پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شهدا یاران ولایت

سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 374580
سردار گفت: « الله اكبر ،روز عاشورا هم72 نفر پاي ولايت ايستادند».
شهدا یاران ولایت
به گزارش جهان، عمار ذابحی در گوگل پلاس نوشت:
تير ماه 1378 بود. حوادث سياسي و فرهنگي مردم را دلتنگ شهدا كرده بود . سردار باقر زاده اكيپهاي تفحص را جمع كرده بود و گفت :« مردم تماس مي گيرند و در خواست مي كنند مراسم تشييع شهدا بگذاريد تا عطر شهدا حال و هواي جامعه را عوض كند . » تعداد شهداي كشف شده در معراج ، به ده شهيد هم نمي رسيد . سردار باقر زاده گفت :« برويد در مناطق به شهدا التماس كنيد و بگوييد شما همگي فدايي ولايت هستيد. اگر صلاح مي دانيد به ياري رهبرتان برخيزيد ». چند روز گذشت . سردار تماس گرفت و آخرين وضعيت را پرسيد . گفتم « چيزي پيدا نشد ». پرسيد :« به شهدا گفتيد ؟ » گفتم :« سردار ، بچه ها دارند زحمت خودشمون رو مي كشند » گفت :« به همان چيزي كه گفتم عمل كنيد .» صبح فردا با علي شرفي و روح الله زوله به سمت هورالعظيم رفتيم . حدود ساعت 10:30 به منطقه شطالعلي ، محور عملياتي بدر و خيبر رسيديم. براي رفع تكليف ، همان جملات سردار را گفتم . نهار را كه خورديم ، برگشتيم.

عصر به اهواز رسيديم . به ستاد اعلام شده بود در شلمچه تعدادي شهيد پيدا شده است . از خوشحالي داشتم بال در مي آوردم . خودم را به شلمچه رساندم . شانزده شهيد پيدا شده بود . شهدا را به پادگان آوردم . چند ساعتي بيشتر در پادگان نبودم كه گفتند از هور تماس گرفتند كه شهيدي پيدا شده است . ديگر در پوست خود نمي گنجيدم . حالا ديگر نوزده شهيد بودند . چند روز گذشت و از شرهاني و فكه نيز هر روز خبر هاي خوشي مي رسيد . نماز مغرب و عشا را خوانده بوديم و مشغول خوردن شام بوديم كه سردار تماس گرفت : « چه خبر ؟ » گفتم : « شهدا خودشان را رساندند . درهاي رحمت خدا باز شد » . گفت :« فردا صبح ، شهدا را به تهران بفرست » . گفتم :« سردار ! چند روز ديگه اجازه بدهيد » . تاكيد كرد كه حتما فردا صبح حركت كنيم . از تعداد شهدا پرسيد . گفتم : « هنوز شمارش نكرده ام .» و همين طور كه گوشي را با كتفم نگه داشته بودم شروع كردم به شمردن . :« 16 تا فكه ، 18 تا شرهاني و ... در مجموع 72 شهيد هستند » . سردار گفت:
« الله اكبر ،روز عاشورا هم72 نفر پاي ولايت ايستادند». 
سعي كردم به بهانه اي معطل كنم تا تعداد شهدا بيشتر شود ، اما نشد...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *