جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۶
۳۵

حاشیه امن هنرمندان برای عکس یادگاری با طاغوتی‌ها +تصاویر

يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 420696
در این گزارش به ابعاد جدیدی از رفتارهای ناهنجار هنرمندان سینما می‌پردازیم. حضور در کنسرت های خوانندگان لس آنجلس و ‌ضدانقلاب هر چند در گذشته نیز شاید مبسوق به سابقه بوده ولی نکته مهم این است که امروز بدون هیچ نگرانی و در یک حاشیه امن و باافتخار این عکس‌های یادگاری گرفته می‌شود.
حاشیه امن هنرمندان برای عکس یادگاری با طاغوتی‌ها +تصاویر
به گزارش جهان به نقل از سراج ۲۴، در چندین گزارش فرهنگی درباره نگاه شخصی هنرمندان به خصوص اهالی سینما به مسائل مختلف پرداختیم. از احداث مقبره برای سگ تا استفاده از برند لباس و جواهر آلات ضد انقلاب توسط بعضی از هنرمندان حتی به مسئله مجری های صداوسیما نیز نیم نگاهی داشتیم و اینکه چرا به راحتی افرادی که در زندگی واقعی شاید علاقه‌ای به نظام اسلامی ندارند توانستند تا این حد رشد کنند و حتی تا سطح الگو شدن برای جوانان نیز پیش روند.

در این گزارش به ابعاد جدیدی از رفتارهای ناهنجار هنرمندان سینما می‌پردازیم. حضور در کنسرت های خوانندگان لس آنجلس و ‌ضدانقلاب هر چند در گذشته نیز شاید مبسوق به سابقه بوده ولی نکته مهم این است که امروز بدون هیچ نگرانی و در یک حاشیه امن و باافتخار این عکس‌های یادگاری گرفته می‌شود.

عکس یادگاری مهناز افشار با شهره آغداشلو بازیگر فیم ضداسلامی سنگسار ثریا، وی همسر هوشنگ توزیع، نویسنده و کارگردان بهایی‌مسلک و بازیگری است که به صهیونیست‌ها نزدیک است. آغداشلو در سال ۲۰۰۴ و علی رغم بازی کوتاه و کم اثرش در نقش یک شخصیت فرعی در فیلم «خانه‌ای از شن و مه» با حمایت صهیونیست‌ها، کاندیدای برنده جایزه اسکار شد. او درباره علت حضورش در فیلم‌های ضداسلامی گفته بود: «این درست است که همه مسلمانان تروریست نیستند، اما همه تروریست‌ها مسلمان هستند!» برخی از مطبوعات مدعی اصلاح‌طلبی، از این که این بازیگر کاندیدای اسکار شده بود، به عنوان یک موفقیت بزرگ یاد کرده بودند!


محمدرضا گلزار بازیگر دیگری است که ید طولایی! در رفتارهای هنجار شکن در سفرهای اروپایی خود دارد. وی را در این عکس در کنار آرش خواننده لس آنجلسی می‌بینیم. آرش بازیگر و خواننده ایرانی و مقیم سوئد است که از نکات مهم این خواننده این است که وی ابتذالی بیش از خوانندگان هم‌قطار خود در ویدئوهایش ایجاد کرد. به طور مثال ویدئو بیاتو که در اوایل دهه ۸۰ منتشر شد موجی از انتقاد را حتی در بین ایرانیان مقیم آمریکا گریخت.


وی همچنین در فیلم ضد انقلاب فصل کرگردن به کارگردانی بهمن قبادی نیز حضور یافت. در فیلم فصل کرگردن، شاهد نهایت تلاش و سعی کارگردان و عوامل هستیم که فضای ایران انقلابی را سیاه و تلخ نشان دهند و بوسیله جلوه‌های بصری و فیلترهای نوری، خورشید فروزان و درخشان انقلاب اسلامی را هدف قرار دهند.

مونیکا بلوچی بازیگر فیلم های بدن‌نما و ضد اخلاقی در هالیوود که در یک اظهار شخصی گفته بود خجالت می‌کشد فیلم‌هایش را به کودکانش نشان دهد ضمن دفاع از فیلم بهمن قبادی در خصوص مواضع سیاسی و یک جانبه‌ای که دارد گفته است ”امیدوارم مردم این فیلم را تنها به جهت ویژگی های ضد حاکمیت ایرانی‌اش تماشا نکنند.

 

یک بار دیگر محمدرضا گلزار و این بار در کنار ابراهیم حامدی. خواننده دوران طاغوت که پس از پیروزی انقلاب به کشور آمریکا گریخت و در تمامی سال‌های حضورش در آمریکا به خوش خدمتی برای سران این کشور پرداخت.

وی پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال، با خواندن آهنگی اعتراضی به نام «تصمیم» و ویدیویی استعاری، به نوعی به تهییج مردم درباره تقلب در انتخابات پرداخت. این ترانه در خبرگزاری‌های خارجی نیز بازتاب داشته است. او همچنین در فتنه سال ۱۳۸۸، با حضور در راخپیمایی خارج از کشور و مصاحبه‌های تند علیه انقلاب پرداخت.


شهیاد خواننده لس آنجلسی دیگر بود که این بار شیلا خداد با حضور در کنسرت وی در آلمان به نوعی این خواننده را تاکید کرد. شیلا خداد همچنین با چند تن از خوانندگان دیگر لس آنجلسی در حاشیه این کنسرت دیدار کرد.



اما آخرین مورد حضور رخشان بنی اعتماد کارگردان فیلم های روشن‌فکری و سیاه مانند قصه ها در امریکا به منظور نمایش فیلم‌هایش است. گفتنی است رخشان بنی اعتماد از فعالان اصلاح طلب و خانه سینما است که به همراه فرزندش حضور جدی در فتنه سال ۸۸ داشته است.

او در حاشیه نمایش فیلم‌هایش با ستار خواننده طاغوتی و ضد انقلاب دیدار کرد و با وی عکس یادگاری گرفت. از نکات بسیار قابل توجه این است که ستار به همراه چند خواننده دیگر از شرکت کنندگان برنامه ‌همیاری‌ گروه موسوم به ‌شورای ملی‌ بودند. گروهی متشکل از ورشکسته های سیاسی سلطنت طلب، خوانندگان دست چندم و عوامل شبکه های موسوم به “لس آنجلسی” که بعضا چند سال است که تعطیل شده اند و یا در آستانه تعطیل شدن هستند.

این گروه به رهبری رضا پهلوی وظیفه براندازی نظام جمهوری اسلامی را برعهده دارند. باید هنرمندان به عنوان الگوی بالقوه جوانان گزینشی مقدماتی شوند تا جامعه دچار الگوهای طاغوت خواه نشود. وقتی برای یک کارمند ساده یا یک معلم دبستان گزینش صورت می‌گیرد ایا در عرصه فرهنگ نباید این اتفاق بیافتد؟ آیا وزارت ارشاد لزومی برای برخورد با این هنرمندان نمی‌بیند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محب شیعه
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد...................
این آدما مثلاً هنرمندند ماها زیاد گندشون کردیم
هنرمند؟!
اتفاقا هرکس همراه خود اینا عکس بگیره ضد مردم ونظام هست
بزرگشون نکنید عددی نیستند
ذات هنر و هنرپیشگی بهتر از این نمیشه و با هم پالکی هاشون محشور هستن و افتخار می کنند به اینکه با اینگونه افرادی عکس بندازن و البته ما هم اینا رو زیادی بزرگ کردیم وگرنه مثل فوتبالیست ها هستن که از ادب و فرهنگ و تحصیلات هیچ چیزی ندارند اونا بدنبال پول هستن و اینا بدنبال شهرت
/...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز درود
United States
این آدمایی که نام بردین در حقیقت خودشون طاقوتی هستند و فقط به خاطر ترسه که رسما اعلام نمیکنند وگرنه هیچ قرابتی با جمهوری اسلامی ندارن. به نظر من باید مثل اون گلشیفته همشونو از کشور بیرون کرد
درسته با چه افتخاری میلانی با وثوقی عکس انداخت اگرم اکثرا طرفدار اصلاح طلبان بخاطر اینه که اصلاح طلبا رو با خودشون هماهنگ تر می بینن نه اینکه اونا رو بخوان واقعا مثل همون مصاحبه معتمد آریا با صدای آمریکا که از نبود سکس و شراب و..در سینمای ایران میگفت اصلا قبل از انقلاب بازیگری رو یه شغل کثیف میدونستن مردم شدیدا مخالف بازیگری بودن بعد از انقلاب انقدر تو هر مناسبتی ازشون دعوت شد دیگه بخشی از مردم به بچه هاشونم اجازه دادن وارد سینما بشن
چی باعث شده فکر کنی، ایران مملکت تو و امثال تو هست و دیگران حق زندگی کردن در آنجا را ندارند؟ واقعا چی عاملی باعث شده اینقدر متوهم و پرتوقع شده اید؟
علی
میدونم که نظر منو چاپ نمی کنی
اما اگر علاقه مند هستید بیشتر در مورد طیف باصطلاح هنرمند (که وصله ناهمگونی برای برخی است) تحقیق کنید . باید عرض کنم (اطلاع موثق دارم ) برخی از فعالان در عرصه سینما و تاتر _ نظیر عده ای از هم صنف های خود در هالیوود _ نیای (اصلیت) بهایی و یهودی دارند !! و خود نیز کاملا از آن اطلاع دارند .
عبدالله مویدخواه
ننگ و مرگ بر هر یک از مسولین خائن (همچون آن شیر خر خورده فراری) و نوچه هایش که مسبب بروز چنین اوضاع شرم آور در نظام مقدس حاصل از خون شهداء هستند و شکایت می برم خداوند قهار.
محسن
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، شهدا سینه مقابل سرب داغ سپر نکردند که چند نفر آن سر دنیا با چند نفر دیگر عغکس بیندازند یا نیندازند.
آن خوبان رفتند تا کشو ر ما شاهد فقر و بدبختی و دزدی و خیانت نباشد. شهید شدند تا فرزند یک کارمند فلان نهاد با پورشه میلیاردی در خیابان جولان ندهد.
اما همینها بانی فرهنگ ملت هستند و فرهنگ کم از اقتصاد نیست!
برای همین اتفاقات است که وزیر محترم ارشاد فرموده اند با توافق نهایی ایران و5+1اوضاع سینمای ایران بهتر میشود!!!!!
حالا در این عکسها کی به کی افتخار میکنه؟؟؟؟
مسعود
جهان میخوای چیو ثابت کنی که اصلاحطلبا با راه انقلاب اسلامی مشکل دارن
خب اینو همه میدونن
به چه زبونی بگن اسلام شمارو نمیخوان
هاااا
یعنی قراره برای عکس انداختن هم با آدما برخورد بشه؟!!!!!
این کشور ما داریم؟؟؟؟؟
با آدما؟؟؟؟؟!!!!!
یاسر
ممنوع التصویری کمه. باید همشون اعدام بشن
خیلی برخورد تندی شده ؟؟؟ طفلکها دارن از ترس میمیرن!!!!
سنگر سینما مدتهاست بدست ستون پنجم افتاده !!!
United States
مثل اینکه داریم خیلی به حاشیه میریم ها..... مگر کل تعداد این خوانندگان و هنرپیشه های سابق چند نفر میشه که اینطوری احساس نا امنی برای ۸۰ میلیون ایرانی رو میکنید.... همه شون هم که اقلاْ ۶۵ سال به بالا هستن.... و اگر در ۳۶ سال گذشته نتوانستند کار مهم سیاسی علیه کشور بکنند یعنی اینکه نمی توانند دیگه....... حالا چرا باید این هراس را از امروز شروع کنیم؟ از چی بترسیم؟
ترس نیست. این غیرته.
مسئله سر چهارتا آش و لاش پناه برده به غرب وحشي نسيت بلكه مسئله بر سر طرز فكر و نحوه رفتار به اصطلاح جماعت هنرمندي است كه قراره برا ي نسل جوان اين مملكت الگو باشن و...!!!
United States
منت کسی رو نکشید تمام اونها که رفتند پشیمانند بزارید اینها هم برند جمشید اموزگارها رفتند اب تکان نخورد 4رقاص برای ما طاقچه بالا می گذارند
سام
Panama
به نظر من هنرمند میتونه با هر هنرمندی عکس یادگاری بگیره.چون عکس اصلا ملاک نیست و ذره ای ارزش نداره و هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه.
زبان هنر گویاست.گرچه امثال گلزار هنرمندی نیستند که این چیزا به کارشون صدمه ای بزنه
چون گلزار یه خالتور به تمام معناس.
حالا یه سوال پیش میاد؟ سیاستمداران در دنیای سیاست با شخصیتها و ملیت ها و عقاید متفاوت دیدار میکنند و به گفت و گو مینشینند و در رسانه ملی و سایت ها هم میبینیم.همینطور حوزه های دیگه آدمای متفاوت با هم در ارتباط هستند و (به نظر من)چیزی رو ثابت نمیکنه
باباجان حکومت که دست خودتان است نگذارید در ایران فیلم بازی کنند شماها فقط زورتان برای لغو سخنرانی هاشمی میرسد،،
United States
وقتی استاد شجریان ! با فائقه آتشین معلوم الحال عکس یادگاری میگیره از بقیه بروبچ چه انتظاری دارین ؟!
United States
اون مهناز الف که عروس فلانیه بقیه هم رفیقای اونند خوب ایرادش کجا است !
ظاهرا شما قانون را نمی دانید ، اگه نمی دونید صرفا جهت اطلاع :
قانون تو ایران قانونه مگر اینکه آقا زاده باشی یا به اهل بیت یک مسول یا آقا زاده یا آقا زاده ی آقا زاده یا ....
اگه نفهمیدید بریزید توخیابونا!
بعثت
Latvia
مملکت گل و بلبل یعنی همین دیگه . وزارت اطلاعات تعطیل ! هرکی دلش میخواد حتی از اسراییل میاد و هر غلطی دلش میخواد تو این کشور میکنه و حضرات روحشون هم خبر نداره ! وزارت خارجه واسه جنایتکاران پیام تبریک میفرسته ! با مفسدان اقتصادی گلاب بروتون خیلی قاطعانه و بموقع برخورد میشه ! یه مشت رقاصه و رجاله به نام هنرمند و بازیگر بعنوان الگو ی جوانان توسط خود صدا و سیما معرفی و القا میشه ... این تذهبون ؟
عبد مولا
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافقین و کفار...
علی
United Kingdom
ازقدیم گفتن خلایق هرچه لایق!
عکس مهناز افشار با آغداشلو برای چه جشنواره ایه؟
پشت تصویر به فارسی نوشته شده ششمین جشمواره ...
علی
سلام
من هم با نظر سام موافق هستم!
چرا بعضی از دوستان فکر میکنن که در مورد کار و زندگی همهء افراد جامعه میتونن تصمیم بگیرن و نظر بدن!
یعنی تمام مشکلات مملکت حل شده و فقط الان باید نگران چند تا عکس معمولی باشیم؟؟؟؟
اگه واقعأ ادعای دموکراسی داریم، تا زمانی که به حریم و حقوق شخصی آحاد جامعه لطمعه ای نمیزنیم،
مختار هستیم که هر جور که صلاح میدونیم و دوست داریم،
رفتار کنیم! حالا چه با انداختن عکس با هنرمند
مورد علاقه مون، چه با هر چیز دیگه ای!!!
کسانی که مدام نگران نظام هستن، بهتره کمی دربارهء
فساد اداری و بانکی و فقر و تن فروشی و بیکاری و
فرار مغزها و مهاجرت جوونای مظلوم این مملکت سینه چاک کنن!
ایرانی عزیز!
آبروی من و تو زمانی به خطر می افته که ما وجدانأ پیش خدا بی آبرو بشیم، وقتی که هموطنمون سر گرسنه رو بالش میذاره اما میلیونها و میلیاردها خرج نذری میکنیم و به کسانی میدیم که اصلأ نیازی بهش ندارن!!
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل....!ا
"یا علی""
محسن قمی
باور کنید هنرمندی به بازیگری و آوازخونی نیست
هنرمندی به اینه که خدا و خلق خدا چقدر ازت راضی هستن
Iran, Islamic Republic of
خانم مهناز افشار عروس کیست؟ شما که می دانید. چرا می گویید اصلاح طلب.