پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۱

بازیگران بدحجاب نیستند، تماشاچیان بدحجابی کردند

جهانگیر الماسی
شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 180990
اخیرا جشنی برای سینماگران برپاشد که بازتاب زیادی را به همراه داشت. نوع پوشش بازیگران زن در این جشن و عکس‌هایی که از آن روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت باعث شد تا قشر مذهبی جامعه موضع گیری کنند.

به گزارش جهان، این اولین باری نیست که چنین جشنی اینگونه برگزار می‌شود و جامعه را نسبت به نوع پوشش بازیگران زن به موضع‌گیری وادار می‌کند. عدم توجه مسئولین مربوطه باعث شده تا چنین روندی ادامه پیدا کند و قشری که می‌بایست الگوی جامعه باشد، مبدل به ضد فرهنگ شود.

در همین خصوص با جهانگیر الماسی گفت‌وگو کردیم تا بپرسیم اینگونه رفتارها چه نسبتی با جامعه اسلامی دارد؟ و آیا قشر هنرمند این ضد فرهنگ را قبول دارد؟ 

وی در گفت‌وگو با "جهان"با ادبیاتی کنایه‌آمیز گفت: من فکر نمی‌کنم بازیگران سینمای ایران چه مرد و چه زن نسبت به اعتقادات مردم بی‌توجه و بی‌خبر باشند. 

این استاد دنیای بازیگری ادامه داد: همچنین باز فکر نمی‌کنم که بازیگران سینمای ایران نسبت به قوانین اجتماعی و از آن‌چه که مقصود و مراد فعالیت آنان در سینما و تئاتر است آگاه نباشند و رسالت تاریخی خودشان را ایفا نکنند. 

جهانگیر الماسی با بیان اینکه من جشن مذکور بازیگران را ندیده‌ام اما مطمئنم از آن‌چه به عنوان بدحجابی در آن نام برده می‌شود توسط هنرمندان نبوده، گفت: چون واقعیتش این است که بازیگران برای حضور در این عرصه در مراحل مختلف گرینشی گذشته‌اند تا به این‌جا رسیده‌اند! 

الماسی همچنین باز با کنایه ادامه داد: این مراسم را موسسه آقای معلم برپا کرده که مجموعه تحت مدیریت ایشان مورد اعتماد نظام است. 

وی در پایان گفت: احتمالا این تماشاگران حاضر در سالن بودند که با بدحجابی خود باعث وهن بازیگران شده‌اند!

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای الماسی آد خوبی هستی ولی حرفت دروغ نباشد اشتباه است. بازیگران نیز بد حجاب هستند. بسیار هم بد حجاب. البته کلا ذات بازیگری با بد حجابی و خودآرایی گره خورده است.
Iran, Islamic Republic of
خوب معلومه که تعریف بدحجابی از نظر ایشون ماورائیه. فقط من نمیدونم الگوی بعضی جوونای بی حجاب تو خیابونا فقط غربی و از ماهواره هاست؟؟ عجب معادله ایه
Iran, Islamic Republic of
ميگويند آدم خواب رفته را ميشود از خواب بيدار كرد ولي كسي كه خود را به خواب زده هرگز آقاي الماسي شما ديگه چرا ؟
Iran, Islamic Republic of
جناب الماسی! ای کاش قبل از اظهار نظر و تطهیر چهره بازیگران، خودتان گوشه ای از تصاویر جشن رو می دیدید. در ضمن خدا به داد برسه!! از فیلتر گذشته ها و پایبنداشون اینا هستن؟
دوستانی که نظراتی رو دادند توجه کنند که حرف های آقای الماسی کنایه هست، لااقل برای نظر دادن در مورد مطلبی اول خوب اون رو بخونیم بعد...!!!!!
United States
برداشت من از صحبتهای آقای الماسی این است که بازیگران چاره ای غیر از بدحجابی ندارند چون باید خودشان را برای جذب شدن به فیلمها عرضه کنند چون برخی از بازیگران متدین را هم انسان می بیند که در این مجامع عمومی که نوعی هم حراجی خود می باشد باید خودش را خوب عرضه کنن و الا هیچ کارگردانی سراغش نمیره . آدم گاهی دلش به حال این بدبختها می سوزه که چه ادا و اطفارهایی که باید دربیارند برای مقبول یک کارگردان یا تهیه کننده واقع شدن . البته بلا نسبت برخی از هنرمندان متعهد و پایبند به اصول.
Iran, Islamic Republic of
جالب بود. آقای الماسی به بازیگران کنایه زده که ازحرف های ایشان مشخص است، آن وقت بعضی ها تحلیل های وااسفا سر می دهند!
متاسفانه اینا فکر کرده اند از مریخ تشریف آورده اند یا یه چیزی فراتر از مردم هستند
بابا! آقای الماسی از نوادر بازیگران خیلی خوب و البته ارزش مدار هستند...همه حرفهایشان کنایه است تروخدا قبل از نظر گذاشتن یه کم دقت کنید به معنی حرفها
من نمي دونم اين بازيگراي بدحجاب فكر مي كنن مردم همه زشتن فقط اينا تك ونابن!!!تازه به دوران رسده ها كاش امثال آقاي الماسي ها مسول صداوسيماي بي دروپكير مي شدن شايد يه خونه تكوني مي شد
United States
آقای الماسی صحیح می فرمایند. متاسفانه اغلب مردم عادت کرده اند که قشر هنرمند را سست اعتقاد نشان دهند.در صورتی که اینطور نیست.من خود از نزدیک با این عزیزان برخورد داشته ام و در این جشن نیز حضور داشتم.نوع لباس و تیپ ظاهر و میزان رعایت حجاب مردم حاضر در جشن در مقایسه با سادگی چهره و مناسب بودن پوشش هنرمندان مایه ی خجالت بود.