جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳۲
با گاز فلفل به دختر فلج حمله كردند به خانم ها فحش ركيك دادند

كمك بي سابقه جوانفكر به گزارش هاي ضدحقوق بشري عليه ايران

يکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 196696
به داخل تحريريه روزنامه ايران گاز اشك آور پرتاب شد به صورت افراد مختلف از جمله بانوان وحتي خانمي كه از دو پا فلج است گاز فلفل زدند با استفاه از باتوم افراد مختلف از جمله خبرنگاران دبيران و عكاسان كتك خوردند از شوك برقي براي بي حس كردن افراد استفاده شد و با فحاشي و توهين هاي زننده به كاركنان از جمله همكاران زن احساسات آنها را جريحه دار گرديد.
به گزارش جهان درحاليكه همه شواهد حاكي از آن است كه آمريكا در كنار سياست هاي ضد هسته اي و اتهامات تروريستي عليه ايران، پرونده حقوق بشري ضد ايراني را نيز دنبال مي كند برخي مسئولين داخلي نيز به شكل ناشيانه و كم سابقه اي همين خط را دنبال مي كنند و محتواي اين گزارش ها را از داخل فراهم مي كنند.

 هفته گذشته مديرعامل موسسه مطبوعاتي ايران در گفت وگو با يك روزنامه اصلاح طلب اتهامات نادرست و كذبي به دستگاه قضائي كشور روا داشت كه همين موضوع باعث شد دادستان ضمن تعطيلي آن روزنامه عليه وي نيز اعلام جرم كند. وي در گفت وگوي مذكور صريحا دستگاه قضائي را به برخورد غيرانساني با متهمين متهم كرد. همانچه كه سالها است ضدانقلاب و ماهها است فتنه گران عليه ايران مطرح مي كنند اما موفق به اثبات آن نشده و كم كم خود نيز به بي خاصيتي اين دروغ بزرگ پي برده بودند.

تا اينكه چندي پيش پيشنويسي عليه عملكرد ايران در موضوع حقوق بشر توسط يك نهاد وابسته به مراكز تصميم گير آمريكائي و غربي  منتشر شد و مجددا همين ادعاها را نيز مطرح كرد.

اما در داخل نيز برخي افراد به شكل مشكوكي به اين گزارش هاي ضد ايراني كمك مي كنند و علي اكبر جوانفكر نيز يكي از اين دست افراد است كه متاسفانه از سوي دولت حمايت مي شود.

وي امروز در روزنامه ايران در ادامه سياست هاي ضد ايراني اش عليه دستگاه قضائي با عنوان روايت يك بي تدبيري نوشته است: گريزي از مواجهه با حقيقت نيست.بله آنچه جلوي چشم ما قرار دارد نه يك رويا بلكه عين واقعيت است... از جمله اين رويدادها كه بارها آرزو كردم اي كاش واقعيت خارجي نداشته باشد وقوع حادثه تلخ غم انگيز اسفبار و بشدت نكوهيده و محكومي است كه ماموران دادستاني و پليس امنيت در روز دوشنبه گذشته با ورود غيرقانوني به موسسه فرهنگي و مطبوعاتي ايران مرتكب آن شدند.

وي در ادامه ضمن تهمت هاي بي روا به دستگاه قضائي و بزرگنمائي نادرست از آنچه دوشنبه گذشته اتفاق افتاده است نوشت:با كمال تاسف به داخل تحريريه روزنامه ايران گاز اشك آور پرتاب شد به صورت افراد مختلف از جمله بانوان وحتي خانمي كه از دو پا فلج است گاز فلفل زدند با استفاه از باتوم افراد مختلف از جمله خبرنگاران دبيران و عكاسان كتك خوردند از شوك برقي براي بي حس كردن افراد استفاده شد و با فحاشي و توهين هاي زننده به كاركنان از جمله همكاران زن احساسات آنها را جريحه دار گرديد.عوامل دادستاني هيچ حكمي براي بازداشت مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور نداشتند و مي گفتند ما خودمان به مثابه حكم هستيم .

وي در ادامه تلاش مي كند پاي رئيس جمهور را هم به واقعه باز كند و نشان دهد كه مورد حمايت رئيس جمهور بوده و عدم همراهي با نماينده هاي دادستان به دليل حمايت رئيس جمهور از وي بوده است:نماينده ويژه دادستان و سرپرست دادسراي ناحيه را به آرامش دعوت كردم و يادآور شدم كه شما حكم نداريد و مقامات عالي كشور در حال بررسي موضوع هستند و تا دقايقي ديگر نتيجه بررسي اعلام مي شود ...اما انها به جاي احترام به تاكيدات رئيس جمهور در اين زمنيه با خود رائي تصريح كردند كه كاري به رئيس جمهور و رئيس دستگاه قضائي ندارند و از جاي ديگر دستور مي گيرند.

انتشار اين اظهارات از سوي يك مقام ارشد نزديك به رئيس جمهور در ارگان رسمي دولت جمهوري اسلامي ايران بهترين خوراك تبليغاتي براي ضدانقلاب و غربي ها است. سكوت دستگاه قضائي در اين رابطه شديدا عدالت اين نهاد انقلاب را زير سوال مي برد. چه انكه هفته گذشته يك روزنامه به دليل انتشار همين مطالب تعطيل شد و منشا اصلي آن سخنان همچنان عليه جمهوري اسلامي و دستگاه قضائي اتهام پراكني مي كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اخه ادم متوهم حیف نیست مقامات ارشد وقتشون رو صرف تویک لا قبا بکنند؟
د اخه یک چیزی بگو بگنجه
همه اين آتيش ها از گور آقاي بووووووق درمياد وجوانفكرهم آتيش بيار معركه اونه اميد واريم قوقضائيه برخوردي جدي وشايسته وسريع با اين عناصربنمايد.
Iran, Islamic Republic of
چرا آقای جوانفکر از تهدید ماموران نیروی انتظامی توسط ایشان و حامیان تکیه به اریکه قدرت زده خود چیزی نگفتند؟!
عكس امروز روزنامه ايران را ملاحظه كرديد ؟

بعنوان مراسم روز بسيج در موسسه ايران عكسي از اين روز بچاپ رسيده كه با دقت بيشتر در آن مشاهده ميشه كه در صف اول كسانيكه در برابر حكم قضايي مقاومت كرده و مجروح شده اند قرار دارند ... دو نفر با گردن بند و يك نفر با دست آتل بسته شده

فكر كنم هنوز به اين عكس كسي با دقت نگاه نكرده
ولي از شيطنت هاي روزنامه ايران در امروزه
Iran, Islamic Republic of
بالاخره ما بیش از 30سال است که آماج توطئه های امپریالیستها و اذنابشان هستیم. واین هیچ دلیلی نمیشود که ما همواره تمام نابسامانیهای مملکت را با استناد به این موضوع کتمان کنیم ویا اینکه آن را باعث سوء استفاده دشمن بدانیم.
اصل براین است که ما راه را برای سوءاستفاده بازنکنیم نه اینکه انکار واقعیت کنیم.
اگر آقای جوانفکر مسائلی را که مطرح میکند ،درست است باید با مسببان آن برخورد قاطع کرد،اگرهم این مسائل نادرست است باید باشفافیت به مردم اطلاع رسانی کرد.یقین بدانید اجرای عدالت، افرادی را که خودشان را به نظام چسبانده اندو از آن به ناحق ارتزاق میکنند را ازنظام دور وباعث خلع سلاح دشمنان میشود.
واقعا خجالت آوره !! شرم و حیا شرمنده این آقایان است !؟؟
Iran, Islamic Republic of
همپوشانی عملیات روانی فتنه و انحراف در مقابل انقلاب
تو دستگاه قضا یکی نیست جواب اینو بده. کی گفته این لیاقت مدیریت رسانه دولت رو داره؟ چرا اجازه اینجور بی حرمتی ها به مردم عادی داده میشه. بله، وقتی کسی مثل جوانفکر هر کاری دلش میخواد میکنه و بعدشم مقابل قانون گردن کلفتی میکنه، امثال من احساس میکنیم به حق و شعور اجتماعی مون توهین شده.
Russian Federation
خوب این کارا رو نکنن که بهونه دست شون بدن وقتی اینقدر تابلو بوده که هرکی اونجا بوده نزدیک ساختمان میگه چه توقعی دارین ؟؟!؟! بریزن توی ساختمان جهان نیوز اینکارو بکنن چیکار می کنین شما ؟!!
از نقد رفتار اشخاص نهراسیم . اسلام و ایران را باید پاسداشت . عمل غلط را نمی توان به بهانه های واهی درست جلوه داد . در عین اینکه جوانفکر صلاحیتی برای پست فعلی اش ندارد نباید اعمال و رفتار ضابطین قضائی را سرپوش بگذاریم . آنان نیز باید بدانند در چارچوب قانون حرکت کردن وظیفۀ اولیۀ آنان است .
خوب کتک خورده دروغ که نمیگه
يك درصد فرض بگيريد كه اين آقا راست بگويد. گمان نمي‌كنم شما در جايگاه قضاوت و تشخيص راست و دروغ باشيد.
وقتی به شما گفته می شد اینقدر سیاه نرمایی نکنید .اینقدر به دولت مورد حمایت رهبری دروغ چاپ نکنید و ..... شما میگفتید چی بگیم همه چیز خوبه همه جا آرومه ....

حالا چی شده وقتی حقیقت روشن شد و مقصرین جوابی ندارند به خاطر ظلمی که کرده اند. می گویید خارجی ها سو استفاده میکنند . مگر ماجرای زندان کهریزک ظلم نبود و خارجی ها سو استفاده نکردند .ولی نظام حاضر نیست به این دلیلهای واهی پا روی حق بگذارد . شما هم پا روی حق نگذارید .
به نام خدا
با سلام. خودتان می گویید جریان انحرافی. پس چه انتظاری داارید؟ این بابا دنبال این خوراک تبلیغاتی می گشت وگرنه در عرصه مطبوعات و رسانه جوانفکر کیلو چند بود؟
اما نیروی انتظامی و قوه قضاییه که جریان انحرافی نیستند. آنها چرا بطور اصلی برخورد نکردند؟ کارکنان و خبرنگاران حرفه ای روزنامه ایران در سراسر کشور چه تقصیری دارند که حالا با این تبلیغات گسترده باید تاوان حماقت و شهرت پرستی و قدرت پرستی امثال جوانفکر را بدهند؟
می دانم که این حرف ها منتشر نمی شود. ولی شما خودتان یک چیزی بگویید. چرا همه نسبت به عواقب این قبیل حرکات سکوت کرده اید. پای آجان به فضای فرهنگی باز شود باید فاتحه همه چیز را بخوانیم و مجوز خیلی از بی رسمی ها را صادر کرده ایم. گفته باشیم.
Iran, Islamic Republic of
اگر راست می گویید یک خبرنگار وعکاس بفرستید روزنامه ایران که بدون واسطه خودش گزارش دهد ببینید جوانفکر بزرگنمایی کرده یا.... البته همین کامنت را هم نمی زنید
قوه قضائيه در صورت ادامه سكوت خود مهر تاييد بر اينگونه اظهارات ميزند
و بايد به اين سوال افكار عمومي پاسخ داده شود كه اگر صحيح نبوده و غلط هستند ديگر چرا تا اين اندازه مماشات و بي توجهي به اين فرد و افراد اينگونه ادامه بايد داشته باشد؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سالهاست كه مخالفين و اكنون موافقين نظام از برخوردهاي غيرقانوني در بازداشت و بازجويي از زندانيان عقيدتي گله و شكايت مي كنند و هيچ مرجعي تا كنون براي رسيدگي و مجازات احتمالي متخلفان اعلام آمادگي نكرده است تا كي نظام بايد هزينه اين بي توجهي و اهمال را بپردازد؟
Iran, Islamic Republic of
سلام
به عنوان یک اصول گرا واقعه را به طور اصولی ببینید اگریک مامورتخلف کرده خوب بگویید مامور تخلف کرده تا کسی تخلف یک مامور را به نطام ربط ندهدونفس کار اگر بدون حکم بوده را تقبیح کنید والبته کار روزنامه ایران را هم.
موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
بنظر من ایشان و آقای مشایی هر بلایی سر قوه قضاییه ونظام بیاورند کار خوبی کرده اند . چون مدت حداقل قریب به دو سال است که روزی نمیشود رسانه ها وسایتها درباره رفتارو اعمال پلید و کثیف این افراد مطلب ننویسد ودهها نفر هم به عنوان شاهدین از ایشان و اطراف هیئت دولت جدا شده اند بخاطر انحرافی که ایشان دارند، واین خود یعنی یک پرونده قطور بر علیه ایشان و حال اینکه قوه قضاییه کوچکترین برخورد هم با ایشان نداشته است، حالا اگر هر کس هم بجای ایشان بود با این همه قدرت، خوب معلوم بود که کارهای بدتر از این هم انجام میداد ، چه رسد به تخریب چهره قوه قضاییه و نظام که حتی با این همه انحراف و کثیف کاری ایشان ،حتی یک دستبند به دستان این از دماغ فیل افتادهها بزنند.
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم چرا یاد طایفه ابو موسی اشعری افتادم !
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا این حرف های اقای جوانفکر درست باشد باید قوه قضاییه جلوی این کارهارابگیرد وبه شدت با انها برخورد کند هنوز فجایع کهریزک وکوی دانشگاه از یاد نرفته به جای سرپوش گذاشتن باید با عوامل ان برخورد چون به نام نظام تمام میشود نیمیشود گفت چون خارجی ها سوءاستفاده میکنند پس حرفشو نزن !!!اتفاقا اگر قوه قضاییه بررسی کند واگر دید حرف جوانفکر راست بوده با عوامل بدون اغماضی برخورد شدید کنه واز کارکنان دلجویی وعذرخواهی کند در این صورت هیچ رسانه بیگانه ای سوءاستفاده نمی کند
Iran, Islamic Republic of
باید اعتراف کرد که استراتژی خوبی را از آقای جوانفکر یاد گرفتیم. هر وقت قصد انتحار و مقاومت در برابر ضابطین قوه قضایی داشتیم یک زن فلج را در مکانی که قصد بلوا به پا کردن داریم مستقر کنیم تا خوراک مظلوم نماییمون تهیه بشه
Iran, Islamic Republic of
اگه این حرفا درست باشه، مقصرش فقط خود جوانفکره که مقاومتش باعث این اتفاقات شده . ضمناً، چشم آن کسانی هم که خودشونو جهت پاچه خواری انداختن وسط که جوانفکر دستگیر نشه، کور باد.
United Kingdom
طبق گفته جوانفکر، اون خودش میخواسته تسلیم بشه اما چند نفر کاسه داغ تر از آش میشن و اجازه نمیدن همه چیز مسالمت آمیز و با کمترین هزینه پیش بره
Latvia
معني استقلال قوه قضائيه به هيچ وجه مبرا بودن از پاسخگويي نيست.
اینها نتیجه عزل اژه ای میباشد متاسفانه جریانی دنبال انتقام از دولت است
Iran, Islamic Republic of
مشكل اين دولت اينه كه در مقابل قانون به هیچ وجه پاسخگو نیستند. اقای احمدی نژاد اگر چه با شعار رجایی وارد میدان شد ولی در واقع غرور بی حد وحصر ایشون واینکه فکر میکنند به اندازه یک ابسیلون هم اشتباه نمی کنند باعث شد که مردمی بودن فقط در حد شعار باقی بماند واین غرور افسار گسیخته باعث شد پا را از این هم فراتر گذاشته واعلام کنند دولت خط قرمز است به عبارت دیگه من واطرافیانم وهم فکریانم به هیچ عنوان اشتباه نمیکنیم وهر که غیر از ما فکر کند محکوم به فناست.
United States
عجب! یعنی قوه قضاییه آتو دست اونور آبیها نداده؟!
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه چه آتویی داده؟!
قانونا حکم جلب داده شده که آقای جوانفکر باید بدون سروصدا می رفت ولی متاسفانه ایشون علی رغم اطلاع از قانون اونرفتار سبکو از خودش نشون داد
معني استقلال قوه قضائيه به هيچ وجه مبرا بودن از پاسخگويي نيست
!!!
اقای جوانفکر تمکین از قانون نکرده قوه ی قضاییه باید پاسخگو باشه.
اتفاقا باید این رو پاسخ گو باشه که چطور این اقا را علیرغم داشتن حکم نبرده اند.
اگر برای من شما هم حکمی ببرند، با داد و قال ِ ما کوتاه می ایند و بر می گردند!؟
حرفی هست برود ان جا بگوید.
مثل همه ی ادم های مملکت که مجبورند ...
نه این که سرش را بالا بگیرد و انتساب به احمدی نژاد بودنش را وسیله ی قانون گریزی اش کند.
United States
آقای جوانفکر وقتی قبلا با روزنامه های اصلاح طلب برخورد می شد و از این روش ها حمایت و یا حداقل سکوت می کرد، فکر نمی کرد یک روز هم نوبت خودش و روزنامه اش بشود!
Iran, Islamic Republic of
کی با روزنامه های اصلاح طلب یه همچین برخوردی شد؟! اونم این اصلاح طلبا که انقدر زرنگن اون موقع خودشون چیزی نمی گن ولی طرفداراشونو تیر می کنن تا بریزن تو خیابون