جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۹
۹
طی نامه‌ای صورت گرفت

دلیل فشار پزشکان به مهران مدیری چیست؟

دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 415890
جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای ضمن تقدیر از مهران مدیری کارگردان مجموعه تلویزیونی طنز «در حاشیه» اعلام کرد: یکی از دردآورترین و بیمارترین بخش‌های مدیریتی کشور، نظام سلامت بوده است.
دلیل فشار پزشکان به مهران مدیری چیست؟
به گزارش جهان به نقل از فارس، جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای ضمن تقدیر از مهران مدیری کارگردان مجموعه تلویزیونی طنز « حاشیه» اعلام کرد: یکی از دردآورترین و بیمارترین بخش‌های مدیریتی کشور، نظام سلامت بوده است، مطمئنا فشارهای جریان سرمایه داری بر شما، برای سانسور حقایق سند افتخار بزرگی است.

جنبش عدالتخواه دانشجویی در این نامه خطاب به مدیری نوشت: طی سال‌های متمادی یکی از دردآورترین و بیمارترین بخش‌های مدیریتی کشور، نظام سلامت بوده است. بخشی که هر روز و هر سال بیشتر در حلقوم جریان سرمایه داری و پول پرستی فرو می‌رود تا از قبل بیماری مردم و رنج آنها کیسه‌های عده‌ای قلیل را روز به روز از ثروت‌های کثیف سرشار کنند. بخشی که به بهانه طرح‌های تحول فقط و فقط سرازیر کردن پول را به جیب پزشکان تضمین کرده است. تخلفات جامعه پزشکی و بی عدالتی گسترده در بخش سلامت چنان رو به گسترش است که مردم را از اصلاح وضع موجود نا امید ساخته است. این روزها پخش سریال طنز شما که به مشکلات و حقایق جامعه ی بیمارِ پزشکی! می پردازد، مایه مسرت و شادی مردم گشته است.

جنبش عدالتخواه دانشجویی در خاتمه خطاب به مدیری نوشت: از حضرتعالی به خاطر ساخت این مجموعه تقدیر و تشکر به عمل می‌کنیم. مطمئنا فشارهای بی‌حد و حصر جریان سرمایه داری بر شما، برای سانسور حقایق در این مجموعه طنز، سند افتخار بزرگی برای خدمت شما به مردم کشورتان است؛ مردمی که شما را از خودشان و در جبهه خودشان احساس می‌کنند. از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را خواستاریم.

به امید ظهور عدالت گستر گیتی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهیار
احسنت بر مدیری عزیز
محمد
United States
به نظرم این حرف درست نیست. درسته که فساد زیاده ولی این راه حل حذف فساده؟ پزشکایی که در راه درست کار می‌کنند هم باید تو این آتیش بسوزن؟ هرچند قبول دارم که باید جنبه‌ی اقشار مختلف جامعه در برخورد با اینجور سریال‌ها بالاتر باشه ولی این حرفی که زدن درست نیست. فساد با این سریال‌ها از بین نمیره
Germany
آخه کدوم آتیش؟
مردم ما درکشون خیلی بالاتر از اینه که همه رو با یه چشم ببینن، وگرنه تا الان با این همه اشتباهات دکتری الان هم باید رو به طب سنتی می آوردن. شما نگران نباش
نوری پزشک
Iran, Islamic Republic of
به اقای مهران مدیری برای ساخت چنین سریالی باید تبریک گفت .پرداختن به مشکلات ومعضلات بخش درمان انهم در قالب طنزکار ارزشمند وخداپسندانه ای است.بهر حال طنز جایگاه رفیعی داردوتلنگری است که نابسامانی ها را به چالش میکشد.از کلیه عوامل این سریال تشکر و برایشان ارزوی موفقیت دارم.
Iran, Islamic Republic of
دردو بر جنبش عدالتخواه که مقهور جریان سرمایه دار نشد
بنظر من طنز آقای مدیری درست است اکثر پزشکان تا بیمار پول را واریز نکنند اصلا طبابت نمی کنند و مریض بیچاره می ماند که چه کار کند البته بعضی از پزشکان عزیزی هم داریم که وقتی می بینند که بیمار از لحاظ مالی مشکل دارد علاوه بر اینکه حق ویزیت خود را نمی گیرند بلکه در غیاب کمک مالی هم به بیمار می کنند باید هر دو روی سکه را مورد نقد قرار داد. ولی بعضی از پزشکان ما متاسفانه پولکی هستند.
البته فکر میکنم فشارها اثر کرده!!!میشد بهتر و صریح تر انتقاد کرد اما مدیری مجبور شده تعدیل کنه وگاهی هم الکی تمجید کنه!!!!خدا راشکر اغلب مردم گذارشان به بیمارستانها افتاده و صابون اغلب پزشکان به تنشان خورده!!!!!
احمد
این جنبشها قرار ندارند به هیچ عنوان درس بخونند؟
دانشجوی پژشکی که منتقد سینما بشه باید کارگردان
عمل کلیه انجام بده
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیری