شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آقای بلاتر؛ برو به سلامت

سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 421091
نامزد ۴۰ ساله و اردنی انتخابات ریاست فیفا در گفت‌وگویی مطبوعاتی، فیفا را مریض خواند و بر درمان فوری آن تاکید کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی‌بن حسین، شاهزاده اردنی که نایب‌رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال و نامزد ریاست این سازمان است، هشدار داد که فیفا مریض است و نیازمند به درمان فوری است در غیر این‌صورت افتضاح بزرگی رخ خواهد داد. او همچنین گفت که عملیات نجات، باید توسط امدادگران آماده‌ای صورت پذیرد.

شاهزاده در گفت‌وگو با الشرق‌الاوسط اظهار داشت: الان زمان به سلامت(خداحافظی) گفتن به بلاتر است. اکنون نگرانی، ترس و دلهره فراوانی از جانب بسیاری از فدراسیون‌‌ها احساس می‌شود. بلاتر واقعا شخص نالایقی است. او تخریب‌گر است.

او ادامه داد: ما در آسیا امروزه شاهد هستیم که نگاه‌ها به فوتبال بسیار ابزاری است. مدیران رویکردهای غیر حرفه‌ای را پیشه کار خود می‌سازند. بودجه‌ها به تساوی تقسیم نمی‌شود. سهمیه‌ها عادلانه نیست. جایگاه‌های تصنعی است و بسیاری از مسائل دیگر. به نظرم می‌رسد که این‌ها همه ناشی از آن است که نهاد نظارتی دست بالاتر که فیفا است، کار خود را به خوبی انجام نمی‌دهد. در واقع AFC نگاهی به فیفا می‌کند و این‌گونه رفتار می‌کند و حتی به خاطر دور بودن از معرض دید رسانه‌های اصلی، بدتر هم شده است.
https://jahannews.com/vdceoz8ezjh8w7i.b9bj.html
jahannews.com/vdceoz8ezjh8w7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *