پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۶

تابعیت دوگانه رئیس سازمان بورس +تکذیبیه

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 396694
با تصویب شورایعالی بورس و حکم وزیر اقتصاد، محمد فطانت‌‌فرد به سمت ریاست سازمان بورس منصوب شد.
تابعیت دوگانه رئیس سازمان بورس +تکذیبیه
به گزارش جهان، وطن امروزنوشت: بنا به این گزارش اعضای شورایعالی بورس با قدردانی از تلاش‌های دکتر صالح‌آبادی در مدت حدود یک دهه تصدی ریاست سازمان بورس و با توجه به انتصاب وی به عنوان مدیرعامل بانک توسعه صادرات، با استعفای وی از سمت ریاست سازمان بورس موافقت و محمد فطانت‌‌فرد را به عنوان رئیس جدید این سازمان تعیین کردند.

در همین حال، برخی شنیده‌ها حاکی از این است که فطانت‌فرد دارای تابعیت دوگانه است. گفته‌ می‌شود، مساله تابعیت دوگانه مدیرعامل جدید بورس سال گذشته هنگامی که او را به عضویت هیات مدیره بانک ملی منصوب کردند نیز حرف و حدیث‌هایی را ایجاد کرده بود.

پس از فرار محمود خاوری، مدیرعامل دو تابعیتی بانک ملی به کانادا مساله تابعیت دوگانه به عنوان خط قرمز در انتصاب‌های دولتی مورد تاکید رسانه‌ها و دستگاه‌های نظارتی قرار گرفت؛ در صورتی که شنیده‌ها درباره تابعیت دوگانه مدیرعامل جدید بورس و عضو هیات مدیره بانک ملی صحت داشته باشد نشان‌دهنده این است که دولت از تجربه خاوری درس عبرت نگرفته است.

تکذبیبه

به گزارش جهان، پس از انتشار این خبر بازنشری، روابط عمومی سازمان بورس طی تماسی این خبر را تکذیب کرد.

سعيد مستشار مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس در گفتگو با خبرنگار جهان نيوز، از رسانه‌ها خواست تا با تعامل بهتر با سازمان بورس، اخبار را فقط از کانال های رسمی پیگیری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
نه اینکه رییس بانک مرکزی تابعیت دوگانه ندارد.
تابعیت دوگانه مربوط به دولت مهرورز می باشد
Iran, Islamic Republic of
آنچه بد بود براي احمدي نژاد بود نه براي اين آقايان
... دربست تابع کدخدا ...
جهان عزیزکاش آن موقع هم میگفتی که خاوری هم دوتابعه هست,کاش میگفتی که حتی خانواده اش هم درکاناداتشریف دارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.... والا اینجور انتصابات مشکوک تو کشور انجام نمیشد .