پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
الهام غفوری:

سریال جدید سیروس مقدم به نوروز نمی رسد

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 397099
تهیه‌کننده «علی‌البدل» گفت: این سریال به دلیل آماده نبودن متن فیلمنامه برای تولید و پخش در نوروز ۹۴ آماده نمی‌شود.
به گزارش جهان الهام غفوری تهیه‌کننده «علی‌البدل» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، درباره ساخت سریل «علی‌البدل» از پایان نگارش طرح این سریال طنز که قرار است به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی محسن تنابنده به تولید برسد، خبر داد.

وی افزود: نگارش فیلمنامه این سریال کمدی توسط تنابنده انجام می‌شود که در حال حاضر مشغول تولید فیلم سینمایی «گینس» خود است که تلاش دارد تا زمان آغاز جشنواره فیلم فجر فیلم خود را آماده کند.

غفوری اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تنابنده پس از فارغ شدن از اولین فیلم سینمایی خود، دوباره نگارش فیلمنامه را شروع می‌کند. اما به دلیل ضبط سریال «میکائیل»، سریال «علی‌البدل» برای نوروز سال آینده آماده نمی‌شود.

«علی‌البدل» داستان سریال «پایتخت» را دنبال نمی‌کند اما به لحاظ موضوعی یک کار متفاوت و جذابی است که اگر بازیگران «پایتخت» در آن زمان به کاری دعوت نشوند، ممکن است از حضورشان در این سریال استفاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ریحانه
بهتر