پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فتنه‌اي بس بزرگ در راه است!

آرمان خواهی
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 229482
نویسنده وبلاگ ارمان خواهی در آخرین پست خود نوشت:
 
مساله بيداري اسلامي بخاطر كم‌كاري‌هاي ما يا حماقت‌هاي ما دچار شرايط سختي است. گرچه تا اينجا هم چند گام به جلو آمده‌ايم اما اوضاع در مصر به جايي رسيده‌ كه برخي نگران راي آوردن سكولارهايند، انقلاب يمن فروكش كرده و بحرين هم به بن‌بست نسبي رسيده است! (تحليل هر كدام بماند جاي خودش!)
 
در اين ميان، فتنه بزرگتر و پرخسارت‌تر، مساله سوريه است. در داخل سوريه، استراتژي «ليبي‌سازي» به دليل امنيت اسرائيل، كليد نخواهد خورد ولي استراتژي «عراق‌سازي» كليد خورده و هر روز بمبي است و تروري! تا جايي كه اسد ضعيف شود يا از پا در بيايد و امتياز بدهد!
 
در خارج اما تدوام مساله سوريه با پيوند آن با دو مساله «ايران-حزب‌الله» و «شيعه-سني» سودهاي بيشتري براي استكبار و عرب‌ها دارد و آن افزودن بر حقد و كينه آنان از شيعه و ايران و منتسبانش و شكستن ابهت اينهاست!
 
الآن دارند در سراسر دنيا، مسلمانان را با مساله سوريه از ايران و شيعه دور مي‌كنند! دوستي مي‌گفت شيعيان انگلستان را تهديد كرده‌اند كه اگر براي بحرين تجمع كنيد مي‌آئيم و شما را مي‌زنيم و عليه ايران همدست بشار شعار مي‌دهيم! در چند جا هم عليه مغازه‌هاي شيعيان حمله نموده‌اند و...!
 
رسما در فيس بوك صفحاتي را مثل (Boycott Tyranny) راه انداخته‌‌اند و آدرس مغازه شيعيان را در آن درج مي‌كنند و تحريك مي‌كنند ملت را براي حمله به آنها و تحت فشار قرار دادن شيعه! مدام هم عليه آقا و نصرالله و ايران چرت و پرت مي‌نويسند.
 
با اين كار، مي‌خواهند ساير شيعيان را نيز به انفعال بكشانند و به دام طيف شيرازي و منكران و مخالفان باصطلاح شيعه (شيعيان آمريكايي) انقلاب اسلامي بياندازند! فتنه‌اي بس پيچيده و سخت در راه است كه مي‌خواهد تا چند سال آتي، همه دودمان انقلاب ايران در جهان را به باد بدهد! ... بايد فتنه را خواباند! روشنگري نياز است و البته تدبير!
 
* پ ن: دوستي كه پيش‌تر رفتارهاي جوانانه داشت و شايد به اقتضاي سن، تندروي‌هايي، با رفيقي، برخوردهايي داشت – چند سال پيش- حالا هنوز نگران بود كه او، نگاهي منفي به او دارد! گفتمش: نه! چند سال گذشته و نگرشها عوض مي‌شود چون آدمها عوض مي‌شوند. از آن رفيق كه استمزاج كردم، ديدم واي! هنوز هم نگاهها هست! حسرت خوردم كه چرا «مؤمنان» اينطور لحظات بد را به ياد مي‌سپارند و...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *