پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت تردد در محور هراز

پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب: 424980
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محور هراز تا پلور امکان‌پذیر شد؛ اما بقیه مسیر همچنان مسدود است.
به گزارش جهان،مهران کرانیان دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: محور هراز از سه‌شنبه‌شب به علت ریزش شدید کوه در ۴۰ کیلومتری شهر آمل در استان مازندران مسدود شده است و انسداد این محور تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

وی ادامه داد: بعد از اعلام مسدود بودن محور هراز با نصب بر نوشته و تابلوهای هشداردهنده، تابلوهای پیام‌رسان بین جاده‌ای، اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما و . . . آگاهی‌های لازم در این خصوص به هم‌وطنان داده شده است.

کرانیان ادامه داد: با هماهنگی پلیس راه ناجا و با توجه به روستاهای زیادی که در این محور وجود دارد، با استقرار اکیپ‌های پلیس در نقاط مختلف جاده، تردد تا منطقه پلور را برای ساکنان این مناطق برقرار کرده‌ایم و رانندگان می‌توانند تا پلور تردد داشته باشند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: به علت مسدود بودن محور هراز، بار ترافیکی به جاده فیروزکوه منتقل شده و در حال حاضر، شاهد ترافیک پرشمار و نیمه‌سنگینی در این محور هستیم که در زمان‌ها و مکان‌های خاصی این ترافیک سنگین‌تر می‌شود.

کرانیان بیان داشت: تمام توان خود را برای آمد و شد آسوده مسافران در این محور می‌گذاریم؛ همچنین در محور امام رضا (ع) شاهد ترافیکی روان و عادی هستیم.

وی ادامه داد: امروز با توجه به انتقال بار ترافیکی به محور فیروزکوه، تردد کفی را در این محور ممنوع اعمال کرده‌ایم و از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب از ورود کفی به این جاده جلوگیری به عمل می‌آید؛ همچنین روز جمعه، ممنوعیت تردد کامیون‌های کشنده و کامیون را از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب در محور فیروزکوه شاهد خواهیم بود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تاکنون حادثه چشم‌گیر، سنگین و قابل بیانی در محورها رخ نداده است، گفت: توصیه می‌شود با توجه به مسدود بودن محور هراز، رانندگان به سمت این جاده نیایند و به در بسته برنخورند و مجبور به طی مسیر بازگشت شوند.

کرانیان اضافه کرد: با توجه انتقال بار ترافیکی هراز به محور فیروزکوه، راه جایگزین گنجایش بار ترافیکی بالا را ندارد و به‌تدریج ترافیک پرشمار و فشرده‌تر می‌شود؛ پس رانندگان با صبر و شکیبایی، همکاری با پلیس، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی این مسیر را باید با سلامت طی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *