شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

پرتاخیرترین ایرلاین‌های ایرانی معرفی شدند

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 410660
دی‌ماه امسال هم برخی از پرواز‌های ۱۳ ایرلاین داخلی کشور در مهرآباد با تأخیر انجام شد، در این بین شرکت هواپیمایی آسمان با میانگین تأخیر هر پرواز ۴۵ دقیقه بیش‌ترین تأخیر و شرکت هواپیمایی معراج با میانگین تاخیرات ۷ دقیقه، کمترین تأخیرات پروازی را داشتند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بررسی آمار تاخیرات پروازی شرت‌های هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد نشان از این دارد که در آذرماه شرکت هواپیمایی آسمان با میانگین تاخیر هر پرواز ۴۵ دقیقه بیش‌ترین تاخیرات و شرکت هواپیمایی معراج با میانگین تاخیرات ۷ دقیقه کمترین میزان تاخیرات پروازی را داشته است. البته شرکت هواپیمایی آسمان در دی ماه ۶۲۳ پرواز و شرکت هواپیمایی معراج ۱۰۴ پرواز انجام داده است.

شرکت هواپیمایی آسمان در دی ماه امسال ۶۲۳ پرواز انجام داد که از این تعداد ۳۳۴ پرواز با تاخیر انجام شده است؛ سهم پرواز این شرکت از میزان کل پرواز‌ها ۱۴ درصد، میانگین تاخیر هر پرواز تاخیر دار ۸۳ دقیقه و میانگین تاخیر هر پرواز این ایرلاین ۴۵ دقیقه بوده است.

شرکت هواپیمایی اترک‌ایر در دی ماه امسال ۹۲ پرواز در مهرآباد انجام داد که از این تعداد ۳۵ پرواز با تاخیر انجام شده است؛ سهم پرواز این شرکت از میزان کل پروازها ۲ درصد، میانگین تاخیر هر پرواز تاخیر دار ۷۷ دقیقه و میانگین تاخیر هر پرواز این ایرلاین ۲۹ دقیقه بوده است.

شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در دی ماه امسال ۶۴۲ پرواز در مهرآباد انجام داد که از این تعداد ۳۰۱ پرواز با تاخیر انجام شده است؛ سهم پرواز این شرکت از کل پروازها ۱۵ درصد میانگین تاخیر هر پرواز تاخیردار ۷۶ دقیقه و میانگین تاخیر هر پرواز این شرکت ۳۶ دقیقه بوده است.

شرکت هواپیمایی ایرتور دی ماه امسال ۱۵۹ پرواز در مهراباد انجام داد که از این تعداد ۶۰ پرواز با تاخیر انجام شده است؛ سهم پرواز این شرکت از کل پروازها ۴ درصد، میانگین تاخیر هر پرواز تاخیردار این شرکت ۹۷ دقیقه و میانگین تاخیر هر پرواز ۳۷ دقیقه بوده است.

دی ماه امسال شرکت هواپیمایی تابان ۱۳۷ پرواز انجام داد که از این تعداد ۶۰ پرواز با تاخیر انجام شده؛ سهم پرواز این شرکت از کل پروازها ۳ درصد، میانگین تاخیر هر پرواز تاخیردار ۷۹ دقیقه و میانگین تاخیر هر پرواز این ایرلاین ۳۵ دقیقه بوده است.

شرکت حمل و نقل هوایی نفت دی ماه امسال ۱۷۵ پرواز انجام داد که از این تعداد ۱۰۳ پرواز با تاخیر انجام شد؛ سهم پرواز این شرکت از کل پروازها ۴ درصد، میانگین تاخیر هر پرواز تاخیر دار ۶۹ دقیقه و میانگین تاخیر هر پرواز این ایرلاین ۴۱ دقیقه بوده است.

دی ماه امسال شرکت هواپیمایی زاگرس ۴۲۳ پرواز انجام داد که از این تعداد ۸۸ پرواز با تاخیر انجام شد؛ سهم پرواز این شرکت به کل پروازها ۱۰ درصد، میانگین تاخیر هر پرواز تاخیر‌دار ۵۵ دقیقه و میانگین تاخیر هر پرواز ۱۱ دقیقه بوده است.

شرکت هواپیمایی قشم ایر دی ماه امسال ۳۲۲ پرواز در مهراباد انجام داد که از این تعداد ۷۹ پرواز با تاخیر انجام شد؛ سهم پرواز این شرکت به کل پروازها ۷ درصد میانگین تاخیر هر پرواز تاخیر‌دار ۷۷ دقیقه و میانگین تاخیر هر پرواز ۱۹ دقیقه بوده است.

شرکت هواپیمایی کاسپین دی ماه امسال ۲۰۳ پرواز در مهرآباد انجام داد که از این تعداد ۳۹ پرواز با تاخیر انجام شد؛ سهم پرواز این شرکت به کل پروازها ۵ درصد میانگین تاخیر هر پرواز تاخیردار این ایرلاین ۶۰ دقیقه و میانگین تاخیر هر پرواز این ایرلاین ۱۲ دقیقه بوده است.

شرکت هواپیمایی کیش ایر دی ماه امسال ۲۹۹ پرواز در مهراباد انجام داد که از این تعداد ۱۰۷ پرواز با تاخیر انجام شد؛ سهم پرواز این شرکت به کل پروازها ۷ درصد، میانگین تاخیر هر پرواز تاخیردار ۶۹ دقیقه و میانگین تاخیر هر پرواز ۲۵ دقیقه بوده است.

شرکت هواپیمایی ماهان دی ماه امسال ۶۸۹ پرواز از مهرآباد انجام داد که از این تعداد ۲۵۳ پرواز با تاخیر انجام شد؛ سهم پرواز این شرکت به کل پروازها ۱۶ درصد، میانگین تاخیر هر پرواز تاخیردار ۵۷ دقیقه و میانگین تاخیر هر پرواز این ایرلاین ۲۱ دقیقه بوده است.

شرکت هواپیمایی آتا ایر در آذر ماه امسال ۴۶۰ پرواز انجام داد که از این میزان ۱۴۷ پرواز با تاخیر انجام شد. سهم پرواز این شرکت از کل پروازها ۱۱ درصد، میانگین تاخیر هر پرواز تاخیردار ۶۱ دقیقه و میانگین تاخیر هر پرواز ۱۹ دقیقه بوده است.

دی ماه امسال شرکت هواپیمایی معراج ۱۰۴ پرواز در مهرآباد انجام داد که از این تعداد ۱۷پرواز با تاخیر انجام شد؛ سهم پرواز این شرکت از کل پروازها ۲ درصد، میانگین تاخیر هر پرواز تاخیردار شرکت ۴۲ دقیقه و میانگین تاخیر هر پرواز معراج ۷ دقیقه بوده است.

طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به شرایط آب و هوایی در فصل زمستان و محدودیت‌های عملیاتی در فرودگاه‌ها به خصوص در استان‌های خوزستان و خراسان حجم زیادی از تاخیرات به علت شرایط نامناسب جوی رخ داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *