چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

حضور ۲ رییس پیشین بارسلونا در دادگاه

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب: 410688
روسای پیشین باشگاه بارسلونا برای ارائه توضیحات در دادگاه حضور یافتند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، خوان لاپورتا و ساندرو روسل که دو رییس پیشین باشگاه بارسلونا بودند، به خاطر هدر دادن ۱۰۰ میلیون یورو از پول های باشگاه در دادگاه حاضر شده و مستندات خود را ارائه کردند.

شرکت ام سی ام به خاطر فسخ قرارداد تبلیغ بر روی سر در لاماسیا (آکادمی پرورش جوانان بارسلونا) ادعای ۹۹.۳ میلیون یورو خسارت کرده است. لاماسیای جدید در سال ۲۰۱۱ و در زمان ریاست لاپورتا راه اندازی شد و این شرکت نیز تبلیغاتی را روی سر در آن انجام داد. قرار بود طی ۲۵ سال بعد از این قرارداد مالی، تبلیغ آن شرکت روی سر در لاماسیا باقی بماند اما پس از خروج لاپورتا و آمدن ساندرو روسل به صندلی ریاست بارسلونا این قرارداد به سرعت فسخ شد.

پس از آن اعلام شد نوشیدنی انرژی زای «رد بول» و برند شکلات سازی «میلک شیک» قرار است اسپانسر شوند. روسل که خود در سال ۲۰۱۴ و پس از جنجال هایی که بر سر انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا صورت گرفت، استعفا کرد، در گفت و گویی با نشریه آس اسپانیا اعلام کرده بود هم در مدت ۲۵ ساله قرارداد تبلیغی و هم در اعلام میزان غرامت آن، به نوعی افراط شده است. وی در این باره گفته بود: به عقیده من، مبلغ درخواستی برای غرامت بیش از اندازه است. قراردادی که بین این شرکت و کادر مدیریت قبلی بارسلونا به امضا رسید، ۲۵ ساله بود. در تعیین مدت قرارداد هم افراط صورت گرفته است. قرارداد عجیبی است زیرا کسانی که این قرارداد را امضا کردند می دانستند بدون شک پس از چند سال، کادر مدیریت جدیدی به بارسلونا خواهد آمد.

روسل همچنین بر این باور است که تبلیغ بر روی دیوار ساختمان لا ماسیا که از آن به عنوان نماد باشگاه بارسلونا یاد می شود، تئوری اشتباهی است. وی در این مورد هم عنوان کرد: این که اجازه دهیم روی دیوار ساختمان لاماسیا تبلیغ شود، درست همانند آن است که روی سایر ساختمان های باشگاه بارسلونا تبلیغاتی انجام شده است. البته من در زمینه بازاریابی خبره نیستم اما می توانم تفاوت بین ارزش لاماسیا و تبلیغ روی سردر آن را از هم تمیز دهم.

خوان لاپورتا، رییس اسبق بارسلونا نیز روز دوشنبه در دادگاه حاضر شده بود اما ارائه مستندات وی به دادگاه به خاطر مشکلاتی که مترجم وی داشت به تعویق افتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *