پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴

برای ایران ناراحتم که به نیمه نهایی نرسید

جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 380989
"تویا ساموئل" پس از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی جهان در لهستان گفت: برای ایران ناراحتم چراکه واقعا سطح والیبالش در حد نیمه نهایی قهرمانی جهان بود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، یم والیبال ایران بامداد امروز جمعه با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل فرانسه شکست خورد و برای کسب عنوان پنجمی، ششمی روز شنبه با روسیه دیدار خواهد کرد.

بازیکن شماره ۱۵ فرانسه بعد از پیروزی مقابل ایران گفت: ایران متاسفانه بازی با آلمان را آسان گرفت و نتوانست نتیجه خوبی بگیرد. ایران اگر مقابل آلمان مثل ست اول مقابل ما بازی می کرد حتما نتیجه بازی‎اش فرق می‎کرد و حالا می‎توانست در نیمه نهایی هم باشد. البته برای صعود فرانسه خیلی خوشحالم ولی برای ایران نارحتم که باید شنبه برای پنجمی ،ششمی بازی کند.

وی افزود: ما یک ست برای صعود می‎خواستیم و آن را به دست آوردیم. وقتی بازیکنان ذخیره وارد زمین شدند مدت زمانی طول کشید تا در جریان بازی قرار بگیرند و بتوانند نمایش خوبی از خودشان نشان دهند. به هر حال بازی سختی بود و از پیروزی در آن خوشحالم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *