جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
پای غیرفوتبالی‌ها هم گیر است

ممنوع‌الخروج بودن ۱۰۰ بازیکن فوتبال

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب: 396865
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از ممنوع‌الخروج بودن بیش از ۱۰۰ بازیکن و مربی اعم از ایرانی و خارجی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایلنا، قطعا بازیکنان افراد بی‌پولی نیستند که نتوانند مالیات بدهند، زیرا علائمی از خود بروز می دهند که نشان می‌دهد باید برای پرداخت مالیات پیش‌قدم شوند.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از ممنوع‌الخروج بودن بیش از ۱۰۰ بازیکن و مربی اعم از ایرانی و خارجی خبر داد.

 علی عسکری رئیس سازمان امور مالیاتی کشور که در حاشیه هشتمین همایش سیاست‌های مالی و مالیاتی در جمع خبرنگاران سخن می گفت در مورد مالیات بازیکنان فوتبال و اختلاف میان باشگاه‌ها و فوتبالیست ها برای پرداخت مالیات، اظهار داشت: آنچه مسلم است بستر کار برای سازمان مالیاتی قانون بوده و بازیکن، مربی و باشگاه هر کدام در جایگاه خود مؤدی حساب می‌شوند.

وی ادامه داد: اگر باشگاهی در قرارداد قید کند که مالیات فوتبالیست را می‌دهد و این کار صورت نگیرد، به هر حال سازمان فرد فوتبالیست را مسئول پرداخت می‌داند و طی این چند سال تلاش کردیم این موضوع توسط قانون اجرایی شود، زیرا بازیکنان برای جامعه و جوانان الگو هستند که در این راستا بسیاری از آنها مالیات خود را پرداخت کرده، اما بسیاری نیز از پرداخت مالیات سرباز می‌زنند.

عسکری یادآور شد: مالیات موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد و بیش از ۱۰۰ بازیکن و مربی اعم از ایرانی و خارجی اکنون ممنوع‌الخروج هستند که البته همه آنها فوتبالی نبوده و شامل سایر ورزشکاران نیز می‌شود.

به گفته رئیس سازمان مالیاتی، کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اخیرا گزارش و اطلاعاتی از موضوع مالیات ورزشکاران خواست که در اختیار آنها قرار گرفته و در کنار این موضوعات به دنبال روش‌هایی هستیم، تا بتوان مالیات‌ از آنها اخذ کنیم و قطعا بازیکنان افراد بی‌پولی نیستند که نتوانند مالیات بدهند، زیرا علائمی از خود بروز می دهند که نشان می‌دهد باید برای پرداخت مالیات پیش‌قدم شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *