پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آوازخوانی اصفهانی پس از سال‌ها در برج میلاد

يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 158193
محمد اصفهانی خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ همزمان با انتشار آلبوم جدیدش «بی‌واژه»، کنسرت‌هایی را هم در تهران برگزار خواهد کرد. کنسرت‌هایی که در روز‌های ۲۰ و ۲۱ اسفند ماه برگزار می‌شود. اصفهانی در این کنسرت‌ها پویا نیک‌پور را به عنوان سرپرست ارکستر در کنار خود دارد. بخش‌هایی از گفته‌های اصفهانی درباره فعالیت‌های اخیرش را به نقل از موسیقی‌ما می‌خوانید:

پس از سالها در برج میلاد
به یاد دارم وقتی در برج میلاد به عنوان اولین خواننده، استیج این مرکز را در کنگره‌ بین المللی گوش و حلق و بینی افتتاح کردم از محیط آنجا و صمیمیت موجود بین سن و تماشاگر، لذت بردم و هیچ وقت فکر نمی‌کردم در قافله‌ کنسرت‌گذاران برج میلاد، از حلقه‌های نخستین نباشم ولی تقدیر چنین بود و اکنون آن احساس، مجددا در من زنده شده است.

همراهی با پویا نیک‌پور
کنسرت زمستانه را به اتفاق دوست و همراه خوبم آقای مهندس پویا نیک‌پور و سایر اعضای محترم ارکستر پاپ برگزار می‌کنیم. در این کنسرت مروری داریم بر قطعات حال و گذشته با رویکردی مدرن‌تر از لحاظ موسیقایی اما مقید به حفظ اصالت‌های هر ترانه.

اجرای چند قطعه جدید
چند قطعه از آلبوم جدیدم «بی‌واژه» نیز متناسب با حال و هوای مخاطبین عزیز، در عرصه‌ اجرای زنده رونمایی خواهد شد. امیدوارم لحظات خوب و خاطره‌انگیزی را در این برنامه به اتفاق یکدیگر بسازیم و با انرژی مثبت و کافی، مهیای مراسم شب عید و روزهای تحویل سال نو شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *