جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
در مسابقات والیبال آسیای مرکزی

برتری تیم والیبال‌جوانان‌ایران برابرقزاقستان

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب: 419364
تیم ملی والیبال جوانان ایران برابر تیم قزاقستان در مسابقات چهارجانبه والیبال آسیای مرکزی به پیروزی رسید.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دیدار بین تیمهای والیبال زیر ۲۳ سال جوانان ایران و تیم قزاقستان از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در سالن سید رسول حسینی شروع شد و با برتری تیم ایران پایان یافت.

تیم والیبال جوانان ایران در چارچوب مسابقات قهرمانی کشور های اسیای میانه به مصاف تیم ملی زیر۲۳ سال قزاقستان رفت و تیم ملی والیبال جوانان ایران توانست با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد.

تیم ملی جوانان ایران توانست در ست های دوم، سوم وچهارم با امتیازهای۲۵ بر۲۱ و۲۵ بر۱۶ و۲۵بر۲۳به پیروزی رسید و تیم ملی زیر۲۳ سال قزاقستان تنها درگیم اول با امتیاز ۲۵ بر۱۸ به پیروزی دست یافت.

هدایت تیم ملی زیر۲۳ سال را سرگی ترویسکی برعهده دارد و فرهادنفرزاده تیم ملی جوانان را هدایت می کند و قضاوت این بازی راعلیرضاقریب و داوود نافعی به عنوان داوران اول ودوم وسعید درخشنده نظارت براین بازی را برعهده دارد.

‌مسابقات والیبال قهرمانی آسیای میانه باحضور یک تیم خارجی و سه تیم داخلی در سالن سید رسول حسینی ساری درحال برگزاری است وتادقایقی دیگر دیدار دوتیم تیم ملی زیر۲۳ سال و تیم والیبال مازندران برگزار خواهد شد.

این مسابقات از روز گذشته با شرکت چهار تیم آغاز شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *