سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۵
۶۰
دو گزارش سفارشی در پنج شماره؛

رپرتاژ پیاپی روزنامه تازه تاسیس برای خانم پرحاشیه دولت+عکس

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب: 458497
این روزنامه در یک گزارش با تیتر "ابتکار آسوده باش شایعه سازان بیدارند" و یک مصاحبه با عنوان "مقابل بنزین قاتل ایستادم؛ انتقام می گیرند" سعی نمود تا ذهن مخاطب را به بیراهه سیاسی بودن انتقادات از سازمان پرحاشیه و کم بازده محیط زیست ببرد و باز هم بر "آلوده بودن" بنزین سالهای قبل از دولت روحانی پافشاری کند.
رپرتاژ پیاپی روزنامه تازه تاسیس برای خانم پرحاشیه دولت+عکس
گروه سیاست "جهان نيوز" ـ  روزنامه تازه تاسیس "وقایع اتفاقیه" که انتشار خود را از سوم آذر ماه شروع کرده است، سعی نموده در چند شماره منتشر شده خود، توان قابل قبولی! را برای تبرئه بانوی پرحاشیه دولت بگذارد و او را از شائبه "سیاسی بودن" ادعای آلوده بودن بنزین های تولید داخل، رهایی دهد.

این روزنامه که صاحب امتیازی صادق خرازی و سردبیری سید شهاب الدین طباطبایی را یدک می کشد در روشی مبتدیانه دو رپرتاژ پر و پیمان برای معصومه ابتکار تهیه دیده که قطعا در کوتاه مدت شایعه اهداف پشت پرده و غیر سیاسی را در ذهن مخاطب جرقه می زند.

این روزنامه در یک گزارش با تیتر "ابتکار آسوده باش شایعه سازان بیدارند" و یک مصاحبه با عنوان "مقابل بنزین قاتل ایستادم؛ انتقام می گیرند" سعی نمود تا ذهن مردم را به بیراهه سیاسی بودن انتقادات از سازمان پرحاشیه و کم بازده محیط زیست ببرد و باز هم بر "آلوده بودن" بنزین سالهای قبل از دولت روحانی پافشاری کند.




تصویر دو گزارش_مصابحه این روزنامه به نفع"ابتکار"

"وقایع اتفاقیه" در بخشی از گزارش خود می آورد:"رییس سازمان حفاظت محیط زیست یکی از مسوولان دولت یازدهم است که بیشترین هجمه ها را از سوی رسانه های وابسته به جناحی خاص بر علیه خود دیده است. از اتهامات به دلیل افشای آلوده بودن بنزین پتروشیمی گرفته تا مصاحبه های مختلف او با رسانه های خارجی و همین اواخر ماجرای پژمان پلنگ کش."

این روزنامه بدون اشاره به لزوم واردات بنزین اضافه می کند:"ابتکار که از ابتدای ریاستش بر سازمان حفاظت محیط زیست بحث آلوده بودن بنزین پتروشیمی ساخت داخل در دولت دهم را به میان کشید از سوی برخی از رسانه ها و نمایندگان وابسته به جبهه پایداری مورد انتقاد قرار گرفت. برخی از نمایندگان مخالف که در برابر آلوده بودن بنزین تولید داخل و وارد شدن بنزین وارداتی مقابله می کردند، ادعای طرح اسنادی مبنی بر وارد کردن بنزین های استاندارد یورو۴ توسط همسر معصومه ابتکار کردند."


گزارش بسیار مثبت! این روزنامه در مورد کارنامه ابتکار بلافاصله بر روی خروجی سایت "سازمان محیط زیست" قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک دانشجوی علوم سیاسی
Iran, Islamic Republic of
اگر نبودند جناب دکتر ابتکار در ماجرای تسخیر سفارت آمریکا، مگر اون ساختمان غول سقوط می کرد؟
بنده هیچ وقت ژست ایشان با سلاح ژسه در آن سال رو فراموش نخواهم کرد
Iran, Islamic Republic of
یاوه می بافید گویا
ملاک حال فعلی افراد است
اون موقع ژسه برداشتند
ولی الان با بی بی سی مصاحبه می کنند وقلم بر می دارند و کارمندان محیط زیست را اخراج می کنند
دوست عزيز , مثل اينكه نگرفتي چي شد! چون دانشجوي علوم سياسيمون مزاح فرموده اند!
Iran, Islamic Republic of
حال قبلیش هم ظاهرا از روی جو بود
دوران انقلابی گری خیلی از یاران انقلاب یاد آوریش برامون شکوه بخشه
ولی وای به روزی که اون دوران را بزاری توی دفترچه خاطرات
اون زمان باید تمام ارزشهایی را که به نمونه سفارت شیطان را تسخیر کردن زوال و نابودشان رو شاهد باشی
یاعلی داداش
این خانم اصلا از اعضای جبهه پیروان خط امام نبودند ! صرفا به عنوان مترجم در جمع دانشجویان حضور داشتند! در ضمن تعداد بیشماری از اعضای اصلی دانشجویان پیرو خط امام در جنگ به شهادت رسیدند و عده ای دیگر به قدری خدمات برگتری در کارنامه دارند که احتیاجی به بلد کردن و سواستفاده از نقش خود در تسخیر لانه جاسوسی نداشتند! اگر تسخیر این ساختمان غول(!) تنها به دست این خانم صورت گرفته دیگه کدخدا شمردن آمریکا از طرف شما واقعا مضحکه!!
ملاك حال فعلي فرده كه احوالات خيلي ها خراب خرابه!!!!!!!
این مقاله که قصد زمین زدن تولید ملی و تطهیر افکار نفوذی رو داشت به کنار ، این تیتر واقعا یعنی چی؟!؟
«ابتکار آسوده باش شایعه سازان بیدارند»!!!!
منظور از شایعه سازان چه کسی میتونه باشه غیر از خودشون؟!؟ابتکار آسوده باش وقایع اتفاقیه جور ناکارآمدی محیط زیست رو با شایعه پراکنی میکشه!!
مجتبی
ابتکار اسوده باش دلالان بنزین واردت میکنند و اشیا عتیقه صادر
Iran, Islamic Republic of
ابتکار اسوده باش که ایران رو اگر غبار بگیره شما رئیسی
ایشون برای ترجمهبع. از تسهیر سفارت وارد شدند!!!!
علی
جناب دانشجوی علوم سیاسی!
شما ظاهراً خاطرات خانم ابتکار را نخوانده اید. ایشان در کتاب تسخیر نوشته اند که پس از اشغال لانه جاسوسی به دانشجویان پیوسته اند و هیچ نقشی در تسخیر لانه نداشته اند. آقای عباس عبدی هم همینطور. ظاهراً این دوستان بیشتر نان تسخیر لانه را خورده اند.

در هر حال ایشان عادت پیدا کرده اند که بعد از فتنه به یاد فتنه روسرس سبز خود را هیچ گاه ترک نکنند.
نجفی
آقا یا خانم دانشجوی سیاسی! ساده اندیشی هم اندازه ای دارد! نگاه به مواضع فعلی افراد کنید نه گذشته ... شما به دلیل رشته تحصیلی تان باید اهل تحلیل باشید نه اینکه اینقدر سطحی از وقایع نتیجه گیری کنید.
داغون
ابتکار بعدا اومد
به عنوان مترجم
Iran, Islamic Republic of
ایشون از اول هم برای ما اصلاح طلبان رئیس بود
مسعود
حرفای احمقانه از یک دانشجوی علوم سیاسی...خدایا به تو پناه می‌بریم از شر شیطان و افراد ساده لوح
عمار
و همچنین اگر نبودند همون به ظاهر انقلابیون ژ3 به دست که قبل از همه خودشون رو به داخل ساختمون لانه جاسوسی رسوندند هنوز تمامی مدارک جاسوسی اون سفارت باقی مونده بود نه اینکه حدود 5 ساعت بقیه مردم رو پشت درب سفارت نگه داشتند و معلوم نشد اون همه اسناد کجا رفت
ظاهرا اگه اون مدارک به دست کسی می افتاده خیلی به ضررشون بوده..
سوال اینجاست که چرا در قضیه تسخیر لانه جاسوسی افرادی مثل موسوی خویینی ها و ابتکار و ... باید وارد سفارت میشدن و بقیه رو چند ساعت معطل میکردندو اجازه ورود نمیدادند....؟؟؟؟؟
مجتبی
تا به حال از این زاویه نگاه نکرده بودم جای تامل دارد ؟!
هرکاری برای انقلاب نبود مثل نابودی هواپیما های امریکا به دست بنی صدر که ظاهر اکار درستی است ولی در واقع جنایت دوم طبس بود
حسین
هر کی ندونه فکر میکنه ایشون کماندو بوده یه تنه سفارتو تسخیر کرده!
از جناب نوشتنت معلومه چقدر باحالی!!!!!!!!
اول سنت رو بگو ببینم اون موقع چند سالت بوده....
کاش آن زمان خانم ابتکار و سایر اصلاح طلبان سفارت آمریکا را تسخیر نمی کردند و آمریکا را تحریک به تحمیل جنگ هشت ساله نمی نمودند... و امروز هم داشتن رابطه و دوستی با آمریکا شعار برخی از اصلاح طلبان نمی شد.
مجتبی
صغری اشتباه محض
Iran, Islamic Republic of
باز شروع شد
Iran, Islamic Republic of
چی شروع شد؟ مجیزگویی اصلاح طلبان برای خانم پشیمان شده؟
Iran, Islamic Republic of
ابتکار آسوده باش که محیط زیست و موش تو جوب های تهران رله هستن
Iran, Islamic Republic of
ابتکار آسوده باش که بنزین ایرانی بدتر از خارجیه.الکی مثا من نفهمم!
مجتبی
از امروز به بعد به غیر از عکس با امام عکس با ژ3هم به اسناد حضرات اضافه میشه!؟
الان دانشجو هستی ولی زمان تسخیر لانه ی جاسوسی رو یادته!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اونو یادشون رفته
دوستان!
این دوست دانشجوی علوم سیاسی شوخی کرده اند. دقت کنید:
اگر ابتکار نبود، مگر آن ساختمان غول سقوط می کرد؟

حالا از شوخی بگذریم، این آمریکایی پرستان باید عکس های گذشته شان را که از در سفارت آمریکا بالا می رفتند به دانشجویان نشان دهیم تا فریب این اصلاح طلبان را نخورند.
پناه می برم به خدا از پارتی بازی
Iran, Islamic Republic of
تعجب نداره طبیعیه
کرمانشاهی
Iran, Islamic Republic of
ملاک همراه بودن یا نبودن با تندروهاست
کاظمی
Russian Federation
بنزین قاتل بود یا کاسبی ........ محترمتان به خطر افتاده بود!؟
United States
آقاي دانشجوي علوم سياسي شما كه ايشان را در ان سال بياد داريد چگونه است كه بعد از اين همه سال هنوز دانشجو هستيد ؟ أنشاالله در چه سالي و در چه سني دانشگاه را به إتمام خواهيد رساند ، در ضمن مهم حال افراد است ، اگر افراد با گذار زمان و تغيير موقعيت انچه بودند بماند ان بياد ماندند است و گرنه چقدر افراد در أوائل انقلاب چه بودند و بعد با تغيرات موقعيت خودشان چه شدند جلوي چشم ما حاضرند جناب دانشجو ، پس ميزان حال افراد است انچه بودند متعلق بگذشته است
United States
نمی دانم قحط رجال امده که یک . . . . . . .
Iran, Islamic Republic of
خب اشکالش کجاست؟! چون دو تا مطلب در حمایت از ابتکار نوشته..؟! چنان تیتر زدی که انگار استکبار جهانی...!!!
سایت های اصولگرا به چه چیزهایی ایراد می گیرند. واقعا خنده داره. انتظار داشتید رپرتاژ برای احمدی نژاد بذاره؟!
محمد
از اشکالش پرسیدی. اشکالش اینست که محل اظهار نظر نهایی در مورد آلوده بودن بنزین، مجلس است که قوه نظارتی است. مجلس تحقیقات کرده است و مشخص شده بنزین داخلی آلوده نبوده و برعکس بنزین وارداتی خانم ابتکار آلوده است.
از طرف دیگر، این دولت در سیاسی کاری ید طولائی دارد. مگر در مذاکرات هسته ای و رعایت خطوط قرمز نظام یاسی کاری نمی کند؟ مگر در استخدامی های 92 سیاسی کاری نکرد؟ مگر در قضیه بورسیه ها سیاسی کاری نکرد؟ مگر در مورد خروج از رکود، سیاسی کاری نکرد؟ خب این قضیه بنزیم هم همین طور.
مسئله دیگر اینست کهش ما ؤست نفهمی به خود گرفته اید که چه؟ یعنی چه؟! مگر نفهمی افتخار است؟! استکبار جهانی چه وقت می تواند ضربه بزند؟! وقتی از داخل پوسیده باشیم. پس دشمن داخلی، از استکبار هم بدتر است.
اینکه فرمودید سایت ها اصولگرا به چه چیزها ایراد می گیرند کاملاً درست فرمودید. سایت ها اصولگرا به بنزین مردم، به منافع مردم، به دین مردم، به آینده مردم توجه دارند. حالا سایت ها و رروزنامه های افسادطلب را نگاه بیندازید! خواهید دید از صدر تا ذیل فقط در مورد انتخابات و برنده شدن در آن می نویسند. خب معلوم است اصولگرایی با حق است.
کارمند محیط زیست تهران
Iran, Islamic Republic of
راست نوشته. هجمه های بی دلیل و جوسازی علیه خانم دکتر ابتکار خیلی زیاده. می گویند ایشان کار سیاسی می کنند. اما من خیلی کار سیاسی از ایشان ندیدم. در ضمن اگر کار سیاسی هم کند اشکال ندارد چون ایشان در ضمن کار محیط زیست می توانند به کارهای دیگر مثل سیاست یا اقتصاد یا فرهنگ و... هم بپردازند. اصلا معلوم نیست دلواپسان به چه ایراد می گیرند. خانم ابتکار از مدیران خوب دولتی است که به کارش خبره است.
Romania
کارمند محیط زیست خانم ابتکار یه مدیر سیاسی بازه .احتمالا شما از اونایی هستی که با سفارش این خانم وارد سازمان شدی نکنه اون دیپلمه هستی یا فرزند یکی از دوستان ابتکار
نجفی
Russian Federation
مطمئنی شما کارمند محیط زیست تهران هستی! سایر همکارانتون در تجمعات مختلف نظر دیگری نسبت به این خانم داشتند!!!
Iran, Islamic Republic of
ای ناقلا رئیس دفترش هستی ؟یا یجوری کمکت کرده !!!
اولاً کارمندان محیط زیست به رئیسشان اعتراض کردند که فیلمش را هم دیدم. شاید کارمند کامنت نویسش باشی!
ثانیاً هجمه علیه ایشون زیاده، چون خیانت های مجموعه ایشون زیاده. ما با ذکر دلایل، این فرد را سیاسی کارترین رئیس محیط ریست می دانیم که دلایلش قبلاً ذکر شد.
ثالثاً شما سیاسی کاری ندیده ای این مشکل از بینایی شماست. بصیرت داشتن یعنی دیدن حقایق. بهتر است بصیرت خود را افزایش دهید عوض امر خطیر کامنت نویسی.
رابعاً اینکه بنزین های داخلی سالم را ممنوع کنند، کشور را در خطر تحریم مجدد بنزین که حمل و نقل مردم را به خطر می اندازد قرار دهیم این کار سیاسی سالم است یا خیانت؟!
ان موقع ژ3بود الان......
درود بر ابتكار
Netherlands
مردم مجازات این فرد را که همراهی با فتنه بوده در 9 دی اعلام کرده اند و به زودی به دلیل قصور مسئولین مجازات خانم معاون به دست نیروهای مردمی و متدین اجرا خواهد شد انشاء الله
ان شاء الله به اذن خدا، تمام کسانیکه در مقابل نائب حضرت امام زمان عجل الله تعای فرجه الشریف یعنی ولایت فقیه ایستادند و در فتنه 88 به هر شکلی نقش داشتند را محاکمه می کنیم.
ایشون فقط به دردهمون چای خوردن ولم دادن به میزریاست می خوره
Iran, Islamic Republic of
آیا دوستداران محیط زیست با انگیزه جناحی به این خانم هجمه نمودند؟ روزنامه تازه تاسیس چرا باید تحلیل غلط ارائه دهد.تمام رفتار و حرکات دوساله این خانم با انگیزه سیاسی بوده و علارغم تذکرات جانانه از سوی همکاران محیط زیستی، کاملا بی اعتنا بهنسبت به اطرافیان بی غرض، در فضای فکری خود می تازد که اصلا با فضای دولت فعلی هم همخوانی ندارد. چرا دولت شعار محیط زیستی می دهد اما در عمل اقدامات کاملا غیر محیط زیستی است؟
Iran, Islamic Republic of
بابا این روزنامس یا مجیز گو.جمش کنید بابا تا آبروی خبرنگاران نرفته
Iran, Islamic Republic of
اصول این روزنامه حرفه ایه؟
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
و این است روزنامه های دوران روحانی مچکریم!
نه به ژ 3 دیروزش نه به التماس های امروزش برای ارتباط با غربی ها!
تندرو به همینا میگن دیگه!
مهجر
ابتکار با انتصاب مدیران متخلف استانی . گلستا خیالش آسوده است.
رابط نفتي و محيط زيست چه مي كند.????????
فتنه هميشه روي آنتنه و فتنه گر افكار عمومي را به بازي مي گيره!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اسفندیار
فقط احمدی نژاد
یک هموطن .....
United States
این آقای خرازی از روزی که دوستان اصلاح طلب ایشان اشاراتی به فعالیت های خداپسندانه ایشان در رابطه با انتقال آثار فرهنگی کشورمان به خارج و حفظ ان ها در کلکسیون های اروپایی و امریکایی کردند. خیلی مرعوب شده که امکانات رسانه ای حاصل از همان جهاد سبانه روزی خود را اینگونه مفت و مجانی در اختیار این زورگیران قرار می دهد. خدا خیرش بدهد و پشتشان همچنان گرم باد.