پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

دانشگاه آمریکایی اسراییل را تحریم کرد

دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 420795
دانشجویان دانشگاه ارلهام در ایالت ایندیانا به طرح تحریم اسرائیل و شرکت‌های آمریکایی حامی این رژیم رأی مثبت دادند.
به گزارش جهان، جبهه جهانی مستضعفین نوشت: دانشگاه ارلهام آمریکا به جنبش جهانی تحریم اسرائیل پیوست.

سایت خبری «فینیق نیوز» فلسطین دراین‌باره گزارش داد، شورای دانشجویی دانشگاه ارلهام در ایالت ایندیانا با اجماع کامل، طرح تحریم اسرائیل و سه شرکت آمریکایی حامی این رژیم را تصویب کرد.

دانشجویان این دانشگاه با شرکت در این رأی‌گیری، شرکت آمریکایی چندملیتی «هیولت پاکارد» فعال در حوزه فناوری اطلاعات، شرکت «کاترپیلار» بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین‌آلات سنگین عمرانی، استخراج معدنی و موتورهای دیزلی و شرکت «موتورولا» تولیدکننده دستگاه‌های موبایل را به دلیل تأمین نیازهای ارتش رژیم غاصب تحریم کردند.

شورای دانشجویان همچنین طی طرحی خواستار لغو خرید و استفاده از محصولات غذایی شرکت اسرائیلی «صابرا» که از نظامیان صهیونیستی تیپ گولانی حمایت می‌کند در مغازه‌ها و سلف‌سرویس دانشگاه شدند.

گفتنی است در پی فعالیت‌های گسترده کمپین جهانی تحریم اسرائیل (BDS) خصوصاً بعد از جنگ ۵۱ روزه غزه، بسیاری از مراکز علمی، دانشگاهی و تجاری جهان به جمع تحریم کنندگان رژیم صهیونیستی پیوسته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *