پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۱۲

حمایت‌ رسمی«کوکاکولا»از داعش+عکس

سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۳۰
کد مطلب: 386983
شرکت کوکا کولا اخیراً در طراحی جدید خود عبارتی در تایید و حمایت از گروه تروریستی داعش به کار برده است.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، رسانه‌های غربی اخیراً تصاویری از نوشابه‌های کوکا کولا را منتشر کردند که معادل انگلیسی داعش (Isis) بر روی برچسب تبلیغاتی آن نقش بسته است.

عبارت نوشته شده بر این نوشابه بدین صورت است که «از نوشابه کوکا کولایتان به داعش هم بدهید».


این موضوع به سرعت توجه اهالی رسانه را به خود جلب کرد و در فضای مجازی و مطبوعات سر و صداهای بسیاری به راه انداخت.

رئیس اداره بازاریابی شرکت کوکاکولا در پاسخ به هجمه‌های وارد شده مدعی شد که هرگز منظور کوکا کولا از کلمه Isis داعش نبوده و منظورشان الهه مصر باستان است.

«جان استاموس» در این باره اظهار داشت: به نظر ما همیشه یک شانس برای برقراری صلح و ایجاد رابطه‌ای دوستانه میان ادیان وجود دارد و این مهم می‌تواند با نوشیدن یک کوکا کولای خنک در دقایقی از روز حاصل شود.

حال این سوال مطرح است که چرا شرکت کوکا کولا با گذشت ۱۲۸ سال از ابداع فرمول اولیه این نوشیدنی (از سال ۱۸۸۶) اکنون به فکر صلح جهانی افتاده؛ اکنون که پدیده‌ تکفیری داعش با نام اختصاری Isis به جنایات فجیع روی آورده است؟!


برای بررسی دقیق این اقدام باید توجه داشت که کوکا کولا یک محصول آمریکایی نیست، بلکه یک صهیونیست سرمایه‌گذار آن است.

با عنایت به این مهم و علم به اینکه بسیاری از اعضای گروه‌های تروریستی معارض دولت سوریه در سرزمین‌های اشغالی درمان شدند و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم به عیادت آن‌ها رفته، فهم موضوع را ساده‌تر خواهد کرد.

جمع بندی مطالب فوق، باورپذیری سخنان رئیس اداره بازاریابی شرکت کوکا کولا را مشکل خواهد کرد و به این نتیجه می‌رسیم که به کار رفتن کلمه Isis در برچسب‌های تبلیغاتی نوشابه کوکا کولا صرفاً تایید گروه ترورسیتی داعش و حمایت علنی از آن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متين
Iran, Islamic Republic of
اگر كوكا كولا اسرائيلي است چرا ئرايران اين همه طرفدار داره.پس بايد از همينجا شروع كرد
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا و انگلیس فتنه گر
مهران
Iran, Islamic Republic of
ما تو ایران 35 سال پیش شاه رو بیرون کردیم اما هنوز نتونستیم کوکا کولا رو بیرون کنیم !!!!!
به نظر من بیایم از خریدن نوشابه کوکاکولا خودداری کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نظرتون کاملا متینه اما کو گوش شنوا
چرا تو ايران به راحتي توليد ميشه مگه نميدونيم اسراييلي است چرا شركت خوشگوار اون هم تو مشهد داره كوكاكلا را تويليد ميكنه؟....
محب213
Iran, Islamic Republic of
چرا هی میگید مردم نخرن خوب عرضه نکنید یه مسئول مرد پیدانمیشه در این کارخونرو ببنده شما تولید میکنید میریزید تو بازار هی می گید صهیونیستی هست خوب نکنید بابا گیر اوردید مارو
آفرین... هرجا میری غیر از کوکا نوشابه دیگه ای نیست آخه
اگه مسئولین غیرت داشته باشن باید واردات کوکا رو به ایران به حالت تعلیق در بیارن
Canada
نوشابه یعنی پارسی کولا. والسلام
Iran, Islamic Republic of
اولا داعش که الان اسمشو عوض کرده و مخفف اینگلیسیش میشه IS. ثانیا ISIS الهه طبیعت یونان قدمتش به چند قرن پیش بر میگرده و دلیل نمیشه هرچی اسمش شبیه اسم سابق اون گروه باشه منظور همون باشه و هر گردی که گردو نیست!
دست شما باشه سیستم مقالات ISI هم به اینا نسبت میدین! همینطور کیک های SISI شیرین عسل..
hichkas
Iran, Islamic Republic of
اگر به پشت برچسب همين نوشابه نيز نگاهي بياندازيم با كمي دقت متوجه خواهيم شد برعكس كلمه ي انگليسي Coca cola" كلمه "لا محمد لا الله" خوانده مي شود و اين يكي ديگر از ضديت هاي مالك صهيونيستي شركت كوكاكولا است كه اين كلمه مقدس خداوند يكتاي تمام اديان جهان را به نوعي به تمسخر گرفته است و متأسفانه چند سالي ميباشد كارخانه نمايندگي شركتش را در شهر مقدس مشهد داير نموده و بقول همين دوست عزيزمان كه مورخ 28/07/93 – 22:41 در سايت خبري مشرق نيوز نظر خودشان را ارائه داده اند و به حق نيز گفته اند: "از بالا هم که به ساختمان خوشگوار مشهد نگاه کنید پنج ضلعی هست و جنایت دیگری از رژیم غاصب است که از بی خردی عوامل وقت و بیسوادی و ابلهی شان، بهره برداری کرده اند."
همگي ما بيش از اينها ميبايست هوشيار باشيم كه آنان چگونه توانسته اند تا اين حد و بيشرمانه در كشورمان نفوذ كنند و لابد همه عزيزان هم ميدانند منظور از «پنج ضلعي» همان ستاره داوود است كه صهيونيست هاي اشغالگز كشور فلسطين آنرا بعنوان نشانه پرچم خودشان قرار داده اند.