پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

توافق 4 میلیاردی تیموریان با ام‌صلال

سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 432062
تیموریان با یک میلیون و دویست هزار دلار با ام‌صلال به توافق رسید
به گزارش جهان به نقل از مهر، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که با چند پیشنهاد تیم‌های داخلی نیز مواجه شده بود از میان سه مشتری خود در قطر با ام‌صلال به توافق رسید و تا چند ساعت دیگر با این تیم در قطر قراردادش را منعقد خواهد کرد.

 آندرانیک تیموریان که پس از دریافت پیشنهاد‌های استقلال و تراکتور‌سازی و نفت تهران، با سه پیشنهاد از قطر مواجه شده بود، پس از مذاکره با نمایندگان تیم‌های الاهلی، السیلیه و ام‌صلال، نهایتا با ام‌صلال به توافق نهایی رسید و به احتمال فراوان امروز قرارداد خود را با این تیم منعقد خواهد کرد.

تیموریان روی یک بند از قرارداد با باشگاه ام‌صلال اختلاف داشت که نهایتا با آنها به توافق رسید. مبلغ قرارداد تیموریان با این باشگاه قطری در حدود یک میلیون و دویست هزار دلار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
خدا به آقای دادکان عمر با عزت بدهد! این جمله ایشان را باید با طلا نوشت «بزرگترین بازیکنان ما صد میلیون هم نمی‌ارزد!». این آقا فصل گذشته باعث باخت استقلال به پرسپولیس و در انتهای فصل هم دلیل اصلی و باعث از دست دادن قهرمانی لیک (درحالی که تیم تراکتور با ۴ گل جلو بود بدلیل بچه گانه‌ای وی اخراج شد) و درنتیجه تیم تراکتور سازی ده نفره بازی را واگذار و جامی را که در دستان آنها بود ، فقط و فقط بدلیل غیر‌حرفه‌ای بودن تیموریان از دست دادند!