پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
ادعای هاآرتض

حمله به ایران ظرف چند روز آینده

سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 52639
روزنامه‌ی صهیونیستی هاارتض ادعا کرد که همه‌ی نشانه‌ها دال بر این مطلب است که اسرائیل قصد دارد تا جنگی را بر علیه ایران ظرف چند روز اینده راه بیندازد.
حمله به ایران ظرف چند روز آینده
به گزارش سرویس بین الملل "جهان" روزنامه‌ی صهیونیستی هاآرتض  ادعا کرد: «تمامی نشانه‌ها بیانگر این مطلب است که اسرائیل قصد دارد تا جنگی را بر علیه ایران ظرف چند روز آینده به راه بیندازد و به این کشور حمله کند».

در این خبر آمده است که این حمله فقط ظرف چند روز آینده انجام خواهد شد و وقوع آن بسیار نزدیک است.

در ادامه هاآرتص با اشاره به سخنان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل می‌نویسد که وی پس از دیدار از ایالات متحده‌ی آمریکا آمادگی برای جنگ را آغاز کرده است. 

در ادامه این روزنامه افزود: «دیدار نتانیاهو از واشنگتن و سخنان وی که گفته بود آمریکا و اسرائیل به توافق رسیدند که ایران به مرحله‌ی پیشرفت در فن‌آوری اتمی نرسد و اینکه این مساله تنها به روزهای پیشرو بستگی داردو سپس تصمیم جنگ در برابر ایران گرفته خواهد شد، همگی نشان می‌دهند که جنگ در راه است».

هاآرتض نقل کرد: «جنگ اسرائیل با ایران بطور واقعی در زمینه‌های دیپلماسی، سیاسی و رسانه‌ای آغاز شده است. تا جایی که تلویزیون اسرائیل برای اولین بار گزارشی را پخش کرد که در آن نیروهای ارتش اسرائیل در حال آموزش مقابله با موشک‌های ایرانی و سیتم‌های پدافندهستند تا در صورت پرتاب این موشک‌ها از ایران برای مقابله با آن آماده باشند».

همچنین هاآرتض اشاره داشت که این گزارش برای اولین بار تلاش‌های هدف قرار دادن موشک‌های مشابه با مو‌شک‌های ایران توسط سیستم پدافند اسرائیل را در هوا قبل از اصابت موشک به هدف را نشان داده است.

همچنین در پایان ماه می جاری اسرائیل قرار است تا بزرگ‌ترین مانور خود را در تاریخ تشکیل این رژیم برای 5 روز انجام دهد و در لبنان، ارتش و نیروهای مقاومت در آمادگی کامل به سر می‌برند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مثل اینکه شهاب 3 و سجیل 2 دلشون میخواد!!! یکی نیست به این جنایتکارا بگه نمیترسید از اینکه در نتیجه حمله به نیروگاه بوشهر ایران هم به دیمونا حمله کنه و از روی نقشه حذف بشید؟!