيد از كار و كاسب نمي افتيد روزي دهند خداست
Iran, Islamic Republic of
این همه مقام داره می آید تهران
احتمال اغتشاش مجدد داده شده و تعطیل کرده اند.
به نظر من خوب فکریه! (با اینکه خودم هم کارام عقب می افته)
Iran, Islamic Republic of
این که این تعطیلی علت داشته است بحثی نیست اما سوال این است که چرا باید امنیت تهران با تعطیل کردن حل شود
Iran, Islamic Republic of
من واقعا نمی دانم چه ارتباطی بین تعطیلی مدارس و دانشگاهها و ادارتات دولتی با امنیت تهران است لطفا یکی توضیح دهد
Iran, Islamic Republic of
اداره های دولتی تعطیل شدند خصوصی ها که هستند احتمالا با این وضع امنیت تهران به خطر می افتد
Iran, Islamic Republic of
برخی از رفقا چنان از هیات دولت نام می برند که انگار این هیات دولت معصوم از گناه است.این هیات دولت همان هیات دولتی است که آقایان ... و ... این هم در آن هستند.از این هیات دولت یک هفته تاخیر در اجرای دستور رهب رانقلاب برای برادر ...هم درآمد
Iran, Islamic Republic of
من فکر می کنم دولت علت اصلی تعطیلی را باید برای مردم بازگو کنه تا مردم از شایعه و استرس به دور باشند .
و اگر قصد خلوتی شهر ادارات خصوصی هم باید تعطیل بشه .
Iran, Islamic Republic of
علتش نگرانی دولت از راهپیمایی احتمالی حین حضور مقامات دیگر کشور هاست .
Iran, Islamic Republic of
اگر ما نتونیم امنیت 20 نفر رو تامین کنیم چطور میخوایم امنیت دنیا رو تامین کنیم؟!!
Iran, Islamic Republic of
به نظر من این تصمیم دولت کاملا اشتباه بود ولی ضد نظر رهبر انقلاب نیست.
Iran, Islamic Republic of
دولت متاسفانه اهمیتی برای اقتصاد قائل نیست.رکود همه جا را گرفته ولی دولت فقط روی ظاهر کار می کند .حدا قل ساعت کار را کم می کرد.
Iran, Islamic Republic of
من وارد داستان امنیت نمی شوم چون خبر ندارم پشت قضیه چیست.ولی خواهشا پای شهادت حضرت زهرا سلام علیها را وسط نکشید
Iran, Islamic Republic of
با نظر زلزله موافقم -البته همینجوری!
Iran, Islamic Republic of
شما عوامل امريكا هستيد بايد به دولت افرين گفت چون اين به صلاح ديد كارشناسان انجام شده است
Iran, Islamic Republic of
مگه خون تهرانیها از بقیه مردم ایران رنگین تره که فقط تهران را تعطیل می کنن؟
Iran, Islamic Republic of
این تعطیلات پیشواز برای عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) نیست بلکه واسه این هست که مردم عزیز تهران با خیال راحت برن کیش و شمال.
لطفآ این مساله تعطیلی را ربط به شهادت حضرت فاطمه (س) ندهید.
کارشناسان وصاحبنظران یا حوصلشون سر رفته ویا از کارزیاد خسته شدن وپس از کارشناسیهای دقیق به این نتیجه رسیدن که این دو روز باید تعطیل بشه.این چندروز را میرن تجدید قوا میکنن وزود برمیگردن واسه کارشناسی مجدد!!!
Iran, Islamic Republic of
اين تعطيلي به خاطر اجلاس گروه 15هست.وحدودآ بيست كشور شركت كننده دارد. اگرهر هيات حدود سي خودرو و باخودروهاي راهنماي وحفاظت و...بنظرم تردد براي همشهريهاي تهراني مشكل مي شد و بحث امنيتي نيز دخيل است حتمآ مسئولين بهتر ميدانند
ما قضاوت نابجا نكنيم.....
Iran, Islamic Republic of
برای اجلاس های مهمتر و با تشریفات و حفاظت بیشتر از بین هم هیچ کشوری پایتخت خود را دو روز تعطیل نمی کند. واقعا جای تاسف است!؟
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که می گفتند هیات دولت بدون کارشناسی کاری نمی کند با عقب نشینی دولت از مصوبه خود چه می کنند
Iran, Islamic Republic of
آقا جان دعوا نکنید
مصلحت ایجاب کرده این دو روز تعطیل بشه!!!
درضمن مگر بار اول هست که از چند تا کشور میان تهران واسه اجلاس؟؟
یعنی هروقت در تهران اجلاس بوده پایتخت چندروز تعطیل شده؟!
انشالله همیشه اجلاس باشه!!!
فقط کاش تو شهرهای دیگه هم اجلاس میگرفتن
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
البته این امارهائی که از طرف بعضی ارگانها و مجلس محترم اسلامی در مورد تعطیلات ایران و فزونی ان بر تمام کشور هاست مقرون به صحت نبوده و با یک حساب سر انگشتی و احتساب دوروز تعطیل در سایر کشورها کذب ان محرز است . لیکن در مورد این دو روز احتمال دلیل منطقی داشتن را باید فرض بر نیاز نمود
Iran, Islamic Republic of
من با نظر دوستی که گفت : مگه خون تهرانیا از ما رنگین تره موافقم مگه ما چیمون کم تر از تهرانیاست
Iran, Islamic Republic of
موقع اجلاس سران کشورهای اسلامی هم تهران چند روز تعطیل بود مگه نبود؟
Iran, Islamic Republic of
با این همه آدم بیکار که برای هر قدمی که دولت برمیدارد افاضات میکنند مسئولین باید یک هفته تعطیل میکردند خدا وکیلی شرم نمیکنین بجای این که از دولت و مملکتتون حمایت بکنین هی نغ میزنین خجالت بکشین
Iran, Islamic Republic of
شما خيلي ناراحتيد تشريف بياريد سركار. بعشيها منتظرند دولت پاي خود را راست و چپ بگذارند تا هاي و هوي كنند كه آي دولت پايش را چپ يا راست گذاشته. انشاء الله كه آقاي دكتر"...." رئيس جمهور شود تا اين مملكت به گلستان و مدينه فاضله تبديل شود
Iran, Islamic Republic of
فقط مدارس و دانشگاهها تعطيله بابا ..............
Iran, Islamic Republic of
ولي امتحانات بچه هامون با مشكل مواجه ميشه! ا
Iran, Islamic Republic of
چرا از این اجلاس ها توی شهرستانها نمی ذارن.این واقعا" تبعیض.
Iran, Islamic Republic of
من به آقای احمدی نژاد رای دادم و بعدا هم اگر لازم بشه رای میدم ولی از این تصمیم های عجولانه و احساسی سردرد گرفتم
Iran, Islamic Republic of
وقتي در يكي از تحليل هاي خود مي نويسيد كه بهره كاري مفيد در هفته 5 ساعت است پس همان بهتر كه تعطيل باشيم و زحمت بيهوده نكشيم. با يان اوصاف براي چه معترضيد؟ مگه قرار آپلو هوا كنيم.
Iran, Islamic Republic of
بهتر قبل از اینکه همش در مورد زیادی تعطیلات بحث بکنیم در مورد نحوه کار کردن تمام آنهای که باید مسئولیتشان را به نحوه احسن انجام بدهند که نمی دهند صحبت کنیم. مطمعنا باشید با این طرز کار کردن نصف و نیمه وجود این تعطیلات مضر نیست.زمانی می تونه تاثیر گذار باشه که همه مردم حتی برای یک ثانیه هم برنامه داشته باشند.
مسئولین به تعهداتشان بحوه احسن توجه داشته باشند.
تنها کسی که توجه خاصی به این موضوع داشتند رهبر معظم بودند که برای کم کردن تعطیلات ابتدا از همت مضاعف و کار مضاعف شروع کردند،تا انشالله رحمان به دنبال این همت مضاعف و کار مضاعف خود به خود تعطیلات اصلاح شود.
Iran, Islamic Republic of
دیدید
حالا به مردم عزیز توصیه می کنم اول خوب فکر کنید بعد بچه دار شید.
Latvia
آيا اساسا تعطيلي ادارات دولتي شهر تهران در روزهاي شنبه و يكشنبه هفته آتي واقعا تصميم دولت بوده و از كانال رسمي منتشر شده يا برخي خبرنگاران و خبرگزاريها بخاطر بي دقتي يا خداي نكرده شيطنت اين شايعه خبري را منتشر كردند!
Iran, Islamic Republic of
به اطلاع می رساند کلیه کلاسهای درسی دانشگاه تهران در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 25 و 26 اردیبهشت ماه سال جاری دایر می باشد.
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه کلا ما ایرانیا دوست داریم راجع به هر چیزی که اطلاع دقیقی ندارییم اظهار نظر کنیم. من که میگم تنها مشکل ما اینه که خودمون درست نیستیم . اگه ما خودمون رو اصلاح کنیم حتما دولتمون اصلاح می شه. شک نکنید اکثر آقایون منتقد به این تعطیلات وسایرین از این امر خوشحالند فقط میخواهند به یه چیزی گیر بدهند.