چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۸
۱۰

همه می‌دانند چه کسانی روحانی عزیزمان را در آمپاس قرار دادند

سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 320985
صادق خرازی از اطرافیان رئیس‌جمهور انتقاد کرد.
همه می‌دانند چه کسانی روحانی عزیزمان را در آمپاس قرار دادند
به گزارش جهان، خرازی در صفحه فیس‌بوکش نوشت:

من سابقه رفاقت سی ساله با جناب آقای دکتر حسن روحانی دارم و مراتب دوستی و رفاقتم با وی بر حسب برادری، محبت و دوستی بوده و خواهد بود. بیشترین مقالات را در دوران انتقال دو دولت در تبیین مبانی ریاست جمهوری نوشتم و در این باره اظهار نظر کردم.

هر جا هم که مبانی اصولی رئیس جمهور در میان باشد از وی حمایت می کنم. تمکین به اصالت قانون در ذات شخصیت آقای رئیس جمهور است. آقای روحانی شخصیتی با سابقه ملی و دینی است ولی متاسفانه افراد پرحاشیه به دور ایشان جمع شده اند.

مشاورانی که رئیس جمهور را وادار به گفت‌وگوی تلفنی کردند، باید پاسخگو باشند.اگر نتوانند حاشیه خود را تطهیر کنند نتیجه‌اش این می‌شود که افرادی که نه دارای سابقه سیاسی و نه قدرت ذهنی و فهم مسائل بین الملل هستند، مسیر انحرافی را به ایشان تحمیل کنند و نتیجه این می‌شود که بحث سیاست خارجی عزت گریز و عزت ستیز در ذهن ها متبادر شود. اینک همه می‌دانند چه کسانی رئیس جمهور عزیزمان را در آمپاس قرار دادند تا اقدامی غیرقابل مابه ازاء به ایشان تحمیل شود.

جناب رئیس جمهور محترم می دانند که در سیستم سیاسی ایران آنچه عامل موفقیت ایشان در دسترسی به اهداف متعالی و آرمان های رئیس جمهور می شود، اعتمادی است که رهبری و ارکان قدرت به ایشان دارند. وجود حلقه مشاورین که گهگاه به ایشان خلاف بگویند، نتیجه اش کاهش نقش قدرت و کارایی دولت و شخص رئیس جمهور می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
United States
همه منظور کیه؟
رهگذر
Norway
مگه این مشاورین را خودشون انتخاب نمیکنند؟
Iran, Islamic Republic of
ای بابا اینم که حلقه دورشه!
آقای خرازی لطقا بیشتر و بهتر افشاگری کنید .ممنون
حسین
Netherlands
ان شالله سابقه سیاسی بمعنی حقوق گرفتن از دستگاه سیاسی نباشد. اگر موافق هستید دست آورد های خود را شرح کنید. وزده بردار مقداری وزنه بالای سر میبرد و دیگری از او هم بیشتر ، روشن است. اما کنار گود بودن و ادعا کردن نمی دانم ؟؟؟ خیلی ها از بغل امام و شهدا بهمه چیز رسیدند ، ناگهان امر بر خودشان مشتبه شد و تصور کردند که این آنان بودند که چنین و چنان و ملت ما در این پنج سال بیشتر از دوران قبل از فتنه هشتاد و هشت تاوان این محاسبات غلط را می پرداز . یک روز حمله به رئیس قوه ای که از سربازی در جبهه شروع کرده و یک روز حذف مرگ بر آمریکا و یک روز تقلب در رای گیری و در همین خط ساندویج و بازرسی دانشگاه در انگل ستان و روزی تعلیق و روز دیگر فریز کردن پروندهای فساد مالی و سیاسی ....
جساراتا یکبار دیگر عرض می کنم همه باید نتایج را نشان دهند و دست از این هوچی بازیها بردارند
یا خق
آقای خرازی امثال شما با این نقدهای دلسوزانه می توانید دولت اعتدال را به مسیرش برگردانید
Iran, Islamic Republic of
توهین به شعور رییس جمهور نشانه بی شعوری است!
نیماراسخ
خوب شد سریال دودکش پخش شد و شماها یک کلمه ی آمپاس را یاد گرفتید....
ایشان چقدر تغییر کردند زمانی خودشان برای رابطه با امریکا دست و پا می شکستند
حسين
حلقه انحرافي