پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

ثبت‌نام بن کتاب دانشجویان تمدید شد

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 356760
مدیر کمیته رفاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تمدید زمان ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کارت اعتباری خرید کتاب خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، نیکنام حسین پور مدیر کمیته رفاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام مجدد دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کارت اعتباری خرید کتاب خبر داد و گفت: این گروه از متقاضیان می توانند تا پایان پنجم اردیبهشت برای ثبت نام به سایت tibf.net مراجعه کنند.

وی افزود: با دستور سید عباس صالحی رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ۲۴۰ هزار نفر از ثبت نام کنندگان بن کارت اعتباری ارایه خواهد شد.

حسین پور با اشاره به ثبت نام متقاضیان در دور نخست گفت: در مرحله اول نزدیک به ۲۲۰ هزار متقاضی در سایت tibf.net ثبت نام کردند و ۲۰۰ هزار نفر از این متقاضیان شرایط لازم برای دریافت بن کارت های اعتباری را داشتند.

با توجه به سیاست های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و لزوم توجه به دانشجویان و طلاب که مصرف کنندگان اصلی کتاب هستند، تصمیم گرفته شد تا اعتبار لازم برای ثبت نام ۴۰ هزار متقاضی دیگر فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که در دو روز آینده ثبت نام می کنند سعی کنند که شهرهای قم، تهران و کرج را به عنوان محل دریافت بن کارت ها اعتباری خود تعیین کنند زیرا امکان ارسال کارت های اعتباری به مناطق دور دست امکان پذیر نیست.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در روزهای ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *