پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
برای اردوی 9روزه اطراف آنتالیا

دعوت از 25 بازیکن به اردوی تیم ملی امید

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 458668
اردوی تیم فوتبال امید کشورمان در ترکیه در اطراف شهر آنتالیا برگزار خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در جلسه صبح امروز (دوشنبه) حبیب کاشانی و محمد رسایی با محمد خاکپور و هادی طباطبایی که مربوط به هماهنگی‌های برنامه‌های تیم امید بود، مقرر شد تیم امید برای برگزاری اردوی ترکیه 9روزه در این کشور اقامت داشته باشد.
 
ضمن اینکه طبق تصمیم‌گیری کادر فنی تیم امید اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو که 25 نفر هستند، امشب پس از برگزاری بازی‌های هفته سیزدهم اعلام خواهد شد تا بازیکنانی که قرار است به ترکیه بروند، خود را چهارشنبه به کادر سرپرستی تیم معرفی کنند.
 
اعضای تیم فوتبال امید کشورمان صبح پنجشنبه تهران را به‌مقصد آنتالیا ترک خواهند کرد و سپس به یکی از کمپ‌های اطراف شهر آنتالیا خواهند رفت تا بتوانند در شرایط آب‌وهوایی مناسب تمرینات خود را برپا کنند. کادر فنی در این اردو برگزاری دو دیدار تدارکاتی را نیز مدنظر دارد که هنوز حریفی مهیا نشده اما به‌احتمال فراوان تیم امید با تیم‌های باشگاهی ترکیه‌ای مصاف خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *