سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۱

پاسخ یک نماینده به انتقاد لاریجانی از جنتی

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب: 287460
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: دغدغه‌های آیت‌الله جنتی درباره تائید صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها تا حد زیادی وارد است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان در اخطاری به استناد به اصل 67 قانون اساسی به سخنان روز گذشته آیت‌الله جنتی و توضیحات امروز رئیس مجلس درباره تائید و ردصلاحیت‌های برخی کاندیداهای انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: رئیس مجلس در بحث نظارت شوراهای اسلامی نکته‌ای را بیان کردند که من لازم می‌دانم در مورد آن صحبت کنم. البته زمانی که خود آقای لاریجانی در صحن حضور داشت می‌خواستم با بیان تذکری این موضوع را مطرح کنم که اجازه بیان تذکر به من داده نشد.

وی با انتقاد از این موضوع خطاب به ابوترابی‌فرد که ریاست صحن علنی مجلس را بر عهده داشت گفت: از صبح می‌خواهم نکته‌ای را تذکر دهم، اما متاسفانه اجازه بیان تذکر به ما نمایندگان داده نمی‌شود در حالی که وقتی نماینده‌ای اخطار قانون اساسی دارد، باید دستور کار متوقف شود و اخطار‌های نمایندگان گفته شود.

این نماینده مجلس با اشاره به صحبت‌های روز گذشته آیت‌الله جنتی که گفته بود بررسی تائید صلاحیت‌ها کاندیدای انتخابات شوراهای شهر در مجلس در حد صفر است، گفت: دغدغه‌های دبیر شورای نگهبان تا حد زیادی وارد است، البته نباید زحمات همکاران ما در مجلس نادیده گرفته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م ح
در شهرستان ... که حوزه استحفاظی آقای ... نماینده این شهر ها میباشد هیات نظارت این شهرها که با دستور ایشان انتخاب شده اند.کسانی که به آقای ... رای نداده اند را به عناوین مختلف رد صلاحیت کردند که اینها ضد ولایت فقیه هستند. پس سخنان آقای جنتی بسیار بجا بوده و ظاهرا"به آقای لاریجانی گزارش خلاف داده اند و خبر از هیات نظارت استانها ندارد