جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۶۰

اجرای مشترک شجریان با بازیگر مبتذل قبل از انقلاب

يکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۶:۵۹
کد مطلب: 198586
محمدرضا شجريان كه به دليل سخنان ضداسلامي اخيرش در شبكه هاي ضدانقلابي بي بي سي و صداي آمريكا، با انتقاد و انزجار شديد برخي از اساتيد و هنرمندان موسيقي و همچنين مردم مسلمان كشورمان مواجه شده، به انداختن عكس يادگاري و پخش آثار مشتركش با خوانندگان مبتذل و مرتبط با شبكه بهائيان از جمله فائقه آتشين (گوگوش) و مبتذل خواني چون عهديه بديعي كه بهايي زاده نيز هست، در سايت هاي ضد انقلاب روي آورده است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان عهديه بديعي در فيلمفارسي هاي زمان طاغوت نقشهاي مستهجني را اجرا مي كرد و زبانزد افراد فاسد و لاابالي آن دوره بوده در يك خانواده بهايي در تهران متولد شده است.
وي بدليل همسو بودن گرايشات فكري اش با مديريت مجموعه بي بي سي در حال حاضر با اين شبكه انگليسي همكاري دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Kuwait
سخنان ضد اسلامي ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
كبوتر با كبوتر باز با باز
كندهمجنس با همجنس پرواز
Iran, Islamic Republic of
خلایق هر چی لایق
United States
بابا شجریان برای مردم ایران یک خواننده مرده است ولش کنید
آخه کسی که تو بغل گوگوش عکس بندازه یا در عراق دست او را زنان ببوسند بویی از اسلام نبرده مردم شجریان را بزرگ کردند بخاطر ربنای او ولی وقتی مردم فهمیند او از دلدادگان بیگانگان بوده و نفاق داشته غالبا از محبت وی دست کشیدند
خدا عاقبت همه رو به خیر کنه ...
Iran, Islamic Republic of
آقای شجریان واقعا که؟ اینقدر خودت و هنرت رو پایین آوردی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این مسایل چیزی از ارزشهای هنری این استاد بی بدیل موسیقی ایران زمین کم نمیکند. عاشق خودتو وصدای زیباتم
Iran, Islamic Republic of
تا اینجا که عاقبت به خير نشدي آقای شجريان
واقعا بعضی ها از نعماتی که خداوند به آنها عنایت کرده چقدر بد استفاده می کنند و چقدر نمک نشناس هسنتد
این بود مرد هنری ایران ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
عهديه خواننده فيلمها بود نه هنرپيشه
Iran, Islamic Republic of
هر کسی کو بازماند از اصل خویش، باز جوید روزگار وصل خویش!
مبارکت باشه جناب استاد شجریان!
چه جای من که در این روزگار بی فریاد / زدست جور تو ناهید بر فلک نالید
Iran, Islamic Republic of
استاد شجریان ستاره تکرار نشدنی است .دوستش داریم.
Iran, Islamic Republic of
آخه بچه مسلمون تو دیگه چرا ؟کجا شجریان تو بغل گوگوشه ؟شرم کنیدوباآبروی مردم بازی نکنید وبترسید از روزی که با آبروتون بازی بشه .گرچه ارزش وآبروی استاد بااین چیزهامتزلزل نخواهدشد
آخر و عاقبت کسی که به انقلاب اعتقادی ندارد ،بهتر از این نمی شود.
تاریخ به ما ثابت کرده هرکس به این انقلاب اعتقادی نداشت به گمراهی و بد عاقبتی دچار شد. (درس عبرت)
Iran, Islamic Republic of
چقدر باید آدمی نزول درجه پیدا کند که درجه و سطح هنری و محبوبیتش را با هم پالگی و همنشینی و افتخار کردن به ... به ذلت بکشاند
Iran, Islamic Republic of
ارزش هنر از اعتقادات و انسانيت بالاتر نيست بدور از مسايل سياسي شجريان شايد يك خواننده خوب باشد اما از نظر اعتقادي ورتبه هاي انساني كجاست؟
Iran, Islamic Republic of
فرق آدم با سایر موجودات عالم اینه که با هنرش می تونه انسانیت و اخلاق رو همراه کنه و به قولی باید این کارو بکنه و الا فرقش با بقیه چیه؟ بلبل خوش الحانه و انسان هم می تونه خوش الحان باشه اما فرق این دو در اینه که انسان اخلاق هم داره
اقای شجریان فقط صدایی است که مثل بلبل آدم رو به وجد میاره اما اخلاق متاسفانه چیزی نیست که در ایشون باشه
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای آنانیکه ملاک اعتقاد و ارزش گذاریشان صدا و صوت طرف است
Iran, Islamic Republic of
شجريان شده بلبل بي بي سي و وي او ای
ما که خیلی وقته خودشو و آهنگ هاش رو از ذهن و مغز و کامپیوتر و هارد و فلش مموری و ... خلاصه از کل زندگیمون پاک کردیم!
خدا آخر و عاقبت همه رو به خیر کنه.
United States
حالا میفهمم که فتنه با اینکه چیز خوبی نیست ولی از آنجا که خیلیها را رو میکند و خاصیت ضد نفاقی دارد در باطن خودش رحمت دارد و میتواند عبرت انگیز باشد.
(ومن یعش عن ذکر الرحمن نقیض له شیطانافهو له قرین)خداوند میفرماید هرکس به خدای رحمن پشت کند کسی از جنس شیطان را با او قرین خواهد ساخت تا او را به ضلالت برساند. قلبا امیدوارم خداوند فرصت توبه به این عزیز عنایت فرماید
انسانیت و اخلاق رو با سیاست قاطی نکنید .اگر دین ندارید آزاده باشید .شجریان استاد مسلم آواز ایرانی است و از لحاظ اخلاقی هم انسان بزرگی است ولی بصیرت سیاسی ایشان درست و کامل نبوده و دچار لغزش شده است .
Iran, Islamic Republic of
1- برخی از افراد علیرغم کبر سن باید توسط بزرگانی نوازش شوند ؛ آنهم نوازشی بهنگام و به وقت! موضوع پدر و فرزندی را یادمان نرود، همه فرزندان این دیار نیاز مند توجه و تذکرند! علائم راهنمایی و رانندگی در مواقعی با حضور پلیس پیشگیر، منجر به بروز حادثه جبران ناپذیری می شوند.
2- برخی از افراد از مرزی که می گذرند خود و وطن را فراموش می کنند، انسان ها دو هویت دارند، هویت حقیقی/هویت حقوقی... هویت حقوقی افراد مال مردم و وطن است حق اشتباه در نخبگان دارای هویت حقوقی جبران ناپذیر است و باید با اقدامات پیشگیرانه از بروز خطای سهوی و عمدی جلوگیری کرد
3- توبه، ابراز ندامت، تلاش در جبران خطا از مواردی است که در ترمیم اشتباهات کمک می کند، کمک کنیم همگان به خصوص نخبگان این تکنیک را یاد گرفته و بکار ببرند.. کمی به آن فکر کنید..... چقدر زیباست !
Iran, Islamic Republic of
لابد فیلم بازی کرده که نوشته، مگه الان خیلی خواننده ها و دوبلورها نیستن که بازی هم می کنن؟
Iran, Islamic Republic of
كند همجنس با همجنس پرواز
Iran, Islamic Republic of
شجریان بصیرت نداشت، درست. اما چرا اینقد دوس دارین ابروی افراد رو بریزید؟! به شما چه شجریان با کی میخونه اخه؟! مثلا دارین امر به معروف میکنید به این شکل؟! یا اشاعه ی منکر نیست؟!!
Iran, Islamic Republic of
گر دین ندارید آزاده باشید
خوبه تو محرم هستیم از امام حسین(ع) بالاتر که نیستم زبانم لال که میگن گر دین ندارید آزاده باشید خب این اقا اگه رفت با یکی خواند باید بگیم بده فارق از نظر سیاسی ایشون
Iran, Islamic Republic of
ان اکرمکم عند الله اتقیکم.
مایکل جکسون هم به اعتقاد خیلیها خوش صدا بود. شجریان هم.
Iran, Islamic Republic of
هر کسی کو بازماند از اصل خویش، باز جوید روزگار وصل خویش!
Iran, Islamic Republic of
بصیرت نداشت چیه؟
طرف ضد انقلابه رسما
عزیزان کامنت گذار سلام علیکم بدانید و اگاه باشید برای تک تک جملات و نظرات روز رستاخیز مواخذه خواهید شد پس خیلی مراقب باشید تمام بزرگان دین و شریعت و معرفت بر مراقبه شدید تاکید داشته اند پس لطفا جو گیر نشید احساساتی نشید مواظب باشید چی می نویسد چه سخنی چه کلامی چه صفتی و خدای ناکرده چه تهمتی . چون روز محشر همه اینها ثبته و برای تک تکش مواخذه می شید . پس لطفا اخرت خود را فدای افراد نکنید و به خاطر خوشم باشد این و ان فرقه خود را ضایع نکنید . خدا ان‌شاءالله همه ما را به راه راست هدایت کند .
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای شجریان متاسفم .

ای کاش اینطوری همسویی نمیکرد با این ها.

شاید هنوز هم طرفدار زیاد داشته باشه اما باید بپذیره هم منزوی شده توی جامعه و هم خیلی از طرفدارانشو از دست داده.
شجریان کار خوبی کرده
هنر مرز ندارد
شنيده ام که آقاي شجريان مدتي شاگرد استاد مولايي ، استاد مسلم قرآن بودند و البته پدر ايشان هم از قرآن خوانان معرف مشهد بودند و حتي ايشان در سال 75 هم نفر اول کشور در مسابقات قرائت شدند ... اما کارهاي موسيقي ايشان قبل و بعد از انقلاب انصافا بي نظير ، پر محتوا و شاخص در موسيقي سنتي ايران و به يادماندني براي همه ماست ....
اميدواريم که استاد بار ديگر با رعايت اصول و رفتاري که پيشتر به آن پايبند بودند و به آن اعتقاد داشتند با خلق آثار به ياد ماندني از گذشته خويش حفظ و پاسباني کنند و به اصل و گذشته خويش بازگردند و اين شعر اينگونه تعبير شود که :
هر کسي کو دور ماند از اصل خويش باز جويد روزگار وصل خويش
Sweden
آقای شجریان صدایت را خیلی دوست دارم ولی رفتار و کردارت به خصوص بعد از فتنه 88 را نه!!! شمایی که ادعای میهن پرستی و بودن در کنار مردم داری، ای کاش به خواسته همین مردم هم که چیزی فراتر از این رفتار عجیب و غیر اسلامی شما است احترام بگذارید.
البته مي گن که مو سيقي سنتي ما يه جورايي از تعزيه سيدالشهدا(ع) گرفته شده و حتي شنيدم خود آقاي شجريان هم تعزيه اجرا کردند ... من عاشق تعزيه خواني و الحان و آواهاي تعزيه ايراني‌ام ، اي کاش آقاي شجريان يک کار رسمي تعزيه خواني هم ارائه بدن، البته زير نظر اساتيد تعزيه خوان.
United Arab Emirates
شجريان محبوب و مردميه ازنسل همين اب و خاكه من با اينكه خيلي هم مذهبي هستم اما ايشان رو دوست دارم حالا عكس انداختن با يه خواننده اشكال داره؟ عشق است شجريان ....
Iran, Islamic Republic of
استاد شجریان در طول سی سال مخاطبان و طرفدارانی داشت که عمدتا خلوت گزیدگان و عارف مسلکان و مذهبیان بودند. طرفداران ایشان دقیقا در نقطه مقابل طرفداران اشخاصی مثل گوگوش بودند. اینکه ایشان دست به تغییر مخاطب زده اند به خودشان مربوط است ولی باید بگویم مخاطبان و طرفداران زیادی را از دست داده اند. طرفداران جدیدشان نیز بیشتر سیاسی اند .
Iran, Islamic Republic of
"چرا اینقد دوس دارین ابروی افراد رو بریزید؟! به شما چه شجریان با کی میخونه اخه؟!"
این آدم اگه به فکر آبروش بود و اگه برای خودش پشیزی ارزش قائل بود با اینها نمی خوند. شاید هم از نظر ایشون خوندن با این گونه افراد نه تنها موجب بی آبرویی نیست بلکه مایه مباهات است!
Iran, Islamic Republic of
"شجریان استاد مسلم آواز ایرانی است"
از هر چیزی - از جمله هنر- می شود هم به طور صحیح استفاده کرد و هم غلط. در استاد بودن ایشان تردیدی نیست مسأله بر سر نحوه استفاده ایشان از شهرت هنریش هست
Iran, Islamic Republic of
کم کم هنرمندان متعهد دارند به گوهرهای نایاب بدل می شوند
Iran, Islamic Republic of
شجريان اصلا كي هست؟ نمي شناسمش...
Iran, Islamic Republic of
آقاي شجريان خود ميداند كه چه چيزي اورا مشهوركرد ولي بعد ازاينكه محبوب مردم ايران شد برآن شد تا خواسته هاي پنهان درون خود را به مردم القاء كند مثلا اخيرا اوگفته بود كه پدرم به دليل بسته بودن افكارش از صداي خوبش فقط براي قرائت قرآن استفاده كرد ولي اكنون شجريان استاد آوازايران انقدركوچك شده كه دشمنان اين مردم اورا طعمه اي براي مطامع خود ساخته اند اي كاش اوكه اين همه روي صدا ي خود كاركرده بود كمي هم روي افكارش كار ميكرد تا بعد از50 سال خوانندگي يه هو جفت پا نمي پريد توي سياست اونم به سبک غربی اگر او صداي خوشي داشت ولي خدا ميداند چه جوانهائي خون خود را پاي سربلندي ايرانيان ريختند و ما افسوس صداي خواننده اي را ميخوريم ولي جاي خالي مرداني همچون چمران و رجائي و باهنر و شهرياري وعليمحمدي و تهراني مقدم و...را حس نمي كنيم ننگ بر هنرمند وطن فروش باد كه به مردمي كه از او شجريان ساختند پشت كرده .
از همون اولی که توی بی بی سی نشون داد که به احمدی نژاد میگه خس و خاشاک تویی فهمیدم که این کارها فقط از شجریان برمیاد حالا هم باکسی که مقامی در سطح خودش داره رسیده!!!
Iran, Islamic Republic of
هنر مرزندارد ولی اخلاق و اصول اخلاقی دارد خصوصا اگر انسان پایبند دین باشد و موازین آن را بر خود واجب شمرده باشد. البته درباره اونایی که ادای دینداری رو در میارن و پیغمبرشون نفس سرکش و هوسبازشونه حسابشون جداست
او وطن فروشی بیش نیست.این اتفاقات اخیر چهره پلید خیلی ها رو اشکار کرد.
Iran, Islamic Republic of
امان از وقتي كه خدا هم از آدم برگرده .آقاي شجريان واقعا بايد به اينجا برسي؟!؟!؟!واقعا درست است كه ميگويند وقتي خدا از دل برود شيطان درآن دل حلول خواهد .كاش برگردد. كاش.
Iran, Islamic Republic of
من که یه آدم معمولی هستم اگر 100 میلیون هم بدن حاضر نیستم با شخصی مثل عهدیه عکس بگیرم
Iran, Islamic Republic of
هشدار! در این دوره وانفسا که گویا آخرالزمان است هر کس صریحا طوعا او کرها ار ولایت امر اطاعت نکند عاقبت به خیر نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
حیف این همه اشعار عارفانه شعرای بزرگ که حتی یک بیت آن هم به این طفلک اثر نکرده است. اصلا فارغ از مسائل سیاسی آیا شجریان باید با این افراد معلوم الحال فاسد همپیاله شود. زهی افسوس ! این حرکات و سکنات و رفتار دیگر هیچ توجیهی ندارد....
Iran, Islamic Republic of
حتمایک جن بدکاردراقای شجریان حلول کرده وگرنه اینکارا دست خودش نیست ایشالله که خداوند اخروعاقبتشو بخیرکنه
Iran, Islamic Republic of
مگر شجريان كه است يك اوازخان است
Iran, Islamic Republic of
من یه پیشنهاد خوب برای شجریان دارم. ایشون تشریف بیارن ایران و در جهت حفظ هنر اصیل ایرانی!!! ترانه بابا کرم رو هم احیا کنند!
پیشنهاد دیگرم اینکه ایشون اگه شروع کنند توی عروسی ها هم بخونند، هم درآمد خوبی هست و هم می تونند جنبش سبز رو هم مردمی تر کنند و برای انقلاب مخملی نیرو گیری کنند.

از این خبر بسی خنده برفت.
Iran, Islamic Republic of
ياد شهيد ايت الله دستغيب گرامي باد ايشان پيش از انقلاب در سخنراني مسجد جامع شيرازبه شركت شجريان درمراسم هنري رژيم طاغوت و همزمان قاري قران بودن وي اعتراض كرد كه اين مطلب در كيهان آن موقع هم منعكس شد
فارغ از نادرست بودن حرکت استاد شجریان در گرفتن عکس با گوگوش ،حرکت شما هم چندان درست نیست چون همکاری اینا مال قبل از انقلاب بوده
United States
ایشون مگه همین الان با گوگوش و امثالهم هم پیاله نشده؟! چرا با الفاظ اتوکشیده سعی در تبرئه این بوالهوس دارید
Iran, Islamic Republic of
....