پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

ناهی از منکر تقاضای قصاص چشم کرد

شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 199594
یک منبع آگاه قضایی گفت: فروزش امروز در دادگاه حاضر شد و تقاضای قصاص چشم متهم اصلی پرونده را کرد.

یک منبع آگاه قضایی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام فرزاد فروزش صبح امروز برای پیگیری پرونده خود در دادگاه کیفری استان تهران حضور یافت گفت: پرونده وی در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی محمدرضا محمدی‌کشکولی در دست رسیدگی است.

وی ادامه داد: فروزش برای متهم اصلی این پرونده که ضارب او هم است، درخواست قصاص چشم کرده است.

این منبع آگاه گفت: در جلسه امروز فقط شخص فروزش حضور داشت و متهم اصلی پرونده حضور نداشت؛ پرونده برای اعلام نظر به پزشکی قانونی ارسال شده است تا بعد از آن جلسه دیگری برگزار شود.

حجت‌الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران که شامگاه 16 خرداد امسال در جریان نهی از منکر از سوی چند نفر مورد حمله قرار گرفت که در جریان این اتفاق بینایی چشم راستش را از دست داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای فروزش تو رو حرمت این ماه عزیز اون رو نبخشش و حتما پای قصاص بایست . چون اگر اینکار رو نکنی و بخواهی ببخشی دوباره چند وقت دیگه همین موضوع جای دیگه برای کس دیگه ای بوجود میاد و روز از روز و روزی از نو
توی اسلام هم گذشت هست و هم قصاص یادت باشه امیرالمومنین(ع) تنها ایستاد و ولید بن عقبه رو برای شرب خمر حدش زد چون جرم اجتماعی بود نه شخصی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا فروزش، این تنها حق شما نیست بلکه حق صدها نفر از متدینینی است که همواره بخاطر دفاع از دینشان مورد اهانت و ضرب و شتم قرار میگیرند و هتاکان نیز هرروز جری تر از گذشته به اقدامات خود ادامه میدهند. خواهشا تا اجرای قصاص ثابت قدم بمانید..
Iran, Islamic Republic of
اوباش هتاك بايد مجازات شود
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر اين ناهي از منکر