جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فردوسی‌پور «جدایی حمید از حبیب» را کلید زد

سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 187191
مجری نود در برنامه شب گذشته خود اتفاقات باشگاه پرسپولیس را به جشنواره فیلم اسکار ربط داد.
افشای توهین قلعه‌نویی به کمک داور در برنامه نود

به گزارش جهان به نقل از برنا، شب گذشته برنامه نود باز هم با اجرای عادل فردوسی پور به روی آنتن رفت.

فردوسی پور به هنگام بررسی گاف بزرگ باشگاه سپاهان در استفاده از یک بازیکن دو اخطاره در دیدار با السد قطر گفت: باید یک شغل به عنوان "اخطار یاب" در همه باشگاه ها ایجاد کرد تا دیگر چنین مشکلاتی رخ ندهد.

وی در بخش نود درجه و زمانی به دیدار پرسپولیس و استقلال رسید، طعنه هایی را نثار سرخپوشان کرد.

این مجری در یکی از این طعنه ها به احتمال جدایی حمید استیلی اشاره کرد و گفت: "به نظر می رسد پس از ارسال فیلم جدایی نادر از سیمین به اسکار، باید فیلم جدایی حمید از حبیب ساخته بالیوود را نیز آماده فرستادن به اینگونه جشنواره های جهانی کرد."

فردوسی پور همچنین به بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس که مانند هم و در حالی که دست زیر چانه گذاشته بودند، اشاره کرد و گفت که معلوم نیست پرسپولیس چرا با این تماشاگران خوب نتیجه نمی گیرد.

همچنین در قسمت دیگری از این برنامه به موضوع ضرب و شتم کمک داور دیدار تراکتورسازی و نفت تهران پرداخته شد. ابتدا رضا غیاثی عضو کمیته داوران به روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: در گزارش کمک داور آمده است که در پایان این مسابقه توهین هایی به او در راهروی ورزشگاه از سوی برخی از اعضای کادر فنی تراکتورسازی شده است. این افراد به آقای غمزه گفته اند که "تو در اندازه های این بازی نیستی" و "جوجه رشتی". من در آنجا نبودم، اما کمک داور گفته که این توهین ها را امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی عنوان کرده است.

قلعه نویی نیز بلافاصله به روی خط آمد و عنوان کرد: ابتدا باید بگویم اگر گل اول تیم نفت آفساید نبود، من مربیگری را کنار می گذارم و می روم.

وی درباره اتهام توهین به کمک داور نیز گفت: من حتی اگر به ضررم باشد، دروغ نمی گویم.من به کمک داور گفتم "چطور در آن شلوغی آفساید را دیدی، اما کرنر را نه؟" و او نیز جواب داد "بنده همانی هستم که از سال قبل با من مشکل داری".
بنده کجا توهین قومیتی کردم که خودم بی خبرم؟ مطمئن باشید اگر حرفی زدم باشم، تا آخر پای آن می ایستم.

میهمان حضوری برنامه نود مجتبی جباری بهترین بازیکن دربی بود. هافبک استقلال در بخشی از صحبت هایش اظهار داشت: در این چند سال خیلی مصدوم شدم و حتی چند پیشنهاد اروپایی را نیز از دست دادم.

وی افزود: از حضور برخی افراد در فوتبال خسته شده ام و بعضی از آنها در اطراف تیم ما نیز حضور دارند. اگر می توانستم، شغل دیگری انتخاب می کردم.

جباری درباره رابطه اش با امیر قلعه نویی گفت: شاید مسائلی وجود داشته باشد، اما اینجا جای مناسبی برای بیان آنها نیست.


در نظرسنجی دیشب نود که مربوط به پیش بینی رتبه پرسپولیس در لیگ یازدهم بود، فقط ۹ درصد به قهرمانی سرخپوشان رای دادند و ۱۲ درصد نیز عنوان کردند که این تیم می تواند به لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. همچنین ۵۵ درصد به حضور پرسپولیس در یکی از رده های چهارم تا نهم و ۲۴ درصد نیز به ایستادن سرخپوشان در ردتبه ای بدتر از دهم رای دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *