پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دايي ارزان ترين سرمربي لیگ برتر!؟

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 167490
ارقام دريافتي وي از باشگاه ها و تيم ملي چه در زمان مربيگري و چه در زمان بازيگري مبالغي خيره کننده بوده اند حتما به دليل علاقه اش به پرسپوليس زير بار اين قرارداد رفته زيرا حرف هاي غيررسمي حکايت از اين داشتند که وي با پرسپوليس قراردادي بالغ بر ۸۰۰ ميليون تومان بسته است رقمي که... 

علي دايي در کنفرانس مطبوعاتي خود در بخشي از حرف هايش ادعا کرد که بابت يک فصل حضور در پرسپوليس فقط ۲۵۰ ميليون تومان پول گرفته که اين رقم وي را تبديل به ارزان ترين سرمربي ليگ فوتبال ايران کرده است.

تابناک ـ علي دايي کنفرانس مطبوعاتي در بخشی از حرفهایش مدعی شد که بابت يک فصل حضور در پرسپوليس فقط ۲۵۰ ميليون تومان پول گرفته است !

ارقام دريافتي وي از باشگاه ها و تيم ملي چه در زمان مربيگري و چه در زمان بازيگري مبالغي خيره کننده بوده اند حتما به دليل علاقه اش به پرسپوليس زير بار اين قرارداد رفته زيرا حرف هاي غيررسمي حکايت از اين داشتند که وي با پرسپوليس قراردادي بالغ بر ۸۰۰ ميليون تومان بسته است رقمي که در حد قرارداد ۶۰۰ ميليون توماني دايي با تيم ملي است، دايي در سايپا هم در همين حول و حوش پول گرفته بود.

بد نيست بدانيد قرارداد مربياني مثل اميرقلعه نويي، منصور ابراهيم زاده، پرويز مظلومي و ... در حد دوتا سه برابر اين مبلغ است. بايد منتظر واکنش مديران پرسپوليس درباره اين خبر بود...

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *