پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۴۳

در خانه فاطمی چه گذشته است؟

شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب: 107199
چندی پیش رئیس قوه قضائیه تاکید کرده است با دانه درشت ها برخورد می کنیم .بدون شک در فصل جدید مبارزه با فساد اقتصادی بررسی نقش آقای (...) به عنوان يك دانه درشت در خانه فاطمی بررسی خواهد شد. چشم عدالتخواهان و همه علاقه مندان به دولت فساد گریز و فساد ستیز، به سرانجام این پرونده است.
همه تصمیم گیری ها در خانه خیابان فاطمی انجام شده است. رفت و آمد برخی شخصیت های سیاسی و قانونگذاری و وابستگان آنها به این خانه، باعث می شود توجه نهادهای قضایی و نظارتی به این محفل جلب شود. در خانه فاطمی چندین مورد سوء استفاده های مالی برنامه ریزی و اجرا شده است. سامان دادن به همه ماموریت های خانه فاطمی بر عهده فردی به نام "جابر الف" بوده است.
 
به گزارش خبرنگار جهان، "جابر الف" فقط از آقای (....) دستور می گرفته و برای اجرای دستورات آقای (....) حتی از ماشین شخصی وی استفاده می کرده است. "جابر الف"اخیرا دستگیر شده است و به همه موارد اتهامی خود اعتراف کرده است؛ با این حال آقای (....) آزاد مي باشد.
 
چندی پیش رئیس قوه قضائیه تاکید کرده است با دانه درشت ها برخورد می کنیم .بدون شک در فصل جدید مبارزه با فساد اقتصادی بررسی نقش آقای (....) به عنوان يك دانه درشت در خانه خیابان فاطمی بررسی خواهد شد. چشم عدالتخواهان و همه علاقه مندان به دولت فساد گریز و فساد ستیز، به سرانجام این پرونده است.
 
اما در خانه فاطمی چه گذشته است؟ 

جابر الف بعد از مذاکره با برخی از شرکا پیشنهاد تهيه یک خانه مسکونی برای پیگیری کارها، خارج از ساختمان های دولتی را می دهد و این پیشنهاد مورد قبول اعضا قرار می گیرد. از همین رو وی مسؤول پیگیری و تهیه یک محفل تیمی می شود. در نهایت از دختر خواهر ناتنی خود در خواست می کند که خانه بلااستفاده اش در خیابان فاطمی را در اختیار وی قرار دهد.
 
و اما جابر الف چه کسی است؟

جابر فردی است که در انتخابات مجلس هشتم، چکهایی با مبالغ قابل توجه در اختیار برخی نمایندگان مجلس قرار می داده است. وی همچنین در ماجرای یک استیضاح (!) چکهایی را برای برخی افراد صاحب رای و نفوذ صادر می کند.
 
"جابر الف" این چک ها را با هماهنگی آقای (....) می کشیده است. او که به دلیل تخلفات متعدد از بیمه ایران اخراج می شود، بدون آنکه سابقه استخدامی داشته باشد در یک نهاد نظارتی به عنوان نماینده این نهاد، اسناد بیمه ایران را رسیدگی می کند و آتش اصلی گزارش جنجالی بیمه ایران را تهیه می نمايد. 

وی که به علت حمل و فروش مواد مخدر محکومیت دارد، وظیفه کار چاق کنی برای برخی افراد سیاسی را برعهده داشته و بیشتر هرینه های خود را از حساب آقای (....) برداشت می کرده است.
 
به طور مشخص وی 2 چک به مبلغ 700 میلیون تومان و 2 میلیارد تومان از حساب آقای(....) برداشت کرده است. وی با اینکه مسؤولیت اصلی خانه فاطمی را نداشته، اما کلیه هماهنگی ها و برنامه ریزی ها را در این خانه انجام می داده است.
 
یکی از کارهایی که در خانه فاطمی برنامه ریزی می شود، اختلاس و سوء استفاده از بیمه کرج است. پرونده ای که چندی پیش از سوی قوه قضائیه به عنوان پرونده بزرگ فساد اقتصادی نام گرفت. مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته در خانه فاطمی، "مصطفی ح" (از مسؤولین ارشد بیمه ایران کرج) ماموریت می گیرد تا با به جریان انداختن مجدد پرونده های مختومه، از بیمه اختلاس کند. "مصطفی ح" این پولها را پس از اختلاس به حساب جابر الف واریز می نمايد.
 
در خانه فاطمی فرد دیگری به نام "م" از مسؤولین وقت استانداری تهران نیز رفت و آمد داشته است. "م"در اسفند 87 دستگیر می شود. اتهام وی این بوده که درآمدهای متفرقه استانداری را به مصرف شخصی می رسانده است. نقش "م"در خانه فاطمی قابل توجه و محرز مي باشد.
 
کلیه سوء استفاده های مالی توسط مثلث آقای(....) ، "م" و "جابر الف" در خانه فاطمی برنامه ریزی می شده است.
اطلاعات تکمیلی از خانه فاطمی به زودی در جهان منتشر می شود. امیدواریم در سالگرد فرمان 8 ماده ای مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد اقتصادی، برخورد با مفسدین دانه درشت در اولویت کاری دستگاه قضائی قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بی خود خودتان را اذیت نکنید اگر تمام ایران یک صدا شود و فریاد برآورد که ر مشکل اقتصادی دارد و همه دادگاه های ایران نیز اتهام او را اثبات کند تا رئیس جمهور را دارد غمی ندارد. شما هم بهتر است خودتان را خسته نکنید و به همان سران به اصطلاح فتنه مشغول شوید و آنان را محکوم کنید!
پس آقای چ و خانم گ و بانو ش و حاج آقا ر و مستر ف اینها چی؟ اینها کاری نکردند . این هم شد خبر رسانی ؟
Iran, Islamic Republic of
یک داستان جنایی گنگ نوشته اید...
جهان نیوز به یک سایت برای درگیری های شخصی و دعواهای جناحی آقای " ع.ر - ز " تبدیل شده.
بوی بدی به مشام می خورد ...
نظر را نمایش که نمی دهید - حداقل بخوانید
United States
Tashak_or , lotfan edameh dahid ta bahane az zede engelab gerefteh shavad
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظت کنه زاکانی همه اصولگراها و حزب الهی ها پشت سرتند
Iran, Islamic Republic of
ممنون از این روشنگریتان امیدوارم در میانه راه متوقف نشوید.بر مفسدین و دست درازان به بیت المال بتازید
Iran, Islamic Republic of
چرا از اسم ها نام نبردید شما ها هم ترسو هستید متاسفم که فقط داعیه عدالتخواهی را دارید
Iran, Islamic Republic of
درود بر زاکانی شیر دل.درورد بر نادران عدالتخواه.متاسفانه برخی به نام اصولگرایی در حال تحمیل سالهای دهه 70 به کشور هستند.این مفسدان که دست هاشمی را می بوسند جایی در دولت عدالت ندارند .ای کاش آقای احمدی نژاد متوجه هشدارهای دوست داران خود می شد
Iran, Islamic Republic of
دوستاني كه اعتراض به عدم انتشار كامل نام افراد داريد - براساس قانون نمي شود قبل از حكم دادگاه كسي را متهم به فساد كرد - اين كار جهان نيوز را مجرم خواهد كرد لطفاً درك كنيد - تا همين قدر هم از اين سايت ممنون هستم
Iran, Islamic Republic of
آخه بابا دکتر عزیز ما واقعا دوست داریم.ولی داریم خون دل می خوریم.همین ر ... فرسنگ ها فاصله داره با منش تو.چرا داری ازش حمایت می کنی.این فتنه ها همه البته زیر سر اسفندیار دولته خدا عاقبت ما و احمدی نژاد و دولتش رو به خیر کنه
Iran, Islamic Republic of
اینهمه دزد و قاچاقچی تو این مملکت هستن که همه هم میشناسنشون!
مطرح کردن همچین بحثهایی در مقابل اونها مثل مطرح کردن بحث کهریزک در مقابل اتهام بزرگ تقلب است. اینها باعث میشود این یکی دو قدمی هم که قوه قضاییه و دولت با هم دارن پیش میرن ابتر بمونه!
Iran, Islamic Republic of
بهتر نیست کمی هم پرونده برای مسائل اقتصادی فتنه گران درست کنید. راستی موسوی هیچ مشکل اقتصادی ندارد. چرا ارزش مداران که به خدا نزدیک هستند وارد فساد اقتصادی شده اند. فکر نمی کنید معجزه هزاره سوم باید به این موارد پاسخ دهد.
Iran, Islamic Republic of
مطمئن هستم که اگر در این مسئله، بدون جنجال و با منطق وارد شوند خود رئیس جمهور پیشقدم می شود، دکتر احمدی نژاد نشان داده است که در برخورد با تخلفات شوخی ندارد مگر برخورد ایشان با یکی از نزدیکان و وزیر (...) را فراموش کرده اید.
فقط در این راه از جنجال بپرهیزید، چون اگر این ذهنیت بوجود بیاید (که متاسفانه به وجود هم آمده است) که این کار برای ضربه زدن به دولت است، نتیجه ندارد. پس با هنش اصولگرایانه و بدون هیاهو پیش می رویم.
Iran, Islamic Republic of
راستش را بخواهید با اینکه سایتتان تنها سایت مورد اعتمادم بود اما دیگه بهش اعتماد ندارم
ولااز بس در این چند سال اخیر از افشای نام مفسدین و دانه درشت ها گفته اند و هیچ خبری هم نشد و آب از آب هم تکان نخورده و بسیاری دیگر هم که میدانند این حرفها هیچ وقت به واقعیت نمی پیونند وارد کار اختلاس و مفسد اقتصادی می شوند چون خیالشان راحت است که اگر گیر هم افتادند بلاخره یکی به دادشان می رسد و مشکلی بوجود نمیاید پسش چرا بیکار بنشینند پول دار شدن که چیز بدی نیست چه از راه حلال و چه از راه حرام و نامشروع . متاسفانه در کشور مان قانون وجود دارد ولی چه فایده که اجرا نمیشود و در موقع اجرا دستهای پنهان از اجرای قانون جلوگیری میکنند . تا کی رو در بایستی ، تا کی بی عدالتی ، واقعا اکر قوه قضاییه در سالهای گذشته مانند سایر کشورها مستقل عمل میکرد و نام این مقسدان را بدون در نظر گرفتن پست و مقام اعلام میکرد و انهارا به مجازات میرسانید امروز شاهد این وضعیت نبودیم که همه شاهدآن هستیم آیا کسی که دست به چنین کارهای زشت و نا مشروحی می زند مگر آبرو دارد که بز افشای نام آنها خوداری میشود . با امید روزی که ترس از اجرای قانون دیگر شاهد این دزدی های کلان در یک کشور اسلامی نباشیم که بخاطر تعدادی ادم دزد و کلاه بردار نام اسلام زیر سوال برود .
Iran, Islamic Republic of
دولت محترم لوله کشی به روستای الوند زنجان که ابتدایی ترین حق این روستا در قرن 21 است و نامه دختر این روستا را در بوق و کرنا می کند! و آن را به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ دولت در خدمت رسانی به مردم برجسته می کند! کمترین کار را با استفاده از پروپاگاندای صدا و سیما بزرگترین کار و خدمت جلوه می دهند! ـ البته انصافا و خدایی دولت زحمت می کشد ـ اما فساد اقتصادی به این بزرگی که متاسفانه معاون اول رئیس جمهور محترم هم در آن دخالت داشته را بی تفاوت از کنارش می گذرند آخر کجای این منش و روش با رفتارهای علی (ع) همخوانی دارد!؟ اسم عدالت را بدنام کرده اند با این کارهای خلاف، اسلام را بد جلوه داده اند. آیا این همه تخلف مدیران و وزرای دولت محترم با دعای فرج رئیس جمهور پاک دست تطابق دارد!؟ رفتارهای م، ر و م و صدها مدیر دیگر این دولت با کدام بخش از اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) همخوانی دارد!؟ اگر تنها یکی از تخلفات دولت محترم دهم را خاتمی و وزرایش مرتکب می شدند همین آقای زاکانی و بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران کفن می پوشیدند و جلوی ریاست جمهوری بست می نشستند! آخر دولت کمی هم به فکر حفظ ظاهر باشد!! یادتان نرفته است که در دوران دولت اصلاحات که البته من هیچ علاقه ای به آن نداشتم و کم کم دارم به عملکرد خوب آن ایمان می اورم هفته ای چند تحصن بر ضد آن انجام می شد!؟ همه رفتارهای خاتمی و وزرایش و حتی مدیران جزء اش زیر ذره بین من و شما بود البته کار خوبی می کردیم که از او جواب می خواستیم درخواست من این است که تخلفات این دولت محترم باید زیر ذره بین باشد دولت و رئیس امام زمانی او هم باید به مردم پاسخ بگویید نتیجه این کار به خدا قسم تحکیم نظام و تقویت آن است.
Iran, Islamic Republic of
واقعا براي آقاي رييس جمهور بايد اظهار تاسف كرد كه اگر اين موارد در آينده نزديك اثبات شود چه جوابي در مقابل دلسوزان ايشان خواهند داشت؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
با انتخاب م و ر، منکه دارم از رای به دکتر پشیمون میشم . راستی شنیدم پنجشنبه26/1/89 م در جشنواره بیوتکنولوژی و فراورده های بیولوژیکی و با حضور خانم سلطانخواه دانشمند فرموده که بزودی انسان هم بطور مصنوعی ساخته خواهد شد و انسان جای خدا را خواهد گرفت . بررسی بعهده شما
Iran, Islamic Republic of
انصافا فكر مي كنيد به اين تخلفات و ما بقي تخلخات حلقه اول رييس جمهور رسيدگي ميشه!؟
Iran, Islamic Republic of
محمد رضارحيمي-اسفنديار مشايي-محمد علي آبادي-علي سعيد لو-مهرداد بذر پاش...وديگر هيچ!!!
جاي دفاع هم مي مونه؟
البته يه كم دارم سياه نمايي مي كنم!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان فتنه گر و مزور عزیز : اگه راست می گین تا آخر این راه رو برین
France
راستی چند روز پیش یک سارق که برای پر کردن شکم خانواده اش دزدی میکرد به حکم قضاییه ماهشهریکدست ویک پایش را قطع کردند. پیشنهاد میکنم این پرونده را به ماهشهر ارجاع کنید انجا زودتر عدالت را اجرا میکنند 
Iran, Islamic Republic of
اگه ایت ا.. لاریجانی حق مردم نجیب ایران را از چنین افرادی باز پس نگیرد قطعا بدانید که خداوند متعال حساب همه آنها را خواهد رسید . اندکی صبر .
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر شجاعت زاکانی .امیدوارم در این راه بمانی.مبارزه با فساد اقتصادی و عدالتخواهی تنها انتظار اصولگرایان از شما و رفقایتان است.
Iran, Islamic Republic of
آدم وقتی مبارزه با فساد در کشورهای حتی غربی را می بیند به حال خودمان تاسف می خورد.همین چند وقت پیش بود که نخست وزیر کره به دلیل اتهام به فساد اقتصادی خود کشی کرد
Iran, Islamic Republic of
جهان لعنتی خطر تو از همه سایت های اصلاح طلب بیشتره.چقدر منافق بازی در میاری.چرا چوب لای چرخ دولت خدمتگذار میزاری
Iran, Islamic Republic of
من یه چیز رو نفهمیدم! انتشار اخبار با اسامی ای به صورت م ... الف با انتشار یک قصه خیالی چه تفاوتی داره؟؟؟ این چه طرز اطلاع رسانیه! والا از قدیم گفتن یا نگو یا کامل بگو! چرا ملت رو زجرکش می کنید!!!؟؟؟ بیماران روانی!
Iran, Islamic Republic of
سلام عليكم
با تشكر از شما كه همچون گذشته به بررسي اخباري كه قرار است ديده نشوند مي پردازيد. اميدوارم كه با پيگيري افراد پاك دست و شجاعي مثل شماها براي اولين بار شاهد يك تحولي در قوه قضائيه باشيم كه امتحاني بسيبار خطير نيز مي باشد براي رئيس جديد اين قوه كه به حول و قوه الهي با پيروزي پشت سر بگذراند. چه مي شود فكر كنم براي اولين بار در اين مملكت قوه قضاييه يك پرونده را به سرمنشائ آن برساند و كفايت نكند به دستگيري و محكومت افراد ريز آن.
Iran, Islamic Republic of
مرد باشيد و منتشر كننيد اسمی را
Iran, Islamic Republic of
از اينها شروع كنيد و به استوانه فساد و فتنه برسيد ان شاء الله. ما هم الكي دلمونو به حكم جلب فرزند استوانه نبايد خوش كنيم چون نهايتش رأي به تبرئه اش ميدهند.
Iran, Islamic Republic of
-- به اطلاع پیام دهندگان عزیز می رساند ، بر اساس آئین دادرسی کیفری تا زمانی که متهم به اتهاماتش در محاکم رسیدگی نشد و مجرمت اش ثابت نگردید ، نام بردن و معرفی کردن فرد جرم محسوب می شود
-- دولت شعار که خود روبروی دور بین خبر نگاران اعاام کرده بود لیست مفسدین اقتصادی در جیب من است ولی دوستان شفیق گفته اند فعلا از معرف آنان خوداری کنید ، تا کنون دانه درشت ها را معرفی کرد که اکنون انتظار دارید این فرد را که از بدنه اصلی دولت فعلی بحساب می آید به بعد از رئیس جمهور .... مملکتی به محسوب می شود را معرفی کند . نه تنها چنین نخواهد شد بلکه همین دولت عدالت پرور ! آنچنان این قضیه را ( در صورت صحت اتهام )مانند دهها مورد دیگر مشمول مرور زمان خواهد کرد که حساب از دست تان خارج خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
بر اساس اخبار منتشره در سایت ها ، هم اکنون عده ای از نمایندگان طرفدار دولت مشغول جمع آوری امضاء در حمایت از معاون اول رئیس جمهور هستند شما را بخدا حرکت این نمایندگان را تحلیل کنید آیا انها دارند به دولت و ملت خدمت می کنند یا خیانت؟
چون اگر نامبره خلافی مرتکب نشده ، بگذارید مدعی العموم او را به دادگاه بکشاند و ایشان از خود دفاع کند و مردم هم ببینند و حقیقت را دریابند و مخالفان دولت هم مفتضح شوند و اگر مقصر است این اقدام نمایندگان نوعی حمایت از خیانت و فساد و اشائه ان است آیا در صورت صحت این فساد کلان مالی نمایندگان
مذکور به انقلا ب و نظام خدمت می کنند یا خیانت؟ لطفا بجای معرفی متهمان ، نمایندگان را به موکلین شان و ملت درمند ایران معرفی کنید که بلاترین خدمت به نظام و امام و رهبری است
Iran, Islamic Republic of
ایرادی داره؟ حالا یه اختلاس کرده. اینهمه بوق و کرنا واسه چیه؟ شما به حساب سران فتنه برسید. اینها که چیزی نیست. وای اگر این اتفاقها توسط سران فتنه می افتاد چی می شد؟ 40 میلیون!!! کفن پوش در خیابانها راه می افتادند. کجایند کفن پوشان بی ادعا؟
Iran, Islamic Republic of
مثل همه پیام های دیگرم حذف کنید اما حداقل حرف من که حرف خیلی از ایرانی ها است را بخوانید:ء قابل توجه پیام دهنده ای که از آیین دادرسی کیفری سخن گفته است و همچنین جناب زاکانی و جهان نیوزها: بر اساس آئین دادرسی کیفری تا زمانی که متهم به اتهاماتش در محاکم رسیدگی نشد و اتهامش ثابت نشد، نام بردن و معرفی کردن فرد جرم محسوب می شود این یکی از اصول ایین دادرسی کیفری در جمهوری اسلامی است: تا اینجای کار درست اما این اصل هم مانند مرگ برای همسایه خوب است نه برای خودمان. حال یک سوال: اگر شما این همه قانون مند هستید چرا با آبروی انسان های باشرفی مثل موسوی خاتمی و کروبی بازی کردید چرا هزاران تهمت به این یاران راستین امام خمینی (ره) بستید؟ آن موقع قانون ایین دادرسی را نمی دانستید یا هنوز وضع نشده بود!
به نظر می رسد که شما اجرای قانون را برای دیگران می خواهید نه برای خودتان و دوستانتان! این همه پول بیت المال حیف و میل می شود تاراج می شود و برای حفظ قدرت در حق مردم اجحاف می شود و شما نه تنها این رویه را محکوم نمی کنید بل هم آوا نیز می شوید! راستی برای چه این همه به سران فتنه پرداختید و هزار دروغ و تهمت و افترا به آنان بستید در مقابل خانه های آنها تحصن و تجمع کردید ابتدایی ترین حقوق انان را با هوچیگری سلب کردید اما وقتی پای معاون رئیس جمهور در فساد اقتصادی باز می شود از قانون ایین دادرسی دم می زنید!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم چرا هرکه هر جا دزدی کرده مشخص نیست. به محض اینکه وارد تیم احمدی نژاد می شود بر ملا می گردد.واقعا این احمدی نژاد چقدر مظلوم است.آش نخورده و دهن سوخته.
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم چرا هرکه هر جا دزدی کرده مشخص نیست. به محض اینکه وارد تیم احمدی نژاد می شود بر ملا می گردد.واقعا این احمدی نژاد چقدر مظلوم است.آش نخورده و دهن سوخته.
این آقای (...) کیست ؟ حتما می گویید تا جرمش قطعی نشود نمی شود نام برد . چند نکته : 1- چند ماه زمان می برد تا این آقای (...) به جلسات بازجویی و بازپرسی دعوت شوند ؟2- اگر این آقای (...) متهم است چطور به پستی برای مبارزه با همان اتهام منصوب می شود ؟
3- چطور است که رئیس محترم دولت حق دارد برخی افراد را با نام آوردن در رسانه های گروهی متهم کند قبل از این که جرمی در دادگاه به اثبات برسد و هیچ کس هم اجازه دفاع نداشته باشد و اگر شکایت هم کنند رسیدگی نمی شود و همه به او احسنت و باریکلا می گویند و قوه قضائیه را متهم به مماشات می کنند ، اما اگر یک نفر نام این آقای (...) بیاورد همه عصبانی می شوند و تهدید به شکایت و بازداشت و .... می شوند ؟
Iran, Islamic Republic of
دستگاه قضای اسرائیل کافر اشغال گر، بالاترین مقام دولت خود را در برابر مردم به دادگاه احضارمیکنه!!!!!!!!! خودتان تحلیل کنید
Iran, Islamic Republic of
بابا اين آقايون الف ب پ ت ث ج چ.... را معرفي کنن ديگه دلمون آب شد!
عجب خبری بود،
همین اخبار شفاف انگیزناک کمند که باعث شناخته شدن مفسدین میشه،
اگه قوۀ قضاییه! تونست به اتهامات دارو دستۀ هاشمی و دانشگاه آزاد رسیدگی کنه، بعد می شه گفت رسیدگی به اتهامات امثال رحیمی جایگاه پیدا می کنه،
از احمدی نژاد هم بعید بود به اطرفیان ....
Iran, Islamic Republic of
امیدی به قوه قضاییه نیست.باید گفت قوه غذاییه
Iran, Islamic Republic of
یک فکر اساسی باید برای قوه قضائیه بشه ، همین طوری اگر مفسدان اقتصادی پیشرفت بکنند همان 1% و 99% در ایران نیز اتفاق خواهد افتاد .
واقعا یک فکری برای قوه قضائیه بشه .
واقعا اگر نمی تونند به خود مردم بسپارند .
این دانه درشت ها کیان مگه؟! ... ظاهرا کسی دلش به حال این مردم نمیسوزه