جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

بارش برف و باران در ۹ استان کشور

پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۴۰
کد مطلب: 396883
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در اکثر محورهای مواصلاتی مازندران، گلستان، گیلان و لرستان بارش باران و در برخی محورهای مواصلاتی ۵ استان دیگر بارش باران یا برف اعلام شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: در استان های مازندران، گلستان، گیلان و لرستان بارش باران گزارش شده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای خور و جندق در استان اصفهان، محورهای شیروان و چمن‌بید در خراسان شمالی و محور کنگاور ـ کرمانشاه در استان کرمانشاه نیز با بارش باران مواجهیم.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی ادامه داد: در محورهای سمیرم ـ شهرضا و سمیرم ـ یاسوج در استان اصفهان، محور امین‌الله و گردنه اسدلی در خراسان شمالی، ارتفاعات محور کندوان و لاریجان در استان مازندران و محور توسکستان در استان گلستان بارش برف گزارش شده است.

سرهنگ حمیدی خاطرنشان کرد: در ارتفاعات استان سمنان، محور کوهرنگ و گردنه‌های چری و شاه‌منصوری در استان چهارمحال و بختیاری نیز بارش برف اعلام شده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *