پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اميدوارم فصل آينده آبي پوش شوم

يکشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 167599
بازيکن تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اميدوارم بتوانيم در فصل آينده پيراهن تيم فوتبال استقلال تهران را بر تن و دل هواداران تيم استقلال را شاد کنم.
رضا عنايتي بازيکن تيم فوتبال سپاهان اصفهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: خدا را شکر با عنايت خداوند و زحمات کادر فني تيم و کادر مديريتي باشگاه امير قلعه نوعي سرمربي و ساکت مدير عامل اين تيم تواستيم قهرماني اين دوره از ليگ برتر فوتبال ايران را بدست آوريم و سومين قهرماني خود را در ليگ برتر فوتبال جشن بگيريم.

وي در ادامه افزود: درخصوص بازي مقابل تيم فوتبال سايپاي البرز هم بايد اضافه کنم که تيم سپاهان اصفهان در اين ديدار از بازيکنان اصلي خود استفاده نمي کرد و سرمربي تيم امير قلعه نوعي بخاطر بازي حساسي که سه شنبه هفته جاري ۳ خرداد مقابل تيم فوتبال بنياد کار ازبکستان در جام باشگاه هاي آسيا خواهيم داشت به بازيکنان اصلي در اين ديدار استراحت داده بود،تا در ديدار مقابل بنيادکار از آمادگي خوبي برخوردار باشند.

عنايتي گفت: درخصوص اينکه گفته مي شود آيا فصل آينده به تيم فوتبال استقلال تهران خواهم پيوست بايد خاطرنشان کنم که من هنوز با تيم فوتبال سپاهان اصفهان قرارداد دارم و بازيکن اين تيم محسوب مي شوم اما خيلي علاقه دارم که از تيم فوتبال استقلال تهران پيشنهاد داشته باشم چون من به تيم فوتبال استقلال تهران مديون هستم و هواداران اين تيم حمايت هاي زيادي از من انجام دادند.

وي در ادامه تصريح کرد: پوشيدن پيراهن تيم فوتبال استقلال تهران براي من يک افتخار است که اميدوارم اين افتخار نصيب من شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *