جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فروش سهام مخابرات صحت ندارد

دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب: 81105
شركت توسعه اعتماد مبين به عنوان مالك بلوك 50 درصد به اضافه يك سهمي مخابرات، شايعه فروش سهام مخابرات را تكذيب كرد.

روابط عمومي شركت توسعه اعتماد مبين طي اطلاعيه‌اي اعلام كرد اخيرا شايعاتي مبني بر اينكه سهامدار عمده مخابرات قصد فروش سهام مديريتي مخابرات را دارد در بازار منتشر شده كه بدين وسيله تكذيب مي شود.

در ادامه اين اطلاعيه آمده است: سهامداران شركت توسعه اعتماد مبين سرمايه گذاري خود در مخابرات را در چارچوب اهداف بلند مدت برنامه ريزي كرده اند و پس از نهايي شدن تركيب سهامداران و قطعي شدن معامله برنامه اي براي فروش سهام خود ندارد. ليكن بنا بر سياست هاي اعلام شده، شركت توسعه اعتماد به منظور گسترش طيف سهامداران، تنها واگذاري بخشي از سهام به سهامداران خرد از طريق پذيره نويسي عمومي را در دست بررسي دارد.

شركت توسعه اعتماد مبين تاكيد كرده در چشم انداز سال 1400 شركت مخابرات بايد به عنوان بزرگترين اپراتور مخابراتي منطقه مطرح و در سطح جهان به لحاظ كيفيت و نوآوري در ارائه خدمات و عرضه محصولات، كارآفريني و خدمت‌رساني داراي جايگاه شناخته شده باشد.تحقق اين چشم انداز با برنامه‌ريزي و مشاركت فعال بخش خصوصي در همه زمينه هاي فعاليت مخابرات دست يافتني خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *