شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

ترافیک محور هراز سنگین است

چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 219582
فرمانده پاسگاه پلیس راه تهران ـ هراز ضمن اعلام خبر وجود ترافیک سنگین در محور هراز، عمده بار ترافیکی این محور را در حد فاصل دو منطقه "امامزاده‏ هاشم(ع)" و "آهک‏دره" اعلام کرد.
غلام‏علی نوربخش دقایقی پیش در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک محور هراز سنگین است.

وی ادامه داد: این ترافیک از ساعت ۲ بامداد سه شنبه آغاز شده بود و تا به حال از حجم آن کاسته نشده است.

نوربخش با اشاره به آغاز بارش نزولات آسمانی در این محور خاطرنشان کرد: از ساعت گذشته بارش نزولات آسمانی در مناطق مختلف شمال شرق استان تهران آغاز شده است.

فرمانده پاسگاه پلیس راه تهران ـ هراز تصریح کرد: این بارندگی نسبتا شدید باران بر سنگینی ترافیک شب گذشته تا کنون محور هراز افزوده است.

وی به رانندگانی که قصد عبور با محور هراز را دارند، توصیه کرد: بارش باران پس از یک دوره خشکی می‏توان جاده‏ها را با لغزندگی مواجه سازد.

نوربخش ادامه داد: از این رو به رانندگان و مسافران در حال عبور از جاده هراز توصیه می‏شود که با سرعت پایین و با دقت در راندن خودرو به حرکت خود ادامه دهند.

فرمانده پاسگاه پلیس راه تهران ـ هراز اضافه کرد: ماموران فرماندهی پاسگاه پلیس راه تهران ـ‌ هراز با همراهی مسئولان اداره راه شهرساز بومهن ـ رودهن اجازه انسداد محور هراز را نمی‏دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *