پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

دولت حواسش باشد با مجلس درگیر نشود

جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 376380
آیت‌الله ممدوحی گفت: سرپرست جدید وزارت علوم رویکرد فرجی‌دانا را ادامه ندهد. عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نجفی باید کسانی را که فرجی دانا به غلط بر کار گمارده بود، برکنار کند.
به گزارش جهان، آیت الله ممدوحی، عضو جامعه مدرسین و مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این سوال که "انتصاب یک فرد سیاسی به عنوان سرپرست وزارت علوم که در فتنه ۸۸ نیز همراهی داشته است، چه تأثیری بر رشد علمی دانشگاه ها خواهد گذاشت و چه تناسبی با فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت توجه به رشد علمی کشور دارد؟"، گفت: دانشگاه فعلاً باید سرپرستی داشته باشد، اما دولت باید این را بفهمد که به نجفی توصیه کند و حواسش جمع باشد تا روش وزیر قبلی را ادامه ندهد.
عضو خبرگان رهبری در پاسخ به این سوال که "آیا می‌توان امیدوار بود نجفی که موضع مشخصی در برابر فتنه ۸۸ نگرفته است، رویکرد فرجی دانا را ادامه ندهد؟" گفت: در چنین شرایطی دولت باید حواس خود را جمع کند وگرنه همواره با مجلس درگیر خواهد بود.
عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه دولت نباید کاری کند که با مجلس درگیر شود گفت: توصیه من به دولت این است که درگیری‌‎اش با مجلس را کم کند و توصیه‌ام به آقای نجفی این است که راه فرجی دانا را ادامه ندهد و کسانی را که فرجی دانا به غلط بر کار گمارده است را برکنار کند.
او گفت: با توجه به عدم انسجام مدیریت یک مجموعه در دوران سرپرستی، برای سامان دادن به وضعیت علمی کشور و ادامه روند رو به رشد تولید علم در کشور، دولت هرچه سریعتر یک وزیر صالح و علمی را به مجلس معرفی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تهديد انهم روز روشن !!!