جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ادعای درگیری نیروهای سعودی با داعش

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 425691
برخی خبرها از درگیری نیروهای امنیتی عربستان با عناصر داعش در استان الزلفی در مرکز عربستان خبر می دهند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، نیروهای امنیتی عربستان در استان الزلفی واقع در مرکز این کشور با عناصر داعش درگیری شدند.

از دو هفته گذشته انفجارهایی در مناطق شرق عربستان مساجد شیعیان را هدف قرار داده است که بنا بر اعلام رسانه های سعودی داعش مسئولیت آنها را بر عهده گرفته است.

یکی از این انفجارها مسجد امام حسین علیه السلام واقع در شهر دمام مرکز استان الشرقیه عربستان را لرزاند که بر اثر آن سه تن از نیروهای مردمی به شهادت رسیدند.

پیش از آن نیز در حلمه تروریستی یک عامل انتحاری به مسجد امام علی علیه السلام در منطقه القدیح واقع در استان قطیف در شرق عربستان ۲۱ تن شهید و ۱۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

در حالی که برخی از کارشناسان به احتمال دست داشتن مقامات سعودی در این انفجارها تاکید دارند و می‌گویند که عربستان با این انفجارها قصد دارد خود را قربانی داعش نشان بدهد و همچنین حمله به یمن را از اذهان عمومی مردم منطقه و داخل عربستان دور کند؛ برخی دیگر نیز می‌گویند هسته‌های پنهان داعش در عربستان در حال شکل گیری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *