پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۹
۵

طرز رفتار پوتین مقابل رهبری و دیگران+عکس

چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۰
کد مطلب: 457560
احترام ویژه ای که رئیس جمهور روسیه برای رهبر معظم انقلاب قائل است توجه بسیاری را در دنیا به خود جلب کرد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خبر احترام ویژه ای که پوتین برای مقام معظم رهبری قائل شد و بلافاصله بعد از ورود به ایران و پیش از برگزاری مراسم تشریفات به دیدار رهبر انقلاب رفت دیروز توجه رسانه های سراسر دنیا را به خود جلب کرد.
 
حال تصویری از مقایسه طرز نشستن پوتین در برابر رهبر انقلاب اسلامی با سایر دیدارهای وی در فضای مجازی دست به دست می شود که احترام خاص رئیس جمهور روسیه را در برابر معظم له نشان می دهد.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
ما گذشته ی روسها رو فراموش نکردیم اما باید از فرصت بدست اومده استفاده کرد و جبهه مشترک قدرتمند در برابر غرب تشکیل داد و تا وقتی منافع ملی و دینی حکم میکنه با روسیه متحد بود ضمن اینکه قرار نیست مثل ترکیه بنده و زیر دست آمریکا و غرب و ناتو بشیم بلکه روسیه رو در کنار خودمون میبینیم نه بالادست و ارباب... در نوع برخورد پوتین با رهبر عزیز هم این عزت نمود بیشتری پیدا کرد...
مثبت دادم اما یه نکته ای دارم.
گذشته روس ها رو فراموش نکردیم عبارت مبهمی هست. اگه منظور، مطالعه تاریخ هست تا یادمون باشه بی گدار به آب نزنیم، بله. تاریخ جلوی چشم ما است.
اما اگر منظور اینه که گذشته روس ها که در واقع گذشته شوروی است نه روس، برابر امروز قرار داده شود نه. این هم که بگیم پوتین مثل گذشتگان هست خیر. خیر و شر به ارث نمی رسد. فعلاً هم با توجه به همین گذشته که میگید، روسیه بیش از حد انتظار به جبهه مقاومت کمک کرده.
ضمناً توقع خودمون رو اینقدر بالا نبریم که فردا اگه روسیه به ما اس 500 نداد بگیم وای چرا اس 500 ندادی، چرا مثل شیعیان نیستی.
آفرین علی جان که جان مطلب رو بیان کردی.
محمد حسين
United Kingdom
جناب علي خان شما دقيقا درست فرموديد بله ما الان روسيه را كنار درست خود مي بينيم نه بالا دست اونهايي روسيه رو بالا دست مي بينند كه شعار مرگ بر روسيه سردادن و اين اوج ذلت اين گروه وابسته را نشان داد ولي يه نكته مهمتر از اين در اين تصاوير نمود داره و آن اينه كه كسي كه خودش رو در برابر مطلق خداوندي كوچك مي شماره و نفسش رو به خدا سپرده خدا هم اون رو بين مردم و حتي دشمنانش بزرگ ميكنه و اونها رو وادار به احترام خاص ميكنه حرف خانم رايس يادتون نره كه گفته ما براي برهم زدن ايران اتاق فكر درست كرديم و ساليان سال كار كرديم اما رهبر ايران در يك سخنراني يكساعته ميتونه همه اون نقشه ها رو نقش برآب كنه ميدونيد چرا ؟ چون سخن امام خامنه كه در جايگاه رسول لله نشسته همان سخن نشات گرفته از قرانه و
Romania
درود بر پوتين