جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۳

برآورد ژنرال اسرائیلی از ایران، بالاتر از برخی داخلی ها

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب: 458767
ژنرال ارشد اسرائیل به تغییرات عمده در منطقه و اعمال دکترین جنگ نیابتی از سوی ایران را موجب نگرانی بیش از پیش نیروهای نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی خواند.
برآورد ژنرال اسرائیلی از ایران، بالاتر از برخی داخلی ها
به گزارش جهان و به نقل از گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، نامیر شایون از فرماندهان ارشد ارتش اسرائیل گفت: خاورمیانه‌ای که ما امروزه شاهد آن هستیم، با گذشته تفاوت بسیار زیاد دارد. تفکرات مقام‌های مذهبی ایران، منطقه را تحت تأثیر خود قرار داده است.

وی افزود: ایران تلاش می‌کند با استفاده از دکترین جنگ نیابتی، درگیری‌ها را تا آنجا که امکان دارد از مرزهای خود دور نگاه دارد. نیروها و هم پیمانان ایران در سراسر خاورمیانه فعال هستند و این بسیار نگران کننده است.

اظهارات این نظامی صهیونیستی درباره دور شدن تهدیدها از مرز ایران در حالی است که برخی عناصر کج فهم یا مأموریت‌دار داخلی مدعی‌اند مسئله سوریه و لبنان و فلسطین به ما ربطی ندارد و چرا باید ایران در منطقه هزینه کند؟ همین طیف در فتنه آمریکایی- صهیونیستی ۸۸ شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دادند، حال آن که نیروهای مجاهد در منطقه با کشیدن ترمز آمریکا و اسرائیل در حقیقت به تأمین امنیت ما کمک می‌کنند. البته این واقعیت غیر از مسئولیت اسلامی و انسانی در دفاع از مظلومان و حرم اهل بیت علیهم‌السلام در سوریه و عراق است.
منبع:کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
ظریف که می گفت: امریکا یه بمبی داره اگه بزنه تو ایران همه چی کن فیکون می شه.ما هم کلی ترسیدیم.الکی بود!
Iran, Islamic Republic of
اصلا تا ديپلماسي هست جنگ چرا؟جنگ كار احمقها و ديوانه ها و حيواناته.
امیر عباس
United States
کج فهم صفت مناسبی برای سردمداران این جریان نمی باشد شک نکنید انها مامور و عناصر نفوذی دشمن میباشند این یکی از صدها مصادیق نفوذ است ووظیفه همه دوستداران انقلاب اسلامی و ایران گویا سازی این مصادیق و مقابله با انها میباشد