سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
در راهروهای مجلس شنیده شد؛

پيگيري فاكتور جنجالي 2 مدير در مجلس

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 383292
نمایندگان مجلس پیگیر اينترنت مصرفی ۲ مدیر ارشد سابق خودرو سازی شدند که گفته می شود طبق فاکتور ارائه شده این ۲ مدیر نزدیک ۵۰۰ میلیون تومان فقط اینترنت مصرف کردند این در حالی است که هزينه پر سرعت ترين اينترنت با نصب تجهيزات در داخل کشور فقط حدود ۳ ميليون تومان است.
پيگيري فاكتور جنجالي 2 مدير در مجلس
 به گزارش جهان به نقل از بولتن نیوز، امروز سه شنبه در راهروهای مجلس شنید که ۲ مدیر ارشد سابق خودرو سازی در دوران مسئولیت خود فاکتوری عجیب ارائه کردند که طبق این فاکتور هزینه اینترنت مصرفی آنها نیم میلیارد تومان شده است.

خبرنگار ما پیگیر جزئیات این خبر شد که مطلع گردید که اینترنت این مدیران از نوع ماهواره ای بوده که هزینه آن برحسب دلار محاسبه شده است.
همچنین اکانت این نوع اینترنت از نوعی بوده که قابل رد یابی نبود.

خبرنگار ما برای پیگیری این موضوع از یکی از نمایندگان مجلس در این زمینه سوال کرد که وی در جواب گفت: من اطلاعی ندارم و قطعا این موضوع را در مجلس پیگیر می شوم.

وی افزود: با توجه به تحقیق و تفحص مجلس از شرکت خودرو سازی، اینجانب از نمایندگان عضو این هیئت، ماجرا را سوال می کنم که چرا در گزارش خود به این مساله مهم اشاره ای نکردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *