شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

«ساکن طبقه وسط» را در 18 سینما ببینید

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 385984
«ساکن طبقه وسط» اولین فیلم بلند شهاب حسینی در مقام کارگردان از چهارشنبه 23 مهرماه در 18 سینمای پایتخت روی پرده رفت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی از صبح امروز چهارشنبه ۲۳ مهرماه در سینماهای تهران به اکران در آمده است.

فیلم «ساکن طبقه وسط» اولین فیلم سینمایی شهاب حسینی است که فیلمنامه آن را محمدهادی کریمی نوشته است و با تهیه کنندگی امیر سمواتی در ۱۸ سینما از جمله تهران، آزادی، زندگی، ملت، کوروش، اریکه ایرانیان، جوان، سمرقند، شکوفه، ایران، ماندانا، مرکزی، حافظ، کیان، شاهد، تماشا و ... به نمایش در آمده است.

شهاب حسینی در این فیلم گریم های مختلفی دارد و در نقش های متفاوتی ظاهر شده و ایفاگر نقش اصلی فیلم «ساکن طبقه وسط» است. «ساکن طبقه وسط» داستان مردی را روایت می کند که با ورودش به یک ساختمان جدید، اتفاقات تازه ای در زندگی او رخ می‌دهد.

هنگامه قاضیانی، فرهاد اصلانی، حسین یاری، حسین محجوب، ساره بیات، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، بهناز جعفری، کامبیز دیرباز، بهنوش بختیاری و حسین محب اهری بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

روز دوشنبه ۲۱ مهرماه همزمان با عید سعید غدیر خم، مراسم اکران خصوصی فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی در مجموعه فرهنگی و هنری آسمان با حضور جمع کثیری از هنرمندان سینما و تلویزیون و موسیقی کشور برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *