چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ارایه مستندات سلامت آب به نهادهای نظارتی

سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب: 393165
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر گفت: مستندات سلامت آب که در اختیار داشتم، دسته بندی بود که مجاز به انتشار عمومی نیست و به نهادهای نظارتی ارایه شد.
به گزارش جهان به نقل از شبستان، رحمت الله حافظی، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورا در خصوص تذکر هفته گذشته خود در مورد سلامت آب گفت: این مستنداتی که در اختیار داشتم طبقه بندی شده بود و مجاز به انتشار عمومی نبود و به نهادهای نظارتی ارایه شد.

وی افزود: با توجه به جایگاه نظارتی استاندار، معاون بهداشتی وزیر بهداشت و سازمان آب پیشنهاد می کنم در یکی از جلسات شورا راجع به این موضوع صحبت و نگرانی ها برطرف شود.

وی همچنین با اشاره به بودجه بالغ بر ۵۵۹ میلیاردی پسماند در سال ۹۳ اظهار کرد: طبق ابلاغیه وزیر کشور در سال ۸۵ مدیریت شهری می تواند هزینه پسماند را از تولیدکنندگان دریافت و صرف مدیریت پسماند شود که در همان سال نیز ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه شورا می تواند ۳۰ درصد هزینه پسماند را از سایر منابع شهر تأمین کند، گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور باید ۲ سال پس از ابلاغ این دستورالعمل یارانه پسماند قطع می شد در حالی که ما برای امسال نیز بالغ بر ۵۵۹ میلیارد تومان برای این موضوع یارانه داده ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *